Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Tervetuloa Syli84! Sinulla on mukavia ajatuksia. Innolla odotan tulevia keskusteluja! :wave:

Tsemppiä anneli! Ei tosiaankaan ole kiva kohdata ihmisiä, jotka saavat lapsia vaikkeivat niitä edes halua. Minäkin sain kuulla, että entinen yläaste kaverini oli saanut lapsen.. Kyseinen nainen käyttää huumeita. :/ Lapsi oli joutunut olemaan sairaalassa pitkään vierotusoireiden vuoksi. Elämä on NIIN epäreilua!! :mad:
 
28.7 Torstai
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 6/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 8/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 15/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 17/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 22/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 30/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Syli Minä olen tilannut ovistestejä netistä. Ne tulevat postilaatikkoon parissa päivässä ja mielestäni ne ovat olleet suhteellisen edullisia =) Kiitti ihanista sanoista.. Tuo minun työ on välillä raskasta, mutta tykkään siitä. Tuommoiset tunteet, mitä aikasemmin kirjoitin, nousevat yleensä esiin vain vapaa-ajalla. Töissä sitä osaa olla "ammattilainen" ja asiakkaalle en ala moralisoimaan asioista. Jokainenhan elää tyylillään, mutta lasten asiat pitää hoitaa mahdollisimman hyvin ja heitä ei saa jättää heittelle. Itselläkin tunteet ovat pinnassa ihan erilailla, kun vauvaprojekti on päällä. Ja mitä kauemmin on yritystä takana sitä enemmän tunteet nousevat pintaan..

Oma napaa: JEE, ovistestiin tuli selkeä plussa =) Jospa se tarkoittaa sitä, että ovis tapahtuu tässä kierrossa. Elikkä pupuillua on tiedossa tänään ja huomenna :whistle: Miehellä on vain iltasella treenit, joten mun täytyy pysytellä hereillä hieman myöhempää, että ehditään pupuilla. Ei ennen treenejä ehditä, kun pikku-neiti on valveilla.. Jotenkin silloin esikoisen yrityksen aikana oli helpompaa, kun pupuilla pystyi milloin halusi. Nyt pikku-neiti toimii välillä aika hyvänä ehkäisykeinona:)
 
29.7 Perjantai
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 7/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 9/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 16/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 18/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 23/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 31/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Hiphei!! Se ois viimonen työpäivä ennen kahden viikon kesälomaa. Kesän ainoat lomat edessä, mutta sentään nämä kaksi viikkoa. Näistäkin tuli johtajan kanssa riitaa ja vedin sitten mentaliteetilla, haistapaska mä olen joka tapauksessa pois. Tällä kertaa tehos ja johtaja joutu nöyrtymään, mutta selkeästi se sitä sieppaa. Ihan sama, työlaki määrää sen väh. 2 vkoa työntekijälle yhtäjaksoista lomaa, joten siinähän nikottelee.

Loman johdosta mun päivitykset ei saata tulla ihan päivittäin, joten muutkin voi sen kyllä mieluusti ehtiessään tehdä. :)
 
Hironea: Oikein rentouttavaa lomaa! Päivitellään listaa porukalla! ;)

anneli: Onnittelut ovisplussasta! Nyt vain peitot heilumaan! :heart:

ON: Täällä ei mtn ihmeellistä. Menkat alkaa olla ohi, joten uusi kierto käyntiin pupuilun merkeissä! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ihanaa lomaa Hironealle!!!!! Tuollanen terve viha on ihan hyväksi kun puolustaa omia oikeuksiaan ;) eli haistakoon paska vaan se sun pomo :D

Mesikämmen olin lukevinani tuolta aiemmista viesteistä että joku idioottilääkäri oli ruvennut iästäsi urputtamaan :p jos ihminen osaa kantaa itsestään ja toisistakin vastuuta, pyytää apua rehellisesti kun sitä tarvitsee ja on sinut itsensä kanssa niin siinä ei ikä paljon paina. Sitäpaitsi nykyään ongelmana on enemmänkin tuo ensisynnyttäjien iän nousu eikä lasku... Hiiteen tommoset besserwisserit :D

Listaa kattelin niin sulla on suht epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Minkä ikäinen olet nyt? Koitan lueskella pikkuhiljaa ketjua mutta ei vielä osunut ikä silmiin :) Mulla alko kierrot tasaantuun oikeestaan vasta tossa 25v ja 13 v kuitenkin jo oli ekat kuukautiset :O tosin mulla tossa välissä ollut painonheittelyä, kaikenmaailman lääkityksiä ym mutta kuitenkin. Nyt ollut elämäni ekat puolisen vuotta luotettavan tasainen 28-29vrk kierto ja ikää siis 27. Ehkä mun munasarjat on viisastuneet vanhemmiten ;)



Oman navan kaivelua: Tein malttamattomana tänään ekan raskaustestin ja ihan puhdas negahan sieltä tuli :p Tänään teen kaikki mahdolliset taikatemput joilla vois menkat alkaa ja jos ei ens viikolla rupee kuuluun niin uutta testiä putkeen. Mutta siis hemmetin ärsyttävää tällänen epätietosuus murh ärh purh :kieh: Tosin noi menkkojen alotuskeinot on kaikki varsin mukavia; hölkkälenkki, sauna, lasi punkkua ja rentoutumista ukon kanssa ;)
 
Syli84: Joo tosiaan mulla on nyt yhtäkkiä parissa viime kierrossa ollu tämmönen pitempi kierto. Ennen oli säännöllisesti 30-32.. Mullahan ennen oli tuossa listassa se silleen, mutta näiden pitempien kiertojen takia laitoin nyt ton 30-50.. Onpahan pelivaraa eikä tarvi heti marssia kauppaan testiä ostaan. :D

Ikäähän mulla on 20 v. Synttäritkin on vielä tälle vuodelle juhlimatta, joten 21 v. tulee ihan kohta täyteen. En pidä itseäni kyllä liian nuorena. Minulla on kavereita, jotka ovat saaneet lapsia 18 vuotiaina.. Minulla on ollut pitkään koiria, joista olen ihan yksikseni huolehtinut... Ruokkinut, lenkkeilyttänyt, hommannut hoitopaikat reissujen ajaksi yms.. Onhan lapsi toki eri asia ku koira, jonka voi työpäivän ajaksi kotiin jättää, mutta kyllä noiden kanssa on oppinut vastuuta. Se lääkäri on muutenkin ihan täys ääliö tälleen nätisti sanottuna. :D
 
30.7 Lauantai
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 8/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 10/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 17/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 19/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 24/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 32/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Mesikämmen okei en kyllä ymmärrä tollasta lääkäriä joka 20v naiselle sanoo että liian nuori lastentekoon :D Tosiaan itsekin olen vasta 27 mutta sitten moni sanoo että mulla alkaa olla kiire sen esikoisen suhteen... ja hölpön pölpön sanon minä, kaikella on aikansa ja maailma suo asiat tapahtuvaksi kun on parasta. Moni ensisynnyttäjä joka on 40 rajapyykin ohittanut saa aivan terveitä lapsia ja nykyään raskaudenseuranta ja sikiödiagnostiikka alkaa olla sitä luokkaa että ei enää tarvitse kovin montaa asiaa jättää arvailunvaraan synnytykseen asti. Koko maailman naisille on nykyaikana luotu aivan tarpeeton stressi-häpeä-ahdistuskimppu koko lapsenteko asiasta. Puhutaan kuitenkin asiasta joka on luonnon mahtava voima ja olennainen osa kiertokulkua ja sen kanssa on turha ruveta liikaa hifistelemään...

Länsimainen lääketiete vaan on niin lapsenkengissä että esim suomessa tänhetkinen lääkärikoulutus on suoranaista apinointia välillä. Oppilailla on mm "opettajina" lääkefirmojen edustajia koska suomessa ei riitä professoreja/tohtoreita tarpeeks.. Ja sitten sieltä kouluista suolletaan näitä mitään elämästätietämättömiä, yhden linjan opetuksen saaneita idioottikandeja...äääärhh muuuurhhh sori oon jotenkin nyt ärtsynä ja ärsyynnyn helposti yhteiskunnan epäkohdista kun odotan niitä menkkoja/ plussaa tai jotain selvyyttä tähän ihmeelliseen oloon ÄRH!! :LOL:

nimimerkki itsekin lääkiksestä haaveileva mutta sitä ennen haluaa opiskella mm kiinalaista lääketiedettä, ayurvedaa, luontaislääketiedettä ja Elämää :)
 
ai niin mullakin tuttavapiirissä ekat alotti 16-17 vuotiaana lapsiperheen elämää ja siitä sitten tasasesti joka ikäkaudella joku alotti raskailut. Ja ollut kyllä välillä vaikeeta seurata vierestä kun omallakohdalla vauvakuumeilu alkanut jostain sieltä 13v ja aina ollut kaikenmaailman eläimiä ym "vauvoina" kun maalla on asuttu. Noi kaverit ketkä nuorena alotti lastensaannin on kyllä olleet kaikille ihan selviä tapauksia jo nuorempana että mahdollisesti aloittavat nuorena ja suoriutuvat mukavasti, jotkut vaan on jo teineinä sen tyyppisiä ja sellaisella elämänkoululla tai asenteella varustettuja että on ihan luonnollista että aloittavat nuorena :)

tulipas huono teksti mutta siis tsemmpiä mesikämmelle, et ole yhtään liian nuori!!!!!!!
 
Kiitos Syli24! Joo on sitä itekki käyny sellasen elämänkoulun, että oksat pois... Mutta kaikenlaisia lääkäreitä ja muutenkin ihmisiä tähän maailman mahtuu. En jaksa ahdistua yhden lääkärin takia. Se ei kuulu sille paskan vertaa miten minä elämäni elän. Jos olen hänen mielestään liian nuori, niin sitte olkoon sitä mieltä. Itse tiedän omat vahvuuteni / heikkouteni ja tämä lapsenteko ei ole mtn "tehdäänpä lapsi ku ne on niin kivoja" vaan ihan tarkkaan harkittua ja monelta kantilta mietittyä.. Ilmeisesti hän ei sitä ymmärrä, vaikka yritin selittää.. On meillä kaikilla omat ongelmamme. Jollekki sanotaan, että liian nuori ja jollekkin, että liian vanha. Mikäköhän se "oikea" ikä sitte mahtaa olla?! :LOL:

Ääh.. Ärsyttää ku meni tämä ilta ihan harakoille. Piti aloittaa yritys tänään, vaan mies päättikin kutsua kaverinsa meille juomaan kaljaa.. Kohta ovat tänne tulossa ja mua väsyttää jo nyt ihan sikana ja ottaa pannuun. Pitäsköhän mennä vaan nukkumaan ja antaa miesten rauhassa tintata vaikka koko yön. :kieh: Joojoo valivali.... :D
 
Minustakin jokainen on silloin sopiva vanhemmaksi, kun siltä itsestä tuntuu. Ja tämä kokemus on jokaisella henkilökohtainen. Ei kukaan voi sanoa, että ettei lasta saa yrittää, koska lasta haluava on väärän ikäinen. (tietenkin reilusti alaikäiset ovat mielstäni asia erikseen) Itse en olisi vielä kakskymppisenä ollut valmis äidiksi, mutta 26 olisin ollut. Lasta ei kuitenkaan kuulunut "heti", kun sitä haluttiin. Ehdin 29vuotiaaksi ennen, kun esikoinen synty. Olen vakaasti sitä mieltä, että nuorempana on helpompi tulla raskaaksi ja yövalvomiset on helpompi jaksaa. Jos olisin tienyt, että raskaaksitulo itselläni on näin vaikeata, olisin halunut aloittaa vauvaprojektin aikasemmin....

Oma napaa: Eilen oikea munasarja oli kipeänä, joka ei ole normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Yleensähän mulla merkkaa tuo kipuilu tädin vierailua viikon sisällä : / Saapas nähdä tarkoittaako tämä nyt sitä, että täti vieraillee jo ensi viikolla :confused: (ja merkitsisi todella lyhyttä kiertoa)..
 
1.8 Maanantai
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 10/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 12/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 19/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 21/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 26/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 34/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
tänne en päässyt koko sunnuntaina, ruudulle tuli vaan viesti että jonkunnäkönen palvelinfeelu meneillään. Koitan tehdä ton pinkan päivityksen, hihkaskaa jos meneekin väärät luvut..

äh Anneli80 ärsyttävät arvuuttelukivut :D kuitenkin ehkä olis pienenpieni mahdollisuus että jotain elämää olisi syntynyt jos oikein muistelen tota sun ovisajankohtaa (?) peukut pystyssä täällä jännään mukana!!

Mesikämmen tiedän ton pannuun ottamis fiiliksen tuossa tilanteessa NIIN hyvin :D Meillä ollut vastaavaa pannuun ottamista kun miehen veljet ja serkkupoika oli yhdessä välissä jatkuvalla syötöllä kokonaisia viikonloppuja meillä, puolittain itse itsensä kutsuen ja niin että luulen että ovat vaan yhden yön mutta parhaimmillaan venähti johki 3 yön löysäily-pelailu-kaljottelu-pahallehaisemis vierailuun.... Ovat mullekin rakkaita ja läheisiä mutta pikkuhiljaa tajusin että mä päätän mun miehen kanssa missä menee meidän kodin rajat ja niitä pitää kunnioittaa. Meille oli niin helppo tulla löllöileen kun meillä ei ollut muksuja, suht iso kämppä, sauna, patjoja ym nukkumistarpeita löytyy, mukavan kodikasta ja siistiäkin yleensä kun saapuivat eli vähän liiankin mukava hotelli poikamiehille...

Puhuttiin asia puhki ukon kanssa ja nyt kaikilla on mukavampaa kun on edes vähän selvemmät aikataulut noilla kyseisillä kyläilijöillä. Edelleen mua nykyään välillä ärsyttää se löysäily, ollaan pikkuhiljaa viety vierailuja suuntaan että tekevät muutakin kun vaan pelaavat ja juovat. Välillä tehty pihahommia, usein noi käy kalassa jos ovat täällä keskenään, sit on porukalla pidetty lautapeliturnauksia ym puuhastelua. Liäksi koitettu herätellä porukkaa siihen että meillä on muitakin tuttavia ja muutakin tekemistä ja aikatauluja kun katella rööki-kahvi-kaljahajuisia 25-35v miehenalkuja.. Tosiaan semmonen pehmeä piste saatu laitettua hommalle, pientä hiomista vaan vaille ja jos nyt vauvaprojekti pääsis kunnolla alkuun niin eipähän meillä oliskaan enää niin mukavaa poikamieshotellia täällä :LOL:

No joo pitkä ja sekava sepustus mutta tosiaan oman kodin rajoja olen oppinut vetämään vaste nyt viime vuosina. Nykyään osaan sanoo ihan suoraan ja asiallisesti kaikille ihmisille että sori nyt ei sovi. Ja usein sanon senkin jos ei sovi ihan vaan sen takia että en jaksa nyt. Ja se on ok. Tää on mun hima eikä niitten vieraitten. Miehen kanssa jutskaillaan jos jompikumpi haluaa kutsua jonkun tai on jo joku tulossa ja tarvittaessa sit toinen vaikka lähtee veke himasta mutta siitä on pidetty kiinni että jos toinen on sopinut jotain varmistamatta toiselta ja sille toiselle ei oikeasti sovi että tänne tulee porukkaa ni sitten perutaan mukisematta/järjestetään homma jotenkin toisin. Eli molemminpuoliseen reiluuteen pyritty. Ihan kiva jos homman saa edes jotenkuten toimiin ennenkun jälkikasvua tulee koska sitten sitä rajojenvetoa sukulaisten kanssa etenkin koetellaan..

Mä täällä edelleen jännäilen että tuleeko vai eikö.. torstaina taidan vast tehdä seuraavan testin jos ei oo kuulunu tätiä kylään
 
anneli80: Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että jokainen on valmis silloin kuin on itse sitä mieltä.. Kukaan muu ei voi sitä tietää. Onko sinulla ollut tuollaista kipuilua koskaan ennen? Voisiko olla merkki ovulaatiosta tai kiinnittymisestä? Aika jännä juttu tuommoinen.

Syli84: Hienoa, että olet oppinut vetämään rajoja! Meillä ei kovinkaan usein ketään käy, mutta tuo vaan otti niin paljon päähän ku mies oli just ilman mun lupaa pyytäny kaverinsa tänne.. Kyllä se vissiin huomas, että mua otti pannuun, mutta en jaksanu sen kummemmin alkaa asiasta valittamaan ku tosiaan tää on tosi harvinaista.
 
Viimeksi muokattu:
häh, taas pätkäs niin etten päässyt koko kaksplus-sivustolle. Koitin lähettää viestin ja eihän se sit onnistunu :O

Mut siis jee Mesikämmen ehti päivittää pinkan :) Jotenkin asia tuntuu paljon konkreettisemmalta kun näkee itsensä tällaisilla listoilla ;)

Kattelin että Hattarapilvellä, Hironealla ja Annelillakin olis jännät päivät taas kohta tulollaan, jännitän tääl jo teidänkin puolesta :D

Toivotaan joo kaikki että Annelin kipuilut olis vaan jotain mystisiä hedelmöittyneen matkalaisen terveisiä matkalla oikealle paikalle tms ;)
 
2.8. TIISTAI
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 11/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 13/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 20/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 22/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 27/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 35/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Syli Kyllähän sulla kierto on jo mennyt sen verran pitkäksi, että testiä kannattaa tehdä :D Täällä jo jännitetään, jokos plussa tulisi;)

Mulla yleensä tämä munasarja kipuillu tarkoittaa sitä, että täti kyläillee viikon sisällä. Mutta ei se koskaan näin aikasin ole alkanut kipuilleen: / Eilen ja nytkin särkee koko ajan munasarjaa. Eilen pikku-neiti vahingossa plvella painoi kohdunkohtaa ja se kävi todella kipeätä. (ei ole aikaisemmin käynyt, jos on mahan päällä neiti makanut ja jalalla painanut).. Jotenkin en usko, että tämä olisi mikään kiinnittymisjuttu, vaan jännityksellä odotan tuleeko täti aikasemmin kuin yleensä.
 
tein eilen ensimmäisen ovis testin ikinä ja sain siihen kyllä kaksi viivaa mut se toinen oli selvästi haaleampi kuin se toinen... elikkä se oli silloin negatiivinen ? ohjeet kyllä tuli testien mukana mut en vaan oikein osannut tulkita niitä. kun kuva soti vastaan tekstien kanssa.

syli84: tervetulo mukaan minunkin puolesta :)

pidän peukkuja kaikille, täällä aika monella on jännät päivät ;)
 
3.8. KESKIVIIKKO
Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 12/30-50.....................yk 3...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 14/35-37...... ............yk 12..........toiveissa 1
Hironea..............kp 21/26........................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 23/32-37....................yk 10..........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 28/30-31...................yk 12..........toiveissa 2
Syli84................kp 36/28-29....................yk 1...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
Tengu
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Heinäkuu 2011
Epa_88..............kp 30/30-33...................yk 5...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Tytteli-85 Kiitos tervtulotoivotuksista :) Toivotan plussatuulia ja onnea tuleviin jänniin päiviin..

Oma napani kaiveluttaa nyt aika paljon :D Joop. aamusella pinkasen apteekkiin kunhan aukasevat ja mieluusti tekisin testin heti, on senverran raskaana oleva olo että en jaksais arvuutella. Jos tulee nega, rupeen soitteleen terkkariin verikokeisiin. Onkohan apteekin oma raskaustesti luotettava myös kesken päivää tehtynä kun oletettu raskaus alottelis jo tota 6.viikkoa kuitenkin jo? Tai sit jos tolla meidän pikkupaikkakunnan puljulla on Clearblueta niin se digitaalinen näyttö houkuttelis, olis selkee..

Mulla sellanen hassu juttu että elän vajaa 25h vuorokautta, tai siis mulla on sellainen sirkadiaanisen rytmin häiriö että biologinen kello käy selvästi keskivertoa eri tahtiin. Syksyllä jatkuu selvittelyt että onko geeneistä johtuvaa vai esim hyvänlaatusesta kasvaimesta tms. Meen pirun huonoon kuntoon kun pakotan itteni nukkuun toisten kans samaan tahtiin. Nyt oon taas muutaman viikon elänyt omalla rytmillä ja aaah ihanaa kun alkaa taas kroppa ja aivot pelaamaan.

Siksi siis kirjoittelen niin hassuihin aikoihin :D tällähetkellä mulla on eräänlainen yövuoroviikko menossa, luonnollinen uni tulee huomenna tossa about 11.00 aamupäivällä, torstaina vajaat 12.00 jne. Nyt sit tuskailen tota raskaustestin tekoo kun mulla on nyt päivä (kello 02.54 yöllä) ja haluisin tehdä testin heti kun saan sen aamu 9 aikaan apteekista. Miten niin oon malttamaton :p

Oireita oon yrittänyt olla miettimättä mutta niitä on.. viimesimpänä ruumiinlämpö noussut ja jäänyt tohon 37 asteen hujakoille, normaalisti mulla välillä 35.5-36-5. Tissit senku paisuu, nännit on pystyssä 24/7 ja menneet tumman ruskeiksi, toinen jopa vähän sinertäväksi :O Sitten se jatkuva pieni paineentunne jossain tuolla lantio/alavatsa/ruumiinontelossa, ihan kuin menkat ilmottelis hissuksiin tulostaan mutta tätä oloo on jatkunu nyt jo kaikenkaikkiaan 13 päivää ja tätiä ei näy.. Sensijaan vihlasuja, nipistyksiä ja esim sängyssä kylkee kääntäessä ja vatsalihaksia tehdessä tuntunut pariin otteen ihan ihan alhaalla sellaisia repäiseviä "kipuja". Ja noi finnit perhana... mulla harvemmin mitään finnejä on mutta nyt niitä puskee vaikken oo mitään rasvaruokia erityisesti vetänytkään. Eilen maistui pari palaa kinkkusiivuja voikkarin päällä, tänään se kinkun haju ällötti.

Itkuherkkä oon edelleen mutta sekin vaihtelee kuten myös nyt huomannut taas että stressitasot ja muutenkin mieliala vähän vaihtelee. Jo valmiiks matala verenpaine ei sitten ilmojen viilenemisestä, levosta, kahvinjuonnista ym toimista huolimatta edelleenkään halua nousta, lisäksi nyt taas ollut ajoittain niin väsyny että oon vaan voinu loikoilla ja kerätä voimia ja nukkua. Väsyminen vaan voi johtua tosta verenpaineestakin.. Joko mulla on nyt todella voimakas valeraskaus menossa ja olen varsinainen psykosomaattinen velho tai sitten tässä on jotain perää.. Toivotaan. Jonkun testin mä teen kyllä heti aamupäivällä.
 

Yhteistyössä