Nyt suositelkaa imuria, tarvii uuden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Nyt meni hermot ton hooverin kanssa |O |O |O |O |O |O
Joo, hurina on kohdillaan , muuta imuteho kadoksissa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mulla menee hermot ton vehkeen kanssa.

Eli suosittele mulle imuria, mikä toimii kauemmin kun 1 vuoden :kieh:

Melkein voisin jo tässä kohtaa sanoa, että aivan sama mitä se maksaa, kun on sitten tosi hyvä kapistus ja toimii enemmän kun vuoden käytössä.

Menee sitä rahaa siinäkin kun kerran vuoteen ostaa uutta masinaa.......

*muoks. Putket on auki, tarkistettu, ei tukoksia, pussi on oikein, tarkistettu.

Mä jouduin ostamaan uuden imurin 1-1,5v välein, kunnes sitten laitoin imuriin vähän enempi rahaa kiinni ja ostin Dysonin. Se on meillä nyt vuodenpäivät ollut käytössä ja toimii edellen täysin moitteettomasti.

Eli Dysonia suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä jouduin ostamaan uuden imurin 1-1,5v välein, kunnes sitten laitoin imuriin vähän enempi rahaa kiinni ja ostin Dysonin. Se on meillä nyt vuodenpäivät ollut käytössä ja toimii edellen täysin moitteettomasti.

Eli Dysonia suosittelen.

Tuosta on joku muukin muuten kertonut, että hyvä malli olisi. Onko mallilla/merkillä väliä?

Kun esim. hooverissa on montaa mallia myynnisä, niin entä Dysonissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:

Eli Dysonia suosittelen.

Tuosta on joku muukin muuten kertonut, että hyvä malli olisi. Onko mallilla/merkillä väliä?

Meillä on joku all floors juttu...siis meillä on matalalattiasuulake ja turbiinisuulake mikä on ihan must eläinperheessä. Tää oli muistaakseni aikalailla keskihintainen Dyson.

Eli Dysonia suosittelen.

Meillä on joku all floors juttu...siis meillä on matalalattiasuulake ja turbiinisuulake mikä on ihan must eläinperheessä. Tää oli muistaakseni aikalailla keskihintainen Dyson.

Onko tämä sama imuri

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=510905&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=3131413#

ja onko teillä tässä sellainen pieni harjasuutin mukana?

Eli Dysonia suosittelen.

Onko tämä sama imuri

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=510905&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=3131413#

ja onko teillä tässä sellainen pieni harjasuutin mukana?

Tämmönen meillä...eli meilläkin oli se DC19, mikä jollain muullakin oli....mies muisti :) Ja on tuossa harjasuutin ja sitten semmonen ohut, minkä saa tungettu esim hellan ja kaapin väliin. Muita en muista että ois ollut...paitsi se turbiinisuulake.

DC19-All-Floors.jpg

ostin Mielen imurin 4 vuotta sitten ja toimii edelleen moitteettomasti, imuteho säilynyt jne. Maksoin siitä silloin 279 euroa, on se kaikkein tehokkain malli mitä Mielellä on. En kyllä tiedä mitä ne tänä päivänä maksaa, mutta tyytyväinen olen ollut kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Öhöm:
Hoover ja Dyson on aika paskoja imuri merkkejä, muutenkin. Hanki laadukkaampi esim Electrolux

Hmm.. On mulla ollu myös Electroluxkin. Edellinen imuri ennen tätä hooveria. Samaa kastia oli., reilu vuosi ja imuteho katos :/

Siksi meinasin että jos nyt sitten olis joku muu vuorossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:
Osta sellanen mihin ei tartte pölypussia! Säästät pölypusseissa, säästät myös aikaa ja vaivaa kun ei tartte niitä pölypusseja lähtee ostelemaan.

No sellastahan mä tässä suunnittelen =)

Mitäs raati sanoo tästä

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=510903&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=3131413#

Luulen , että tähän malliin mä päädyn nyt.

että kun ostin tuon Mielen, niin silloin ei ainakaan myyjä suositellut Dysonia, vaikka se olisi siitä saanut enemmän myyntiä. Sanoi, että imuteho on huonompi. Mutta siitä on jo tosiaan 4 vuotta aikaa ja uudet mallit tulleet myyntiin.
Tuskin se Dyson ihan surkea voi olla kun on niin kalliskin.

Hoover ja Dyson on aika paskoja imuri merkkejä, muutenkin. Hanki laadukkaampi esim Electrolux

Hmm.. On mulla ollu myös Electroluxkin. Edellinen imuri ennen tätä hooveria. Samaa kastia oli., reilu vuosi ja imuteho katos :/

Kai se vähän miten siihen santsaa rahaa. Meillä makso 290 ?, 3 vuotta, imuteho paras.

Kai se vähän miten siihen santsaa rahaa. Meillä makso 290 ?, 3 vuotta, imuteho paras.

Mun eletctrolux makso 200e ja toi hooveri vaan 149 tarjouksessa ovh oli 250. On niillä juu eroa. Vaan käytössä ei kestänyt kumpikaan kun just reilun vuoden.

Taidan kokeilla onneani ton dysonin kanssa seuraavaksi.

Jep jep...meillä Electroluxin pölypussiton kesti vuoden :laugh:

Pölypussittomat imurit on paskoja lähes kaikessa, kuka niihin lankee.

Ai.... Mulla on kaikki edelliset olleet pussilla... Nyt testataan ilman pussia olevaa imuria sitte :xmas:

Meillä ollut Miele ja Elecktrolux...ei vaan ole Dysonin voittanutta.
Eron huomasi kun lattiat pesi, ennen piti rättiä pestä vähän väliä, Dysonilla sain pestä huoneen ilman jatkuvaa rätin pesua.

Ei lennätä huoneilmaan pölyä, huomaa eron todellakin.

http://www.allergiakauppa.fi/dyson_pölynimurit_cat_1001.html
me ostettu se Animal pro.
Näyttää olevan ihan ok tarjouksellakin.