Nyt soitin poliisille, vielä ehditte sanoa menisinkö tekemään ilmoituksen ov:sta

• Viestiketjun aloittaja ilmoittaja
  • Ensimmäinen viesti
ilmoittaja
Poliisi nimittäun pyysi minua käymään paikanpäällä, teillä on huomiseen asti aikaa vaikuttaa päätökseeni. Ottakaa huomioon että asiattomat kommentit saavat minut suuremmalla todennäköisyydellä marssimaan poliisin puheille.

Mun mielestä poliisin olisi hyvä tutkia ov:n koti jos sillä lapsia tai jos se missään tekemisissä lasten kanssa. Myös viedä kone ja tutkia onko siellä pedofilista sisältöä. Olen melko varma että sellaista löytyisi. Sen jutut ei tule tyhjästä. En ainakaan usko.

Jos olisin poliisi niin tekisin sen vaikka palkatta saadakseni sen hullun pedofiilin nalkkiin. Jos siis saisin luvan tutkia asian.

En itseasiassa tiedä mistä puhut mutta jos olet jo poliisille soittanutkin niin outoa olisi että et sitten menisi käymään, luulisi sen jäävän sinua vaivaamaankin kun kuitenkin koet asian sellaiseksi että poliisiin pitää ottaa yhteys.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
En itseasiassa tiedä mistä puhut mutta jos olet jo poliisille soittanutkin niin outoa olisi että et sitten menisi käymään, luulisi sen jäävän sinua vaivaamaankin kun kuitenkin koet asian sellaiseksi että poliisiin pitää ottaa yhteys.
peesailen tätä,enkä tiedä minäkään mistä kyse.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos poliisi on sinut paikanpäälle pyytänyt, ei sinulla taida olla vaihtoehtoja?

Aloituksista voisi tosiaan tehdä vähän informatiivisempia jos keskustelua haluaa.
Poliisi sanoi että jos haluat tehdä asiasta rikosilmoituksen, sitä ei voi tehdä puhelimitse vaan pitää tulla paikanpäälle tekemään

?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos poliisi on sinut paikanpäälle pyytänyt, ei sinulla taida olla vaihtoehtoja?

Aloituksista voisi tosiaan tehdä vähän informatiivisempia jos keskustelua haluaa.
Poliisi sanoi että jos haluat tehdä asiasta rikosilmoituksen, sitä ei voi tehdä puhelimitse vaan pitää tulla paikanpäälle tekemään
Eikö netin kautta pysty tekemään rikosilmoituksta? Ainakin joitakin rikosilmoituksia pystyy tekemään, itsekin netin kautta rikosilmoituksen tehnyt. Tosin aivan erilaisesta rikoksesta.

vieras
Tee vain ilmoitus, ap! Oli kamala se ov:n viesti :( Ja täällä tosiaan oli eilen joku huumorimies, uhkaili tekevänsä perättömistä ilmiannoista rikosilmoituksen. Kertoili kammottavia vauva-vitsejä. En tiedä, onko huumorimies sama kuin ov. Huumorimies kertoi vihaavansa pienten lasten äitejä :eek:

Kaikenlaista sakkia täällä liikkuukin...

Keittiönoita
En tiedä asiasta sen enempää kuin tässä ketjussa nyt on tullut ilmi, mutta eikö pelkkä tutkintapyyntö riittäisi? Tarkoitan, että musta on aika outoa, jos jonkun yksittäisen palstailijan pitäisi mennä tekemään rikosilmoitus jostain, mitä joku toinen on täällä kirjoitellut. Vai uhkailiko tämä kirjoittaja ap:tä tai hänen lapsiaan? Sitten ymmärrä tuon rikosilmoituksen ja menisin itse ainakin sen tekemään.

Yhteistyössä