Nyt Siivotaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko kai nostaa ahteri ja laittaa tiskikone pälle ja pyykkikone tais tas lopettaa. Nyt mä en kehta tulle takas, ennen kun tiskikone käy, kun niin tähän kirjotin :D Ihan ku te tietäisitte, olenko mä edes nostanu vaatimattoman takamukseni tästä tuolista :saint:

no niin keittiön lattia pesty ja puunattu ihan hankaussienellä.. ja vaipat vessasta saatu koneeseen.. huoh.. B)

mun siivoukset on tänään tässä kun pitää lähteä hakemaan kohta poikaaja kauppaan.
suuret kiitokset VALOSSA:lle(vaimitenkäsenyttaipuisi)aloituksesta..en usko että olisin saanut näin paljoa aikaan ilman tätä.. ;)

elikäs mun saldo:
lattiat raivattu+imuroitu ja keittiön ja makuuhuoneen lattiat pesty. makkarin ikkunat pesty kaikilta puoliltaan.. pyykkiä ja pyykkiä ja astioita.. roskat ja biojäte.. kartongit otan nyt mukaan kun lähden ulos..
eli siistiä on ja mukavaa..
muoks. lukuunottamatta keittiön tiskiallasta ja hellan ja pöydän pintoja ja vessan pesua.. kaikki muut siivottu ja puunattu.hyväminä :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
no niin keittiön lattia pesty ja puunattu ihan hankaussienellä.. ja vaipat vessasta saatu koneeseen.. huoh.. B)

mun siivoukset on tänään tässä kun pitää lähteä hakemaan kohta poikaaja kauppaan.
suuret kiitokset VALOSSA:lle(vaimitenkäsenyttaipuisi)aloituksesta..en usko että olisin saanut näin paljoa aikaan ilman tätä.. ;)

elikäs mun saldo:
lattiat raivattu+imuroitu ja keittiön ja makuuhuoneen lattiat pesty. makkarin ikkunat pesty kaikilta puoliltaan.. pyykkiä ja pyykkiä ja astioita.. roskat ja biojäte.. kartongit otan nyt mukaan kun lähden ulos..
muoks. lukuunottamatta keittiön tiskiallasta ja hellan ja pöydän pintoja ja vessan pesua.. kaikki muut siivottu ja puunattu.hyväminä :heart: :heart:

Hieno juttu! Tosi paljon sait aikaiseksi. Nauti siististä kodista. Mukavaa viikonloppua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Valossa:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

elikäs mun saldo:

Hieno juttu! Tosi paljon sait aikaiseksi. Nauti siististä kodista. Mukavaa viikonloppua. :)

Tosi mukavaa viikonloppua teille kans sinne.. :flower:

Mulle tuli viivytys kun neiti heräsi.. käytiin sitten kaupassa ja syötiin välipala. Sitten pyyhin pölyt ja kastelin kukat, OLEN VALMIS!!!!!!! Petivaatteet on vielä pihalla mutta ne saakin olla siellä tuulettumassa iltaan asti. Päästään saunasta raikkaaseen sänkyyn :)

Onnittelut kaikille tänään siivonneille, ansaitsemme kyllä koko sakki suklaata (mulla kaapissa fazerin lontoorae-levy odottamassa :p ) Kiitos tsemppausketjusta, voitais ottaa uusiks vaikka joka perjantai!

Nyt kakuntekoon!
s015.gif

Abulle onnittelut kans onnistuneesta siivousurakasta :)

Ihan ehdottomasti vois ottaa tällaisen "ryhmäsiivouksen" uudestaan. Kiva jos tästä oli apua muillekin, mulle oli ihan hurjasti. Jatkan vielä hetken siivoilua, lattiat on luututtu. Nyt vaan teen loppuun kaiken minkä olen jättänyt kesken.. Siinä ei mene varmaan kymmentä minuuttia.

Mäkin olen mukana. Alotin siivoamisen kun tulin kyliltä tossa puolen päivän maissa, tytön huoneesta ja sitä on siivottu ehkä sellasen 3 tuntia, sitte vielä on siellä roinaa lattialla, pitää ruoan jälkeen jatkaa sen siivoamista. Kun tyttö lähtee kaverilleen niin rupean imuroimaan ja pyyhin lattiat. Tiskipöytä on suhtkoht siisti, ruoka on nyt tulossa eli päästään pian syömään. On vaan taas noi jalat kipeenä muttei auta, siivottava on vaikka mikä olisi.

Nyt saa riittää..koko kämppä raivattu(siinä olikin yllättävän paljon puuhaa, ku tyttö raahaa ties mitä vähän joka huoneesta ympäriinsä) imuroitu ja luututtu, matot on parvekkeella( mies saa luvan tampata ne, minen jaksa) ja ruoka tehty, nyt syömään. Niin ja pyykit pesty+laitettu kuivumaan ja astiat pesty.

Tästä on kiva lähteä yhdeks yöks maalle miun vanhemmille.

Kiitos siivousseurasta kaikille! Tästä oli apua :wave:

Huh huh! Puhtaat pyykit saatu nyt omiin kasoihin ja makkarin lattia raivattu niin, että siellä mahtuu käveleen...täytyy kyllä varmaan vielä tänään räjäyttää tuo meidän vaatehuone. SE ON NIIN KAMALA! :headwall: Sitten pitää käydä koko kämppä vielä imurin ja pölyrätin kanssa läpi... Kukahan ehtis tyhjään mein tyttöjen kaapeista pienet vaatteet pois??? Mä en millään jaksais! Ja huominen päivä tars leipoa, kun tytöllä su synttärit... PLAAH!!!

Joko muut on saanu valmiiks? Nyt käy tiskikone ja pyykkikone 4. kertaa ja tiskikonetta täyttäessä sit tuli raivattua keittiön pöytä ja puolet tasoista. Hella ja osa tasoista on viellä ja samoin osa keittiön lattiasta, osan pesin.

Yhteistyössä