Nyt Siivotaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valossa:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tää on niin vaikeeta |O |O
Siis mula oli täys työ hoita toi petien petaminen kerralla alusta loppuun. Poika tuli välissä yökoulusta ja meinasin alkaa niitä sen tavaroita setvimään keskenkaiken :headwall: Mä olen tuntenu tarvetta viedä roskat siinä välissä :headwall: Musta tuntui tarpeelliselta imuroida pupun kakkanurkka välillä...Siis joskus aina tää on niin ärsyttävän rasittavaa |O Mutku nyt on pakko...
Ja jos joskus sain valmiiksi ni ah ku olis ihanaa :saint:

Kuulostaa ihan minulta. Ihan äärettömän vaikeaa saada hoidettua yksi homma alusta loppuun. Aina pomppaa mieleen jotain muita juttuja ja sitten niitä pitää hoidella siinä välissä, ärsyttävää... Mulla on sama ongelma ihan kaikessa kyllä, ei vain siivoamisessa.
Tervetuloa joukkoon MissMaria. Ja kaikki muutkin, anteeksi, unohdin toivottaa teidät tervetulleiksi. Takaisin keittiöön, mars!

No niin mullakin. Mulla on ADHD ja se ilmenee mulla parhaiten noin :headwall:

No niin mullakin. Mulla on ADHD ja se ilmenee mulla parhaiten noin :headwall:

Miusta tuntuu, että mullakin on jonkin sortin tarkkaavaisuushäiriö. Just tämä asiasta toiseen pomppiminen vaivaa jatkuvasti ja lisäksi kolhin itseäni vähintään kerran päivässä tavaroihin, tiputtelen tavaroita jne...

Mitä uutta siivousrintamalla: Tiskit tiskattu, pöydät pyyhitty, syöttötuoli rapsutettu puhtaaksi. Nyt meillä olisi ruokatauon paikka. En kyllä ehdi mitenkään valmiiksi siihen yhteen mennessä, mikä oli tavoitteeni.

Tää on niin vaikeeta |O |O
Siis mula oli täys työ hoita toi petien petaminen kerralla alusta loppuun. Poika tuli välissä yökoulusta ja meinasin alkaa niitä sen tavaroita setvimään keskenkaiken :headwall: Mä olen tuntenu tarvetta viedä roskat siinä välissä :headwall: Musta tuntui tarpeelliselta imuroida pupun kakkanurkka välillä...Siis joskus aina tää on niin ärsyttävän rasittavaa |O Mutku nyt on pakko...
Ja jos joskus sain valmiiksi ni ah ku olis ihanaa :saint:

Kuulostaapa tutulta..yhtä asiaa kun alkaa tekemään niin siinä välissä tuleekin hoidettua( tai ainakin aloitettua) 10 muutakin juttua..ja lopulta unohdan mitä alunpitäen olinkaan tekemässä :ashamed:

Ja Valossa, voit laittaa miutkin listaan..hitaasti mutta varmasti edetään täällä :D

Mie oon saanut vasta raivailtua kämpän imurointikuntoon..tosin astiat ja pyykit laitoin välissä peseytymään ja vauva nukkuu edelleen niin en viiti alkaa imuroimaan ihan vielä. Eteiseen unohduin kans järjestelemään vaatteita ja kenkiä yms.
Ruokakin pitäis kohta laittaa..huoh.

*matot impattu+puisteltu, lattiat imuroitu ja luututtu, vessa pesty*

Nyt vietän ansaittua kokis-hapankorppu-porkkanaraaste-taukoa :D Sitten pölyjen pyyhkiminen ja kukkien kastelu niin tämä rouva on tämän perjantain siivouksen suorittanut!

huh..makkarin ikkunat pesty.meillä on iso 3kertainen ikkuna jonka alla suorakulmainen ja toisella sivulla myös suorakulmainen kaikki 3kertaisia.. siitä tulee yksi tosi iso neliönmallinen ikkuna..

mie vähä skippasin tota siivoamista ja aloitin leipomisesta :ashamed: ku siinähä väkisinki sotkeentuu keittiö.. nyt on kuiten leivottu ja pullat ja sämpylät paistettu, joten vois raivata ton kylpyhuoneen nyt ku kumpiki muksu nukkuu. lattiat ehdin ottaa illansuussa kun laitan muksut pihalle miehen kanssa.

mä nyt siis olen raivannut asunnon ja imuroinut.pessyt makkarin ikkunan ja keittiön lattia on ollut liossa ikkunoiden pesun ajan.. vielä tavoitteena keittiön kaikkipinnat ja lattioden pesut..
jätän olohuoneen ikkunan jollekin toiselle päivälle.. ja niin pyykit kuivumaan olen ripustanut kans ja pessyt yhden koneellisen pyykkiä ja toinen pyörii.. ja apk:sta kans pitää tyhjätäja täyttää astiat..
mäoon ollu kyllä aikaan saapa.. ja mies todellakin yllättyy..kun vielä ruuan jos sais valmiiksi..hihihii..

Abu ja Unikuu, onnea kovasti hienosta saavutuksesta!
Meiän muksu säikähti imuria. Ihan yllättäen vaan. Nyt se tutkii sitä ja itkee välillä?! ja jatkaa imurin päällä kipuamista. Sylistä halusi pois ja meni suoraan imurille. :D No, jospa kohta taas voitas jatkaa hommia.

Viimeinen varoitus, kun kerta ihmiset alkaa saada urakkaansa valmiiksi: Jos haluat alkuviikosta postista muutakin kuin laskuja, niin ilmottaudu nyt suklaapatukkaäänestykseen. 13:45 valitaan voittaja ;)

Abu ja Unikuu, onnea kovasti hienosta saavutuksesta!
Meiän muksu säikähti imuria. Ihan yllättäen vaan. Nyt se tutkii sitä ja itkee välillä?! ja jatkaa imurin päällä kipuamista. Sylistä halusi pois ja meni suoraan imurille. :D No, jospa kohta taas voitas jatkaa hommia.

Viimeinen varoitus, kun kerta ihmiset alkaa saada urakkaansa valmiiksi: Jos haluat alkuviikosta postista muutakin kuin laskuja, niin ilmottaudu nyt suklaapatukkaäänestykseen. 13:45 valitaan voittaja ;)

mä en voinut imuroida pojan läsnäollessa vuoteen kun se pelkäsiihan hirveesti imuria..huuti sylissäkin.. voirassua nyt se haluaa imuroida itse :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Mahtuux vielä mukaan?
Täällä olis jäljellä vielä mieletön pyykkishow ja makkarin siivous...

Mukaan vaan!

Mie harhauduin taas väärille teille, rupesin vaihtamaan järjestystä olkkarissa. Eiiiii!

Muoks: On muuten paljon parempi järjestys. Nyt lattianpesuvedet valmiiksi.

Olis työhuone ja olkkari imuroitu...mä olen edelleen porukan hitain...jumin milon koneella millon keittiön pöydän ääressä...ja kolmas koneellinen pyykkiä on pyörimässä.

Minä taidan jakaa hitaimman paikan kanssasi. Mulla on edeleen puuhaa. Aina kun menen johonkin huoneeseen, huomaan, että mulla on jäänyt joku juttu kesken. :headwall: Kyllä tämä vielä joskus valmistuu.

tiskialtaallinen kartonkeja litistettyja pakattu vietäväksi kierrätyksen..nyt vielä tuo lattia keittiöstä joka kerkesi kuivua ennen puurojen raaputteluja.. sitten mun pitääkin jo mennä hakemaan poikaa ja kauppaan.. että.. katsotaan mitä saan vielä tehtyä ennen sitä..

Olis työhuone ja olkkari imuroitu...mä olen edelleen porukan hitain...jumin milon koneella millon keittiön pöydän ääressä...ja kolmas koneellinen pyykkiä on pyörimässä.

Minä taidan jakaa hitaimman paikan kanssasi. Mulla on edeleen puuhaa. Aina kun menen johonkin huoneeseen, huomaan, että mulla on jäänyt joku juttu kesken. :headwall: Kyllä tämä vielä joskus valmistuu.

Mutta on tää paljon kivampaa, kun ei tarvi yksin touhuta :saint:
On melkein ku olis joku kaveri juttuseurana, kun voi aina tula raportoimaan kun saa jotain tehtyä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en löydä meidän ikkunan avaajaa mistään! |O

Käytä ruuvimeisseliä tai kato onko keittiön laatikossa sopivaa veistä :saint: Meillä ei oo ikinä ikkuna-avainta missään :whistle:

ois mulla iso rukari tuossa... saisinkohan sillä auki, ilman että lasi helisee? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en löydä meidän ikkunan avaajaa mistään! |O

Mie yllättäen löysin meijän ikkunan avaajan, kun siivoilin kaappien päällysiä..sitä etsittiinkin joku aika sitten eikä löytynyt mistään.

no, nyt meillä onkin kaapinpäällyset siivottu, vaan avain edelleen hukassa :whistle:

Yhteistyössä