nyt siirryttiin tänne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiituli

Jäsen
08.06.2004
653
0
16
puolelle, neiti täytti 2v viime lauantaina, eipä ollu hääppöset juhlat, miehen vanhemmat ja miehen kummi tulivat ainoastaan, mun puolen sukulaiset eivät edes muistaneet neidin synttäreitä, tai sit eivät välittäneet. :(

Älä kuule välitä.Ei meilläkään minun tai miehen suku välitä paljoakaan meidän tyttöjen syntymäpäivistä.Äitini ja siskoni ovat ainoat vieraat usemmiten.Vanhin täyttää marraskuussa kolme ja olen jo henkisesti varautunut siihen ettei montaakaan kiinnosta tulla paikalle. :(
Pahaltahan se tuntuu..tiedän..mutta ajattele niin että he siinä menettävät ja paljon kun eivät tule paikalle tai eivät välitä.Niin minä teen ja heti tuntuu ainakin vähän paremmalta.
:flower: ja synttärionnittelut näin tuntemattomalta =)

Kutsutko heitä juhlimaan synttäreitä???
Minä laitan aina kutsun jo hyvissä ajoin ja ne sitten tulevat ketkä tulevat ja se siitä. Mammoja pitää ainakin muistuttaa, eivät ne muuten muista vaikka haluaisivatkin.

En kutsunut, äitini ei tule, kun ollaan riidoissa oltu jo7kk, mutta olis voinu laittaa pikkuneidille tekstiviestin, mun sisko asuu espanjassa, olisi sekin voinu tekstittää ja mun veljeä en ole saanu kiinni vuoteen, asuu 200km päässä, ja muita ei ole.

Yhteistyössä