onnea ja halauksia!Alkuperäinen kirjoittaja kukkaloisto:olen siitä ylpeä
ja olen vakkariAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ny sullon pää pölkyllä. B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse leikkauksen vaadin
Pssst. Älä kerro kellekään et kolme meidän mukuloista on syntynyt sektiolla.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari vielä:ja olen vakkariAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ny sullon pää pölkyllä. B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:itse leikkauksen vaadin
niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.
Miksi ihmeessä siitä pitää olla ylpeä ?Alkuperäinen kirjoittaja appp:niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmeissään:Miksi ihmeessä siitä pitää olla ylpeä ?Alkuperäinen kirjoittaja appp:niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.
Samoin imukupilla, ei ollu kivaa...Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:On syytäkin olla. Itseasiassa mun mielestä ihan kaikilla synnyttäneillä naisilla on hyvä syy olla ylpeä, oli se synnytystapa sitten ollut mimmonen tahansa. Itsellä ei ole sektiosta kokemuksia, kivulias se varmasti on ja toipuminen on varmasti ollut työlästä. Itse synnytin alateitse mutta imukupin avustuksella.
Tarkoitin vaan sitä, että mitä hiton väliä sillä on, et millä tavalla se lapsi on ulos tullut, miksi siitä tavasta pitää olla niin ylpeä? Että muut kadehtisi vai? En ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmeissään:Miksi ihmeessä siitä pitää olla ylpeä ?Alkuperäinen kirjoittaja appp:niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.
onks alapäämammat ylpeitä...öhöm
Ylpeä mistä? sektiosta? lapsesta? Tottakai saat olla ylpeä mistä vaan. Ei mulla ole mitään vastaan sektiota, mutta joillakin tuntuu olevan ja viittasin siihen kun joku sanoi ap:n laittaneen päänsä pölkylle kun oli itse pyytänyt sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmeissään:Miksi ihmeessä siitä pitää olla ylpeä ?Alkuperäinen kirjoittaja appp:niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.
No vissiin tässä tapauksessa siitä sektiosta. Ei mullakaan ole sektiota vastaan mitään, mut se sitten ärsyttää, et jos joku lapsensa mieluummin alakautta synnyttää, niin sektiolla synnyttäneet alkaa nälviä, et oltaisiin muka heille kateellisia. Hah hah. Itse ainakin toivon, et kaikki lapseni saisin alakautta synnyttää, mut jos sektio tarvitaan, niin sitten sektioidaan. Ei mulla ainakaan alapää löystynyt tai mitään muutakaan, mistä syystä mun pitäisi muka kadehtia sektion saaneita. Tuntuu, että sektioäidit tässä haluavat itsensä jalustalle nostaa ja näin parantaa omaa itsetuntoaan.Alkuperäinen kirjoittaja beata:Ylpeä mistä? sektiosta? lapsesta? Tottakai saat olla ylpeä mistä vaan. Ei mulla ole mitään vastaan sektiota, mutta joillakin tuntuu olevan ja viittasin siihen kun joku sanoi ap:n laittaneen päänsä pölkylle kun oli itse pyytänyt sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmeissään:Miksi ihmeessä siitä pitää olla ylpeä ?Alkuperäinen kirjoittaja appp:niin enkö saa sanoa että olen ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja beata:mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös kaksi synnyttänyt "perinteisesti" ja yhtään ei tule enää, on se sen verran inhottavaa puuhaa vaikka lopputulos kuinka palkitsee.