Nyt selittyi palstan veemäisyys!!

  • Viestiketjun aloittaja ajatus juoksee
  • Ensimmäinen viesti
ajatus juoksee
meinaan tolla ruokaketjulla, täällähän jengi ei syö, vetää kahvia ja kiukuttelee! Ravintopuoli ihan retuperällä, aivot ihan sekaisin, ei ihme että täällä sataa aina haukkuja.
 
hoikkis
meinaan tolla ruokaketjulla, täällähän jengi ei syö, vetää kahvia ja kiukuttelee! Ravintopuoli ihan retuperällä, aivot ihan sekaisin, ei ihme että täällä sataa aina haukkuja.
No nii-i, kato ku pitää olla hoikka. Tai ei, ku laiha. Ja sillohan ei saa syyä mitää ku muute lihoo. Kahvii ja röökii vaa. Miehelle sit kokataan kaikkii ihanii herkkui :heart:
 
höhö
mä kans katoin samaa kirjoitinkin sinne pari viestiä, en voi ymmärtää tätä nykymeininkiä ollenkaan, tuntuu, että suurin osa juuri näitä kahvia ja tupakkaa vetävistä aideistä on niitä just ja just 20v. miten voi antaa lapsilleen terveellisen ruokavalion mallia kun itse ei syö mitään ja toiset kun seöittelee, ettei ehdi, nii WTF? en ole koskaan ollut 4 alle kouluikäisen lapseni kanssa niin kiireinen, ettenkö kerkeisi syömään, kummasti se aika sitten riittää kuitenkin palstailuun, mutta syödä ei keritä :D
ja juu itse olen myös nuori äiti, saanut esikoiseni 18vuotiaana.
 
[QUOTE="salla";22420001]juu, löysin. en viittiny osallistua ketjuun. porukka olis pökränny mun syömistä. ei tosiaan oo mitään kahvi ja neljäsosa keksiä linjaa[/QUOTE]

Joo, kyllä minäkin noilla eväillä pyörtyisin jo ennen iltakuutta, se on ihan selvä. :)
 
"sallla"
[QUOTE="vieras";22420130]Tai sitten porukka ei kehtaa tunnustaa syövänsä normaalisti kun pelkää, että heti leimattaisi läskiksi. Sellasta teiniajattelua :)[/QUOTE]

niinpä. mä syön aamupalan (puuro jne), 2x kunnon ruoka, iltapala ja töissä parit kahvit päivittäin. BMI on 22,3...
 
"vieras"
[QUOTE="sallla";22420489]niinpä. mä syön aamupalan (puuro jne), 2x kunnon ruoka, iltapala ja töissä parit kahvit päivittäin. BMI on 22,3...[/QUOTE]

No kyllä huomaa. Bmi 22,3 ja vielä kehtaat sen tunnustaa?! Alle 20 sen pitää olla jos haluaa näyttää hyvältä. Mut mikäs siinä jos tykkää olla läski.
 
Blue
meinaan tolla ruokaketjulla, täällähän jengi ei syö, vetää kahvia ja kiukuttelee! Ravintopuoli ihan retuperällä, aivot ihan sekaisin, ei ihme että täällä sataa aina haukkuja.
Ja kuinka paljon täällä on niitä jotka on koukussa joko energijuomiin tai sitten ihan pepsiin/cokikseen!! Useampi tunnustanutkin ja vielä useampi pitää sen omana tietonaan. Hirvittää että mitä esimerkkiä antavat lapsilleen kun päivä äidillä alkaa energiajuomatölkki kädessä..
 
no mutta siinäpän pilaavat terveyden. Ei huonolla ruokavaliolla vanhaksi elä, pätee molempiin suuntiin.
Itse en kuulu tuohon syömätömään joukkoon, mutta tähän halusin vain vastata, että kaikkihan eivät edes halua elää vanhaksi. Itse mätän rasvaa, kermaa ja sokeria ihan rajoittamatta ja tiedostan hyvinkin, että vaikka nyt olenkin terve kuin pukki, ei verisuonet varmaan kovinkaan pitkään tätä jaksa. Enemmän minua kuitenkin hirvittää ajatus, että viruisin vanhainkodissa ja söisin sosetta harmitellen, etten nauttinut silloin kun oli mahdollisuus... Ja ei, en muuten ole läskikään. :D
 

Yhteistyössä