Nyt se tempun teki!

Jætkæ osti 1000euron modeemin, ku edellistæ kuulema viittinyt kantaa kavereille mentæessæ pelaamaan.Voi hitto mua pisti v*ituttaan. Ja eikæ siinæ kaikki. Ei kysynyt multa mitææn,vasta sitte ku paketti tuli, ett oisko mulla 1000euroo. Ettæ kehtaa! Ei saanut multa rahaa.
No niin,olin sitte pari pæivææ pæivækodin kaa yøkeikalla. Oli sillæ væli hakenut masiinan. Arvatkaa mistæ rahat???? Mun sææstøtililtæ!!!
Otin jætkæn puhutteluu, tokas vaan ett hæn læhettææ koneen takas. Ihan ku sillæ paranis.
Vasta pari vuotta sitte ostimme talon, jota pitæis væhæn rempata, mutta taitaa olla toisenlaiset arvot.Eli tietsikka ja muut pelivehkeet ekana.
Toi oli viimenen tippa. Nyt oma kæmppæ hakusessa. Mua ei todellakaan kiinnosta asua tommosen kaa, joka pelkæstææn omaa #&%£$!* ajattelee.
Meillæ on muitaki ongelmia (muut naiset), joten lista senku kasvaa.
 
Joo tommoset pitäis heittää samantien roskiin! Kuulostaa ihan siltä, että on sun kanssas vaan rahan takia, pelkkää hyväks käyttöä!!!
Ei sillä ole oikeutta mennä sun säästötileilles omin nokkineen!!!
 
En tiiæ, mikæ pitææ yhdessæ. Varmaan se, ku en oo vielæ løytænyt kæmppææ. Oon tosiaan yrittæmæssæ pois tæstæ suhteesta, mutta ei se oo niin helppoo, ku on talolaina ja pienet lapset. En kuiteskaan halua jæædæ tæhæn lasten takia, vaan nyt vihdoinkin alkanut ajattelaan myøs itseænikin. Niin kuin mainitsin, ett kæmppæ on hakusessa, mutta tæællæ ku, ei niitæ "kasva" puissa. Oishan yksi vaihtoehto muuttaa vanhempieni luokse, mutta ajatus ei oikein houkuta.Ei edes væliaikasesti.
Pari vuotta olenki mietiskellyt ja nyt vihdonkin ottamassa sen "ison" askeleen.
 

Yhteistyössä