Nyt se tapahtui minulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26868627]Sä et sitten tehnyt kuten neuvottiin vaan menit itse viemään sen koiran ulos. Mä luulen että sä saattaisit tarvita tota pantaa enemmän kun sun koira. Koiralle olis riittänyt turvallinen, määrätietoinen ja rauhallinen laumanjohtaja.[/QUOTE]

Mitä sä siinä lässytät oikeen?

[QUOTE="Vieras";26868627]Sä et sitten tehnyt kuten neuvottiin vaan menit itse viemään sen koiran ulos. Mä luulen että sä saattaisit tarvita tota pantaa enemmän kun sun koira. Koiralle olis riittänyt turvallinen, määrätietoinen ja rauhallinen laumanjohtaja.[/QUOTE]

Ööö, siis muut sitä vei ulos. Mutta se oli stressaantunut niin siitä tapahtumasta, että hilse nousi pintaan, karva lähti eikä kyennyt rauhoittumaan niin lääkäri sitä meille ensin ehdotti. Se auttoi.

Suomessa mennään metsään ainakin siinä, että pennut pidetään täysin erossa muista koirista, kunnes kaikki rokotukset on annettu. Ei ihme, etteivät kaikki koirat opi suhtautumaa muihin koiriin, kun ensin muita kartellaan kuin ruttoa ja sen jälkeen pahimmillaan heitetään pentu koirapuistoon saamaan turpaansa.

Mun lasteni päälle yritti käydä dobberi viime kesänä. Koira riehui remmissä ja mietin, että mitä vittua sen taluttaja antaa koiran kuumeta tolleen. Kuului naps, remmi katkesi ja koira säntäsi täysiä kohti. Komensin lapset kiinni vaunuihin, kävelin koiraa vastaan tuijottaen sitä tiukasti ja käsiä yhteen hakaten käskin häipymään. Hämmentyi se sen verran, että hiljensi vauhtia, mutta yritti heti päästä selän taakse. Siinä sitten pyörittiin koira ja minä ympyrää ja lapset oppi monta uutta kirosanaa. Oon ihan satavarma, että jollen olisi haastanut sitä rakkia ja osoittanut, että nää lapset on mun, se olisi käynyt esikoisen kimppuun heti kättelyssä. Yritti se perseestä purra siinä pyörinnän lomassa, mutta onneksi lapsi ei huomannut.

Meidän tipsun päälle kävi saksanpaimenkoira. talutin katkes omistajalla ja koira hyökkäs suoraan kiinni. sain kiskastua koiraani niin, että osui pään sijaan peräpäähän. hakkasin sen koiran irti, onneksi ei muhun käynyt kiinni. tästä on aikaa jo 10v ja koira on ihan ok. pelkää isoja koiria ja mielestäni juurikin kyseistä rotua, mutta en voi olla varma. omistaja tosin oli erittäin järkevä, otti meihin yhteyttä ja maksoi kulut. itse oli nuori ja juoksin myös heti kotio ja eläinlääkäriin. mulla on myös vähän kammo kyseistä rotua kohtaan jos nään sellainen yksilön joka selvästi ei ole hyvin koulutettu. tosin se pätee kaikkiin isoihin rotuihin, ei pelkästään seefferiin.

koittakaahan jaksella.

Meidän tipsun päälle kävi saksanpaimenkoira. talutin katkes omistajalla ja koira hyökkäs suoraan kiinni. sain kiskastua koiraani niin, että osui pään sijaan peräpäähän. hakkasin sen koiran irti, onneksi ei muhun käynyt kiinni. tästä on aikaa jo 10v ja koira on ihan ok. pelkää isoja koiria ja mielestäni juurikin kyseistä rotua, mutta en voi olla varma. omistaja tosin oli erittäin järkevä, otti meihin yhteyttä ja maksoi kulut. itse oli nuori ja juoksin myös heti kotio ja eläinlääkäriin. mulla on myös vähän kammo kyseistä rotua kohtaan jos nään sellainen yksilön joka selvästi ei ole hyvin koulutettu. tosin se pätee kaikkiin isoihin rotuihin, ei pelkästään seefferiin.

koittakaahan jaksella.

Kiitos. On tässä jo pahimman yli päästy molemmat. Eli nyt päästään kunnolla treenaamaan kun kivut, mustelmat ja haavat on hoidettu.

[QUOTE="Vieras";26868658]Metsänpeikko, sä olet tyhmä. Aina aukomassa suutas, ilman että mitään järkevää tulee ulos. Käyt arvostelemassa naisten ulkonäköä täällä, vaikka ei ole varaa. Arvostelet usein muiden valintoja ja mikä kuultaa rivienvälistä, on ona tyytymättömyyteesi omaan elämääsi, tyytymättömyys vaimoosi, tyytymättömyys itseäsi kohtaan. Ole hyvä ja mene ihan vaikka vaan pois täältä.[/QUOTE]

No voinhan minä harmaanakin aukoa suutani, silloin et vain tiedä kuka suuta aukoo. Kuten en tiedä kuka (tai mikä nick) sinä oikeasti olet.

Ja mitä väliä sillä on mitä joku nimimerkin takaa huutelee? Kommentoin terävästi ja ilmaisen omia mielipiteitäni asioista joista olen eri mieltä. Anonyymisti, totta kai.

Jos tarkemmin katsot noita arvosteluitani naisten ulkonäöstä niin ne ovat kylläkin kehuja. Sori jos en oo sua kehunut.

Elämääni en ole tyytymätön, vaimooni kylläkin (kukapa ei olis (omaansa) kun näitä juttuja täällä lukee).

Enkä ole lähdössä ellei mode jostain syystä pakota.

Hauskaa päivänjatkoa sulle! :wave:

PS. Se on "Metsäpeikko"...

Mulla on isoja koiria,paimenkoiria. olen VARMISTANUT kaikin tavoin että minun koirani eivät koskaan tekisi tuollaista.
Pystyisivät siihen kyllä...Kaksi näistä on hyvinkin remmirähjääjiä ja agressiivia toisille koirille.Kolmas on kuin puudeli :)
Minusta vika on aina omistajassa,jos jotain sattuu.Mulla on osa näistä koirista ollut jo 10 vuotta,eikä KOSKAAN ole sattunut mitään. EIKÄ SATU!!!!!!!!!
Kyllä harmittaa jos ei ihmiset uskalla enää edes lenkkeillä rauhassa! :(

[quote="palma";26868727]suomessa mennään metsään ainakin siinä, että pennut pidetään täysin erossa muista koirista, kunnes kaikki rokotukset on annettu. Ei ihme, etteivät kaikki koirat opi suhtautumaa muihin koiriin, kun ensin muita kartellaan kuin ruttoa ja sen jälkeen pahimmillaan heitetään pentu koirapuistoon saamaan turpaansa.

Mun lasteni päälle yritti käydä dobberi viime kesänä. Koira riehui remmissä ja mietin, että mitä vittua sen taluttaja antaa koiran kuumeta tolleen. Kuului naps, remmi katkesi ja koira säntäsi täysiä kohti. Komensin lapset kiinni vaunuihin, kävelin koiraa vastaan tuijottaen sitä tiukasti ja käsiä yhteen hakaten käskin häipymään. Hämmentyi se sen verran, että hiljensi vauhtia, mutta yritti heti päästä selän taakse. Siinä sitten pyörittiin koira ja minä ympyrää ja lapset oppi monta uutta kirosanaa. Oon ihan satavarma, että jollen olisi haastanut sitä rakkia ja osoittanut, että nää lapset on mun, se olisi käynyt esikoisen kimppuun heti kättelyssä. Yritti se perseestä purra siinä pyörinnän lomassa, mutta onneksi lapsi ei huomannut.[/quote]

toivottavasti tämä koira on lopetettu jo!!

[QUOTE="Meikku";26869576]Mulla on isoja koiria,paimenkoiria. olen VARMISTANUT kaikin tavoin että minun koirani eivät koskaan tekisi tuollaista.
Pystyisivät siihen kyllä...Kaksi näistä on hyvinkin remmirähjääjiä ja agressiivia toisille koirille.Kolmas on kuin puudeli :)
Minusta vika on aina omistajassa,jos jotain sattuu.Mulla on osa näistä koirista ollut jo 10 vuotta,eikä KOSKAAN ole sattunut mitään. EIKÄ SATU!!!!!!!!!
Kyllä harmittaa jos ei ihmiset uskalla enää edes lenkkeillä rauhassa! :([/QUOTE]

Täällä meillä tapahtui viikko sitten toinen raatelu. Rotikka oli vapaana ja raateli toisen koiran. Otti heti meihin yhteyttä tuo raadellun koiran omistaja ja nyt on iso määrä koiran omistajia jotka meinaa kävellä tuonne laitokselle keskustelemaan mitä koiran kanssa tehdään. On käynyt ihmisenkin päälle. Nähtävästi sama koira joka kävi meidän koiran päälle.