Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:katoit vissiin eilen sen äijä ohjelman??
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Öööh... Kuka hitto sekin sitten on? :/ :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Otan osaa, painajaiset eivät ole mukavia. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Yyh. :|
Oikeesti?
Etunimi edes niin etsin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Samoin...paitsi toi hynynenkin menee kyllä painajaisen puolelle.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Juu,mut jos kahdesta painajaisesta pitäs valita niin mieluummin se missä on Hynynen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Samoin...paitsi toi hynynenkin menee kyllä painajaisen puolelle.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Juu,mut jos kahdesta painajaisesta pitäs valita niin mieluummin se missä on Hynynen![]()
Juu toki noin, mieluummin blondi partahirviö kuin ruma, kuihtunut ja kiroileva menninkäinen. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu toki noin, mieluummin blondi partahirviö kuin ruma, kuihtunut ja kiroileva menninkäinen. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kivat hiukset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Kyllä mä oisin miljoona kertaa mieluummin nähnyt unta Hynysestä mutta mun unessa seikkaili Ari Koivunen :/ .Eikä varmasti ollut viimeinen ihminen jota illalla ennen nukahtamista ajattelin.Tai edes koko eilisenä päivänä.
Juu toki noin, mieluummin blondi partahirviö kuin ruma, kuihtunut ja kiroileva menninkäinen. :/
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Ja mä näin yks yö unta et kola Olli oli murhaaja ja jahtas meitä ympäriinsä....mistähän sekin mun uniin eksy??