Nyt se sitten alkoi... mä en malta odottaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tilda

Jäsen
03.01.2005
625
0
16
Tässä just yks päivä kirjoittelin, että olemme vihdoinkin löytäneet talon ja muutto on edessä (toivottavasti) tammikuussa. Kirjoittelin myös yhteen toiseen ketjuun että ole hyvinkin malttamaton asian suhteen, suunnittelen sisustusta ym... nyt alkoi vaan tuntumaan etten millään jaksais odottaa sinne asti! Olisi ihana päästä muuttamaan ennen joulua jo!!! Saisin laittaa pihan kivannäköiseksi valoineen kaikkineen ym ym. Tähän asuntoon en paljon viitsi joulua laitella (onneks ei olla kotona joulua), ei oikein oo fiilistä laittaa. Jotakin pientä laitan lasten iloksi, mutta mitään isompaa en halua laitella täällä...

Mä oon ku pikku-kakara, mutta ku MÄ HALUAN JO PÄÄSTÄ MUUTTAMAAN |O

Ymmärrän. Mutta ajattele positiivisesti. Ei tarvitse järkätä joulua uuteen kotiin samalla, kun täytyy järjestää tavaratkin paikoilleen =) Ja ensi joulu tulee loppujen lopuksi nopeasti ja sitten saat keskittyä ihan täysin vain siihen. Ja kesäpihan laitto tulee vielä tässä välillä =) Onnea uuteen kotiin!

Ymmärrän hyvin, mut ajattelepa asia toisin päin. Jos muuttasitte just ennen joulua, sulla ois hirvee paniikki saada se talo edes sisältä asuttavaan kuntoon, saatikka sit ne ihanuudet sinne ulos. Nauttikaa rauhallisesta joulusta ja sit uusin voimin uuteen kotiin kaikessa rauhassa sisustamaan! Sitäpaits tammikuussa voi löytää sisustustavaroita ja jopa huonekaluja paljon halvemmalla kun nyt.
Onnea uuteen kotiin!

niin, malttia, malttia.. pakkohan sitä on aikuisen ihmisen jostakin löytää... mutta mä oon just nyt tuon näköinen
Koodi:
[IMG]http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/monstre-vert.gif[/IMG]

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Ymmärrän hyvin, mut ajattelepa asia toisin päin. Jos muuttasitte just ennen joulua, sulla ois hirvee paniikki saada se talo edes sisältä asuttavaan kuntoon, saatikka sit ne ihanuudet sinne ulos. Nauttikaa rauhallisesta joulusta ja sit uusin voimin uuteen kotiin kaikessa rauhassa sisustamaan! Sitäpaits tammikuussa voi löytää sisustustavaroita ja jopa huonekaluja paljon halvemmalla kun nyt.
Onnea uuteen kotiin!

Kiitos paljon!!! Tuo muuten oikeasti lohdutti, että vois löytää sisustustavaroita ja huonekaluja halvemmalla... on meinaan aikasta paljon ostettavaa ku edellisen talon myynnin aikaan jätin lähes kaikki tavarat sinne (oli kerätty kahden sinkun kämpistä). Nyt haluan meille yhtenäisen sisustuksen ym..

No nyt lähdetään perheen voimin ulkoilemaan ennen ruoan laittamista... jospa siellä vähän ajatukset muuttuis ja alkais helpottamaan. Tämä on vaan 7 vuoteen ensimmäinen joulu kerrostalossa, ehkä se tekee tästä niin vaikean.