Nyt se sitten alkaa...

Se "hemmetin" lumipyry!!! Kovasti illalla säätiedotuksessa varoteltiin ihmisiä, että aamuruuhkan aikaan lännestä tulee sankka lumipyry, mutta ei sittenkään. Minä raukka lähden tuossa kohta puoliin tuonne lumihiutaleiden sekaan ajelemaan töihin päin. Onpas taas muilla autoilijoilla hauskaa kun ajelen hissukseen "tien tukkona" :headwall:

Mutta on kyllä toisaalta ihanaa kun tänne eteläänkin saadaan lunta!!! :D Kun vaan vielä pysyis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsku:
Se "hemmetin" lumipyry!!! Kovasti illalla säätiedotuksessa varoteltiin ihmisiä, että aamuruuhkan aikaan lännestä tulee sankka lumipyry, mutta ei sittenkään. Minä raukka lähden tuossa kohta puoliin tuonne lumihiutaleiden sekaan ajelemaan töihin päin. Onpas taas muilla autoilijoilla hauskaa kun ajelen hissukseen "tien tukkona" :headwall:

Mutta on kyllä toisaalta ihanaa kun tänne eteläänkin saadaan lunta!!! :D Kun vaan vielä pysyis...
Ei täällä vielä tule lunta.
Pilveen meni kyllä jo.Koko päivän paistoki aurinko.
Sano muuten just uutisissa et pahin myräkkä osuu just pahimpaan ruuhka-aikaan
 
Mua hirvittää... Huomenna pitäs lähteä kurssille 120 km:n päähän... Mä ajan ja kaiken lisäksi otan neljä henkeä kyytiin. Jotenkin yksin ajaessa ei niin hirvittäisi mutta kun olet vastuussa neljästä hengestä.. :( Ei onneksi huomiseksi luvannut enää sadetta mutta tiet voi olla aika sohjoiset.

Mut jos kohta pääsis pulkkamäkeen... =)
 
Onpas vain pyryttänyt :xmas: Tuolla olisi pihalla uutta lunta lähes 10 cm. Kukahan ne jaksaisi pukata :whistle: Turvallista matkaa sintturalle :heart: Eilen ajelin tässä kylällä edestakaisin lapsia kuskaten. Jouduin useamman kerran pysähtymään ja putsaamaan tuulilasia.
 
Nauttikaa lumesta niin kauan kuin sitä on! Talvi on aika pimeä ja kurja aika ilman sitä... Meille tuli eilen paksu kerros loskaa ja nyt pyörätiet ovat peilijäässä ja siellä täällä on jäisiä pieniä lumikokkareita. Saapa nähdä miten käy viime kesänä istuttamani tuoksuköynnöksen, se pöhkö kun avasi silmunsa viime viikolla.
 

Yhteistyössä