nyt se sit alkoi

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Mun tyttö on vielä turvassa äidin masussa :D
:D muut tulee perässä...jotenki vaan pyörii päässä kun tuntuu et vasta oli tuossa iässä et millasta tää sit lopulta tulee olemaan ja osaanko olla sopivasti tukena enkä tunge itteeni liikaa ... jotenki noin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
13 v toi ihan kohta on..
=) Kysytäänköhän vieläkin mielitietyltä, että: "Alaksä oleen mun kaa?" vai mitenköhän se nykyään menee? Tolleen siis kysyttiin 20 vuotta sitten. :snotty:
en tiiä :D eilen varovasti kysyin ku oli mesessä pojan nimi ,sitten onnittelin :) isolla porukalla ne kävi ja juttua niillä riitti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
APUA!! Eikö meilläkään ole siihen enää kuin 6-7vuotta!!!! :eek:
Mitäs teillä isi tuumas? Meillä isi suunnittelee pitävänsä tytöt kotona siihen asti ku ovat 30v. :LOL: :LOL:
isi ei taida tietää kun ei asuta yhdessä..kertokoon tyttö itse :D veikkaan ettei sen valvova silmä tänne asti näy :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja IKINUORI:
Aika nuorelta kuulostaa, mulla oli eka poikakaveri vasta 16 vuotiaana, mut kait maailma vaan muuttuu...=)

kai se muuttuu.eipä mullakaan ollu tuossa iässä vielä..tuskin nyt niin "vakavaa" on kuin olettas mutta mielummin tiedän tämänki asian jos haluu jutella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
13 v toi ihan kohta on..
=) Kysytäänköhän vieläkin mielitietyltä, että: "Alaksä oleen mun kaa?" vai mitenköhän se nykyään menee? Tolleen siis kysyttiin 20 vuotta sitten. :snotty:
en tiiä :D eilen varovasti kysyin ku oli mesessä pojan nimi ,sitten onnittelin :) isolla porukalla ne kävi ja juttua niillä riitti..
:heart: =) Siitä se sitten lähtee.. Onneksi meidän poika on vasta 3v. =)
 
viatonta
Mun 14vee pojalla on tyttö-ja poikakavereita jotka myös vuoroon yökylässä. Eivätpä kummempia tee, nukkuvat vaatteet päällä, tytöt patjalla lattialla. Yksi on sellainen joka kuulemma on tyttökaveri 13vee mutta hynin samanlaista touhu hänenkin kanssaan. Eiköhän he kuitenkin ole vain kavereita, vähän parempia kuin muiden kanssa.
 
viatonta
Alkuperäinen kirjoittaja +:
12 vuotiaalla poikakaveri..... kohta se on paksuna
Asioista kannattaa alkaa keskustella, mieluummin jo aiemmin, ennen ensimmäistäkään kaveria. Tyttärelleni otatin pillerit kun alkoi ihan 'seurustella' eli poika vähän vanhempi. Kävi itse ehkäisyneuvolassa. Oli silloin reilu 14vee.
14vee pojat tuskin vielä ikäisensä tytön kanssa sänkyyn menee, siksipä tytöillä tahtoo pojat olla nuorempia kun ikäiset tuntuvat lapsellisilta.
 

Yhteistyössä