"poikia3"
Mulla on keskimmäinen ollut kuumekouristeleva lapsi, ikinä ei ole pelkkä panadol auttanut kuumeeseen, tällä hetkellä todellakin paremmin toimii burana yksin. Meillä aina kuumeen aikana oli tuplalääkitys, jotta kuume laskee mahdollisimman tehokkaasti. Pienempänä tuplalääkitys oli naprokseeni + panadol, nyt panadol ja burana, joita otetaan vuorotellen.Voi kauhistus Voimia.
Vinkkinä muille mainitsen että burana ei ole hyvä vaihtoehto kuumeen alentamiseen. Mulle yks lekuri vääns pinnat ku kerroin että olen kuumetta sillä koittanu alentaa. On kuulemma enempi särkylääke. Ja sit panadol tms, enempi alentava...
Sama keskimmäinen on saanut 6 tuntia kestäneen kuumeettoman epilepsia kohtauksen, jonka aikana ei tullut kouristuksia, mutta poika oli tajuton. Molempien kouristustyyppien varalta meillä on kohtauslääkitys, jota ei kuitenkaan ole tarvinnut käyttää. Kuumekouristuksia on ollut kahdesti, ja kerran tuo epilepsiakohtaus, jonka syytä ei löytynyt. Meillekin sanottiin, että suvussa on ilmeinen kouristelutaipumus.
Voimia ap:lle, todella pelottava tilanne teillä oli.