Nyt se on täynnä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meilläkin on kunhan tää rv 24+jotain saadaan pihalle. Ainakin periaatteessa siis täynnä :whistle:

(Taisin tosin jo kätilöopistolla tasan vuosi ja 1 päivä takaperin väittää lapsiluvun olevan täynnä.)

Ongelma on se, että mulla on vauvakuume aina viimeistään, kun edellinen on 6kk. Ja toi mies on tässä asiassa niin lammas, että kun kysyn tehtäiskö yksi vauva, niin se vaan nyökyttelee innoissaan. :laugh:

Sanokaa viisaammat, että se vauvakuume loppuu joskus?? Loppuuhan, eiks niin??

Vauvakuume on pahin (sekä miehellä että naisella) kun kuopus on 3kk-3v. Sitten tulee vain väsymys, ja tajuaa, että oli viisas, kun jätti tekemättä. Koska lapsista on paljon työtä 30 vuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?

On siellä parhaillaan. Oli jonossa 1v 10 kk.

Ahaa, niin justiin.

Se on harmillista, että puolisoiden perhekoko ja lapsihaaveet eivät täsmää :( Jaksamisia sinulle surutyöhön, sillä sitähän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O

niimpä...

mutta ilkeäksi ei tarvi ruveta :)

ei kai tässä kukaan ilkeilekkään:)

toivottavasti en nyt aiheuta hirveetä taistelua, mutta musta on ihmeellistä kun me naiset aina valitetaan kun miehet eivät suostu enempiin lapsiin. onhan siinä suhteessa kaksi jotka asiasta "päättää", ja monesti miehillä tässä suhteessa pysyy se suhteellisuudentaju paremmin kasassa kuin naisilla (koska heillä ei niin voimakasta vauvakuumetta ole, joka sekottaa totaalisesti pään;)

Meilläkin on kunhan tää rv 24+jotain saadaan pihalle. Ainakin periaatteessa siis täynnä :whistle:

(Taisin tosin jo kätilöopistolla tasan vuosi ja 1 päivä takaperin väittää lapsiluvun olevan täynnä.)

Ongelma on se, että mulla on vauvakuume aina viimeistään, kun edellinen on 6kk. Ja toi mies on tässä asiassa niin lammas, että kun kysyn tehtäiskö yksi vauva, niin se vaan nyökyttelee innoissaan. :laugh:

ei lopu :D

neljä jo tehtynä ja vielä kuumeiluttaa :whistle:

mut mites siitä sit pääsee yli jos vielä haluais lisää lapsia mut toinen päättää et nyt riittää? jääkö siitä ikuinen kaiherrus sydämeen vai unohtuuko asia ajan myötä ja käy helpommaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
mites siitä sit pääsee yli jos vielä haluais lisää lapsia mut toinen päättää et nyt riittää? jääkö siitä ikuinen kaiherrus sydämeen vai unohtuuko asia ajan myötä ja käy helpommaksi?

Tämän minäkin haluaisin tietää. Vaikuttaako kuinka paljon pariskunnan keskinäisiin väleihin?

Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?

Ahaa, niin justiin.

Se on harmillista, että puolisoiden perhekoko ja lapsihaaveet eivät täsmää :( Jaksamisia sinulle surutyöhön, sillä sitähän se on.

Luetko ketjun uudestaa. Helmi-Kanahan sanoi että HÄNEN kohtunsa ei enää kestä....

No ei sentään päässyt jonon ohi ennen tätä viimeistä ;)

Ahaa, niin justiin.

Luetko ketjun uudestaa. Helmi-Kanahan sanoi että HÄNEN kohtunsa ei enää kestä....

Lue sinä uudestaan! H-K haaveilee perheenlisästä vielä, mutta mies on toimenpiteessä, johon hän on jonottanut JO 1v10kk

Ja tiedätkö, perheenlisä ei ole aina tarvitse biolapsia.

Ahaa, niin justiin.

Ehdotonta kieltoa ei viime sektion jälkeen tullut, mutta suosittelivat et josko se lapsiluku olisi nyt tässä.

Surutyötä joudun tekemään kyllä, toivottavasti ajan myötä helpottaa. Suostuin vasektomiaan, koska se on järkevintä ja koska en voi yksin päättää lapsiluvustamme. Onneks sain kaks bonuksena sentään!
:D

:hug: Tuota mäkin "pelkään", että koska lapsi luku on täynnä... Siitä tulee varmasti niiiin haikea olo. Varsinkin jos on kovin vauvakuumeinen ja se on ihan satavarmaa, että enempää lapsia ei tule.... Turhan lopullisia tuollaiset päätökset, kun vois edes vähän jättää sitä takaovea raolleen, että ehkäpä kuitenkin joskus...Vaikkei sitten sitä vauvaa kuiteskaan tulis. Ymmärtääköhän kukaan mitä mä yritän sopertaa... :whistle: :D

Meillä ois vielä yks haaveissa (heti, kun vaan mies tajuaa miehistyä ja alkaa kantamaan myös vastuuta lapsista :kieh: ). Puhuttiin kolmannesta yks päivä, niin mies sanoo, että eihän se neljäkään paha ois... :whistle: Mies haluis jo neljä! :o Vaikka mä olen asennoitunut kolmeen. Saas nähdä, jos joskus vielä se kolmas saadaan, että kuin neljännen kanssa sitten käy, viekö miehen vauvakuume voiton... :D

No, mitäs mä sitten teen kun haluaisin lapsia vielä, meillä siis vaan yksi ja ukko pyörittelee silmiään kauhuissaan ettei enempää hänelle kiitos. Vaihtaako ne mieltään kun tarpeeksi kauan painostaa.... :)

No, mitäs mä sitten teen kun haluaisin lapsia vielä, meillä siis vaan yksi ja ukko pyörittelee silmiään kauhuissaan ettei enempää hänelle kiitos. Vaihtaako ne mieltään kun tarpeeksi kauan painostaa.... :)

Uhkaus, kiristys, lahjonta? :D

pahimmassa tapauksessa selibaatti :whistle:

eikai siihen muu auta ku aika. ja aina välillä asiasta puhuminen. ja voit vain vedota siihen että eikö päätöksen pitäisi olla yhteinen eikä vain toisen.

Ei se kyllä lopu :snotty:
Mä olin ihan melkeinpä 100% varma vielä muutama kuukausi sitten että tuo viides lapsi (8kk) olisi se viimeinen, mutta kummasti vaan alkaa tuntua siltä ettei nää kuitenkaan oo vielä tässä :whistle: :snotty:

mies olisi valmis vielä pariinkin lapseen... ;)

Yhteistyössä