M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O
niimpä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O
niimpä...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Meilläkin on kunhan tää rv 24+jotain saadaan pihalle. Ainakin periaatteessa siis täynnä![]()
(Taisin tosin jo kätilöopistolla tasan vuosi ja 1 päivä takaperin väittää lapsiluvun olevan täynnä.)
Ongelma on se, että mulla on vauvakuume aina viimeistään, kun edellinen on 6kk. Ja toi mies on tässä asiassa niin lammas, että kun kysyn tehtäiskö yksi vauva, niin se vaan nyökyttelee innoissaan.![]()
Sanokaa viisaammat, että se vauvakuume loppuu joskus?? Loppuuhan, eiks niin??
Alkuperäinen kirjoittaja :):Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?
On siellä parhaillaan. Oli jonossa 1v 10 kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O
niimpä...
mutta ilkeäksi ei tarvi ruveta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Meilläkin on kunhan tää rv 24+jotain saadaan pihalle. Ainakin periaatteessa siis täynnä![]()
(Taisin tosin jo kätilöopistolla tasan vuosi ja 1 päivä takaperin väittää lapsiluvun olevan täynnä.)
Ongelma on se, että mulla on vauvakuume aina viimeistään, kun edellinen on 6kk. Ja toi mies on tässä asiassa niin lammas, että kun kysyn tehtäiskö yksi vauva, niin se vaan nyökyttelee innoissaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mites siitä sit pääsee yli jos vielä haluais lisää lapsia mut toinen päättää et nyt riittää? jääkö siitä ikuinen kaiherrus sydämeen vai unohtuuko asia ajan myötä ja käy helpommaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?
Ahaa, niin justiin.
Se on harmillista, että puolisoiden perhekoko ja lapsihaaveet eivät täsmääJaksamisia sinulle surutyöhön, sillä sitähän se on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?
Ahaa, niin justiin.
Se on harmillista, että puolisoiden perhekoko ja lapsihaaveet eivät täsmääJaksamisia sinulle surutyöhön, sillä sitähän se on.
Luetko ketjun uudestaa. Helmi-Kanahan sanoi että HÄNEN kohtunsa ei enää kestä....
No ei sentään päässyt jonon ohi ennen tätä viimeistä![]()
Ehdotonta kieltoa ei viime sektion jälkeen tullut, mutta suosittelivat et josko se lapsiluku olisi nyt tässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?
Ahaa, niin justiin.
Luetko ketjun uudestaa. Helmi-Kanahan sanoi että HÄNEN kohtunsa ei enää kestä....
No ei sentään päässyt jonon ohi ennen tätä viimeistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Onneks sain kaks bonuksena sentään!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Onneks sain kaks bonuksena sentään!
![]()
Sehän on ihan hyvin sitten. Olet osannut vedellä oikeistä naruista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, mitäs mä sitten teen kun haluaisin lapsia vielä, meillä siis vaan yksi ja ukko pyörittelee silmiään kauhuissaan ettei enempää hänelle kiitos. Vaihtaako ne mieltään kun tarpeeksi kauan painostaa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, mitäs mä sitten teen kun haluaisin lapsia vielä, meillä siis vaan yksi ja ukko pyörittelee silmiään kauhuissaan ettei enempää hänelle kiitos. Vaihtaako ne mieltään kun tarpeeksi kauan painostaa....![]()
Uhkaus, kiristys, lahjonta?![]()