Nyt se on täynnä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin on täälläkin, mutta nyt ei todellakaan jostain kumman syystä harmita tippaakaan. Kattoo sitten kun lapset isompia, varmasti iskee vauvakuume, mutten aio antaa periksi sille sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin :whistle:

Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä. Mulla on ihan järkyttävän haikea ja kurja olo, vaikka järki sanoo että näin on paras. Mun kohtu ei olis vältämättä kestäny enää yhtää raskautta.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin :whistle:

Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä. Mulla on ihan järkyttävän haikea ja kurja olo, vaikka järki sanoo että näin on paras. Mun kohtu ei olis vältämättä kestäny enää yhtää raskautta.. :ashamed:

:hug: Ei varmasti mikään helppo tilanne. Minua aina surettaa asian kuin asian lopullisuus :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tulet jälkijunassa ystäväisein :D

meillä ollut lapsiluku täysi jo kaaaaaauan :D :whistle:

Niin kaksihan teillekin piti vaan tulla? :D

ööö..joo. :saint:

montakos meil olikaa...

Neljä? Kaks tyttöä ja kaks poikaa... :laugh:

jep :xmas:
isoin lapsista on kyllä niin raivostuttavan rakastettava ikuinen lapsi B)

Meilläkin on kunhan tää rv 24+jotain saadaan pihalle. Ainakin periaatteessa siis täynnä :whistle:

(Taisin tosin jo kätilöopistolla tasan vuosi ja 1 päivä takaperin väittää lapsiluvun olevan täynnä.)

Ongelma on se, että mulla on vauvakuume aina viimeistään, kun edellinen on 6kk. Ja toi mies on tässä asiassa niin lammas, että kun kysyn tehtäiskö yksi vauva, niin se vaan nyökyttelee innoissaan. :laugh:

Sanokaa viisaammat, että se vauvakuume loppuu joskus?? Loppuuhan, eiks niin??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä.
Noh, mieshän suostui neljänteenkin, vaikka hieman aiemmin surkuttelit sitä, että mies ei halua enempää lapsia.

Sterilointi?

Sepä se. :|

Joko hän toimenpiteen käynyt? Oliko itse nimenomaan siihen menossa ja ajan varasi?

Yhteistyössä