Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tietty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin![]()
no kai se miehes sen pojan vielä haluaa koittaa saada
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tulet jälkijunassa ystäväisein
meillä ollut lapsiluku täysi jo kaaaaaauan![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tulet jälkijunassa ystäväisein
![]()
Niin kaksihan teillekin piti vaan tulla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tulet jälkijunassa ystäväisein
![]()
ööö..joo. :saint:
montakos meil olikaa...
Noh, mieshän suostui neljänteenkin, vaikka hieman aiemmin surkuttelit sitä, että mies ei halua enempää lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Oletko varma? Noin minäkin ajattelin vielä pari kuukautta sitten, mutta mies on mennyt sekaisin![]()
Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä. Mulla on ihan järkyttävän haikea ja kurja olo, vaikka järki sanoo että näin on paras. Mun kohtu ei olis vältämättä kestäny enää yhtää raskautta.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja :):Noh, mieshän suostui neljänteenkin, vaikka hieman aiemmin surkuttelit sitä, että mies ei halua enempää lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Noh, mieshän suostui neljänteenkin, vaikka hieman aiemmin surkuttelit sitä, että mies ei halua enempää lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä.
Sterilointi?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:tulet jälkijunassa ystäväisein
![]()
ööö..joo. :saint:
montakos meil olikaa...
Neljä? Kaks tyttöä ja kaks poikaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Noh, mieshän suostui neljänteenkin, vaikka hieman aiemmin surkuttelit sitä, että mies ei halua enempää lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Olen varma.. Jos vielä haluan joskus lapsen, täytyy vaihtaa miestä.
Sterilointi?
Sepä se. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sterilointi?
Sepä se. :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös ne nyt jo sulle piisaa, ei kai yhen ihmisen tartte koko suomee kansottaa... :O