Nyt se on sitten ohi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nimittäin isän siunaustilaisuus oli ja meni lauantaina. Myöhemmin sitten viedään tuhkat maahan ja vieläkin myöhemmin mieheni tekee isälle ristin joka lyödään maahan.

Tilaisuus oli kaunis ja yksinkertainen ja pappi puhui hienosti isästä. Nyt on vaan tyhjä ja epäuskoinen olo, mutta toisaalta tietyllä tavalla myös helpottunut.

Ja mun mies oli aivan mahtavana tukena meidän koko perheelle. En olis voinut uskoa että häntä vieläkin enemmän rakastaisin, mutta ei voi muuta viikonlopun jälkeen :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja mustukka:
Otan osaa suruun. :hug: Voimia!
Miekin olen menettäny äitini, siitä vaan on kulunut 23vuotta. :ashamed:

Tää on vähän tyhmästi sanottu, mutta mä olen menettänyt 2 isää. Biologinen isäni kuoli mun ollessa 16-vuotias ja isäpuoleni (joka oli myös virallinen holhoajani) kuoli nyt. Molemmat isät kuolivat alkoholiin ja molemmat isät on samalla hautausmaalla.

:hug:
Lämmin osanotto suureen suruusi.
Mun isä kuoli melkein tasan kuukausi sitten täysin yllättäin. Vielä emme ole saaneet oikeuslääketieteellisen ruumiinavauksen tuloksiakaan. Todennäköisesti kammiovärinä oli syynä.
Äiti löysi isän kotoota ja me saatiin jättää hyvästit isälle siellä kotona ennen kuin ruumisauto haki isän.
Mun iskä oli vasta 57 vuotias ja täysin terve. Ja niin rakas ettei kukaan...
Maailmasta jotenkin hukkui värit, kaikki on sumeeta ja ahdistavaa...
Mutta me opetellaan nyt tätä elämää ilman isää,aviomiestä ja pappaa, jota me kaikki kaivataan niin paljon että sattuu.

Mulle täällä joku silloin kun asiasta kerroin sanoi ihanasti, jäi niin mieleen: Tästä eteenpäin mennään henkäys kerrallaan, tipun askelin. :'(

Voi Lasisilmä miten kauniisti kirjoitit :hug: . Mulle isän kuolema ei ihan niin kova paikka ollut, sillä olin jo pidempään tehnyt surutyötä. Siis vaikka isä kuoli yllättäin, niin kuitenkin oli tiedossa ettei kroppa kauaa enää kestä. Mun isä olis ens kuussa täyttänyt 48-vuotta, eli surullisen nuorena kuoli.

Tosi kauan on teillä kestänyt ruumiinavauksen tulokset. Meillä ruumiinavaus oli keskiviikkona ja jo perjantaina saatiin tietää tulokset. Kuolinsyynä oli sydänlihaksen tulehdus, keuhkotulehdus ja myrkytystila.

Kovasti paljon voimia sulle :hug: .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Voi Lasisilmä miten kauniisti kirjoitit :hug: . Mulle isän kuolema ei ihan niin kova paikka ollut, sillä olin jo pidempään tehnyt surutyötä. Siis vaikka isä kuoli yllättäin, niin kuitenkin oli tiedossa ettei kroppa kauaa enää kestä. Mun isä olis ens kuussa täyttänyt 48-vuotta, eli surullisen nuorena kuoli.

Tosi kauan on teillä kestänyt ruumiinavauksen tulokset. Meillä ruumiinavaus oli keskiviikkona ja jo perjantaina saatiin tietää tulokset. Kuolinsyynä oli sydänlihaksen tulehdus, keuhkotulehdus ja myrkytystila.

Kovasti paljon voimia sulle :hug: .

Sehän tässä se suurin kysymys onkin; että miksi helvetissä sen täytyi noin vaan kuolla?!?!
Välillä tulee niin valtavia vihan tunteita ettei kukaan usko..Siis vaikka olenkin jollain lailla johonkin ylempään, Jumalaan "arkiuskova", niin mikä hyvä jumala se semmonen on joka ottaa näin rakkaan ja niin paljon tarvitun ihmisen tolleen pois?
No, mie oon itelleni selittäny asian niin, että mun isä eli jokasen hetken ihan sata lasissa, nautti kaikista pikkujutuistakin ihan kybällä. Se tosiaan eli ne päivänsä loppuun. Nimenomaan ELI. Isä nautti suunnattomasti jos oli kaunis aamu ja pääs lenkilleen. Se nautti kamalasti jos lapsenlapset oli sen lähellä. Se rakasti niin kympillä elämää, että se oli henkisesti varmaan tuhat vuotias. :heart:

Mutta tosiaan noissa tuloksissa voi mennä ihan älykauan.
Vaan ei se lopputulosta mikskään muuta.
Isä on poissa. PERKELE!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O

Onko teillä tullut kotiin nuo kuolinsyy tiedot. Meille ei koskaan tullut, varmaan poliisilta ne saisi tietää mutta enpä ole lähtenyt repimään vanhoja haavoja auki.
Kun tiedän kuitenkin melkolailla tarkkaan mitä on tapahtunut.
Eikös poliisille mene kuitenkin tieto kun kotiin kuolee, että mihin on kuollut.
Ja isästä on tässäkin kyse.