Nyt se on sitten ohi :-/

Siis ihanakamala kotiäitiys! :'( Tytöt ovat nyt päiväkodissa harjoittelemassa hoidossa oloa, mulla taas on aivan tyhjä olo. Maanantaita alkaa työt. Arvatkaa vain itkikö tämä äiti hysteerisesti (meinasi alkaa jo lapsia hoitoon jättäessäni :ashamed: ), onhan tämä käännekohta elämässä... :'( :'( Etten sanoisi turta olo. :| Niin tätä elämää että! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Kyllä siihen tottuu. :hug:
juu kyllä muistelen samaa, toista kierrosta kun mennään. =) En kuitenkaan muistanut sitä, miten kamalaa se eka kerta kun vie lapset hoitoon, eteenkin tuon meidän "vauvan"... :'(

Kohta on mentävä hakemaan heidät, eka vain olisi pyykättävä vielä. :whistle:
 
:hug:

Mulla alkaa työt 13.8. ja ens viikolla täytyis käyä poikain kans tutustumassa hoitopaikkaan.. Ajatuksena hieman ahdistaa ja jännittääki sekä työhön meno,että poikien hoitoon laittaminen, mutta toisaalta ihan jo oottaa että pääsis töihin.. =)

Ja onhan tää haikeetakin.. Mutta kyllä me selvitään ja lapset pärjää varmasti hoijossa, eiks niin? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NovemberRain:
:hug:

Mulla alkaa työt 13.8. ja ens viikolla täytyis käyä poikain kans tutustumassa hoitopaikkaan.. Ajatuksena hieman ahdistaa ja jännittääki sekä työhön meno,että poikien hoitoon laittaminen, mutta toisaalta ihan jo oottaa että pääsis töihin.. =)

Ja onhan tää haikeetakin.. Mutta kyllä me selvitään ja lapset pärjää varmasti hoijossa, eiks niin? =)

:hug: kyllä ehdottomasti! :D Mullakin on ihan skitso olo: toisaalta aivan ihanaa mennä töihin, toisaalta haluisin vielä olla pikkuisen kanssa kotona. :whistle: Isompihan on ollut koko ajan hoidossa lyhyttä päivää (kesällä 2kk tauko). Hoitopaikka vaan on helpompi saada heti elokuun alusta.

Hyvää työnalkua sinullekin! :hug: Ja voimia uuteen elämänvaiheeseen! :flower:
 
Kiitos!

Meijän pojat on olleet koko ajan kotona, tietty joskus lastenvahteja käytetty,mutta oikeessa päivähoidossa eivät ikinä ennen.

Hieman meinaa omatunto kolkuttaa,kun miettii,että esikoinen saanu olla reilu 3v kotona ja hän saa olla vaan pikkasen vajaa kaks vuotta.. Hölmöä,mutta minkäs teet :D

 
Eiköhän se pian helpota :hug:
Mulla kans sama tilanne ens kuun alussa, vien tuon nuorimmaisen hoitoon. On se kans iso muutos koko porukalle kun äiti on 3vuotta ollut kotona ja sitten kun menee töihin...
Samat fiilikset mullakin;ihana mennä töihin mutta... Eli taitaa olla aika normaalia :)
Saatin hoitopaikka perhepäivähoidosta, kun päiväkodit oli tupaten täynnä. Mulla on jostain syystä ennakkoluuloja pph:eek:on mutta uskon että kaikki sujuu hienosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:
Eiköhän se pian helpota :hug:
Mulla kans sama tilanne ens kuun alussa, vien tuon nuorimmaisen hoitoon. On se kans iso muutos koko porukalle kun äiti on 3vuotta ollut kotona ja sitten kun menee töihin...
Samat fiilikset mullakin;ihana mennä töihin mutta... Eli taitaa olla aika normaalia :)
Saatin hoitopaikka perhepäivähoidosta, kun päiväkodit oli tupaten täynnä. Mulla on jostain syystä ennakkoluuloja pph:eek:on mutta uskon että kaikki sujuu hienosti.
Meillä sama juttu! Hain päiväkoteihin,mutta antoivat pph paikat.. ja se on vielä mies se hoitaja,niin hieman olin ällikällä eka,mutta kuulemma hän on hirmu kiva ja tykätty. Kuvauksen mukkaan ainakin ihan erilainen minkälaisiin pph:iin oon puistoissa ym. törmänny...

=)
 
Mulla taas on tilanne toisin päin eli pojat tänään viimeistä päivää hoidossa kun mulla loppuu työt. Nyt sitten surkuttelen sitä,että viihtyykö pojat enää kotona ollenkaan... :ashamed: Vanhin kyllä aloittaa koulun,että sille piisaa virikkeitä,mutta tuota meidän 3.5veetä mä surkuttelen :ashamed: Ovat viihtyneet pienryhmässä vallan mainiosti vaikka alussa nuoremman kanssa olikin sopeutumisvaikeuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Mulla taas on tilanne toisin päin eli pojat tänään viimeistä päivää hoidossa kun mulla loppuu työt. Nyt sitten surkuttelen sitä,että viihtyykö pojat enää kotona ollenkaan... :ashamed: Vanhin kyllä aloittaa koulun,että sille piisaa virikkeitä,mutta tuota meidän 3.5veetä mä surkuttelen :ashamed: Ovat viihtyneet pienryhmässä vallan mainiosti vaikka alussa nuoremman kanssa olikin sopeutumisvaikeuksia.
Nythän alkaa kaikki perhekahvilat ym. taas kesätauon jälkeen,niin löytyy virikettä myös kolme veelle. Ja eikös srk:n kerhoihin pääse kolme vuotiaana? Ja ne on ilmasia.. Ja eihän sitä tarvihe joka päivälle ollakkaan kamalasti tekemistä vaikka hoijossa semmoseen on tottunutkin, varmasti kivat päivät kotosalla äiteen kanssa yksin ilman isoa sisarusta tekee ihan hyvääkin. =)
 

Yhteistyössä