Nyt se on päätetty. Aion painaa jouluun mennessä luvun, joka alkaa vitosella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";24740887]Kyllähän täydellisen naisen paino alkaa vitosella. Sori pitkät ja/tai lihavat naiset.[/QUOTE]

Että 151cm ja 59kg on täydellinen, mutta 178cm ja 61kg ei :/ Onko tämä nyt sitä mieste logiikkaa???

[QUOTE="vieras";24740666]Pärjääks ilman niitä uutuushampurilaisten testaamisia ja pitakebabeja? :whistle:

Itse otsikkoon; millä aiot painaa vitosella alkavan luvun? Perunaleimasilla?[/QUOTE]
no silloin tällöin ku syö ni voi syödä tai sitten vaan kuluttaa enemmän ku syö :)

Täällä kanssa yksi joka tavoittelee hieman pienempää painoa. Paino 62 ja tavoite olisi 55.

Eilen koin sen viimeisimmän järkytyksen painostani ja tänään onkin sitten oltu tiukkoja ruokavalion suhteen. Olen tunnesyöppö jonka tekee koko ajan mieli makeaa. Tänään ollut tiukka linja että ruokarytmissä on pysytty (ei napostelua) ja lautaselle olen kasannut monipuolista syötävää, ei sokerituotteita.

olethan varmaan itsekin huomannut,että toisista toiset tietää/muistaa tarkoituksella (?! ) asioita,joista et ehkä haluaisi sinua muistettavan :) siksipä kannattaa miettiä tarkkaan mitä ehkä kenties arkoja asioita nettiin kirjoittaa?olethan itsekin tehnyt esim joku aika sitten erään nikin suhteesta ja siihen liittyvistä jutuista aloituksen..itse en kyllä tiennyt tai ole lukenut sinun syömisongelmista mitään..

Mutta kun minä olen moneen kertaan jo tuohon vastannut. Tuo sama kirjoittelija on jo monta kuukautta kysynyt samaa asiaa ja vastauksen olen hänelle jo antanut. Siis aina toki saa kysyä tai ihmetellä, mutta sitä en ymmärrä, että täytyy koko ajan siitä mainita, vaikka vastauksen on jo saanut ajat sitten.

Mutta kun minä olen moneen kertaan jo tuohon vastannut. Tuo sama kirjoittelija on jo monta kuukautta kysynyt samaa asiaa ja vastauksen olen hänelle jo antanut. Siis aina toki saa kysyä tai ihmetellä, mutta sitä en ymmärrä, että täytyy koko ajan siitä mainita, vaikka vastauksen on jo saanut ajat sitten.

no etpä ole ainoa,jolle joku harmaa jauhaa vuodesta toiseen samasta asiasta..se on suoraan sanottua vittuilua..en tiedä auttaisko,jos jättäisi samasta asiasta jankuttavan jutut noteeraamatta?

Itsekin haluaisin olla normaalipainossa jo jouluna eli silloin osi lupa mässätä ens kerran.
Pikkuhiljaa, pitää katsoa miten tää maidontulo vaikuttaa painoon.. Ennen raskautta painoin kuitnekin 49kg, mut nyt jos pääsis jonnekin 53 kg hujakoille niin olis tosi kiva. Raskaana ollessa ihanaa läskiä tuli paljon ja liikaa. Pitäski vaakalle kipasta et paljo painoa nyt :)

tavottelen tuota vitosella alkavaa lukua! Tänä aamuna oli 65kg. Siinä on vähintään se 5 kg liikaa :( En aio luopua herkuistakaan vaan pienentää anoskokoja ja syödä herkkuja harkiten. Lenkillä yritän käydä säännöllisemmin 3 kertaa viikossa.

Hieno päätös! Ei herkuista kannata luopua, kohtuullisesti kaikkea, niin se riittää. Mulla ainakin kävis retkahduksia tosi paljon, jos kieltäisin jotain itseltäni!

No, minä siis juuri maanantaina vasta aloitin aktiivisen laihduttamisen. Maaliskuun lopulta on jo paino tippunut noin 11 kg, tuolloin laitoin ateriarytmit ja annoskoot kuntoon. Mistään en luopunut, en suklaasta, jäätelöstä, makkarasta, hiilareista yleensäkään, mutta alkoi vaan ihan itsestään hinottaa nuo paljon vähemmän. No, kun en kieltänyt....Ennen saattoi mennä Fazerin sininen yhdeltä istumalta, nykyiusin riittää pari palaa, joskus vähän enemmänkin. Samoin kaikkien herkkujen laita.

Mulla oli tuo paino silloin maaliskuussa 72,6 kg, mittaa 168 cm, eli lievän ylipainon puolella. Maanantaina siis noin 11 kg tuota vähemmän, mutta kun paino vaan pysyi samassa, ja tavoite on 56 kg:ssa.

Mä aloitin pätkäpaaston, Jussi Riekin e-kirjan ostin, ilmestyi muuten vasta maanantaina (sain ladattua jo lauantaina). Nyt siis sen mukaan mennään, kaksi pikatreeniä viikossa (treeni kestää noin 12 minuuttia, ja eka kerran jälkeen oli koko kroppa tosi kipeänä, tehokasta siis, tuohon toki lämmittelyt ja palauttelut lisäksi). Tänään en käynyt puntarilla, mutta eilen uteliaisuuttani kävin, 2,1 kg oli viidessä päivässä lähtenyt, huomenna sitten näen viikon tuloksen. Toki tuossa ekassa mittauksessa oli jonkin verran nesteitäkin, mutta ei nyt ihan hirmuisesti. Ja kun ei tässä kituutella, ei edetä kalorivajeella, laihtuminen perustuu ihan muihin juttuihin. Tai toki varmaan jonkin verran menee kalorien saanti pienemmäksi kuin kulutus, mutta tarkoitan, ettei tarvitse nälissään olla. Mullakin liki 2000 kcal päivän energiasaanti....

Sori, pitkä vuodatus, mutta kun tää nyt vaan tuntuu niin hyvältä! Tsemppiä vain kaikille rasvanpolttajille! :)

Itse olisin onnellinen ja ihannepainossani jos saisin painon pysymään 65:ssä kilossa.

Siinä painossa on rasvaprossa mulla kohdillaan, alle 22%.

Sen alemmaksi ei tällä kropalla mennä. Lihasta löytyy :)

Onkos tässä ketjussa muuten punttiksella käyviä? Mistä tiedätte millä painoilla ja millaisia toistoja pitää tehdä? En viitsis ihan mututuntumalla lähteä kokeilemaan. Minulla ei ole hajuakaan, tehdäkkö 5kg vai 30kg painoilla. 3 va 100 toistoa. Johan minut nauretaan pihalle, jos lähden omin päin säveltämään... tai näin ainakin pelkään.

Yhteistyössä