tavottelen tuota vitosella alkavaa lukua! Tänä aamuna oli 65kg. Siinä on vähintään se 5 kg liikaa

En aio luopua herkuistakaan vaan pienentää anoskokoja ja syödä herkkuja harkiten. Lenkillä yritän käydä säännöllisemmin 3 kertaa viikossa.
Hieno päätös! Ei herkuista kannata luopua, kohtuullisesti kaikkea, niin se riittää. Mulla ainakin kävis retkahduksia tosi paljon, jos kieltäisin jotain itseltäni!
No, minä siis juuri maanantaina vasta aloitin aktiivisen laihduttamisen. Maaliskuun lopulta on jo paino tippunut noin 11 kg, tuolloin laitoin ateriarytmit ja annoskoot kuntoon. Mistään en luopunut, en suklaasta, jäätelöstä, makkarasta, hiilareista yleensäkään, mutta alkoi vaan ihan itsestään hinottaa nuo paljon vähemmän. No, kun en kieltänyt....Ennen saattoi mennä Fazerin sininen yhdeltä istumalta, nykyiusin riittää pari palaa, joskus vähän enemmänkin. Samoin kaikkien herkkujen laita.
Mulla oli tuo paino silloin maaliskuussa 72,6 kg, mittaa 168 cm, eli lievän ylipainon puolella. Maanantaina siis noin 11 kg tuota vähemmän, mutta kun paino vaan pysyi samassa, ja tavoite on 56 kg:ssa.
Mä aloitin pätkäpaaston, Jussi Riekin e-kirjan ostin, ilmestyi muuten vasta maanantaina (sain ladattua jo lauantaina). Nyt siis sen mukaan mennään, kaksi pikatreeniä viikossa (treeni kestää noin 12 minuuttia, ja eka kerran jälkeen oli koko kroppa tosi kipeänä, tehokasta siis, tuohon toki lämmittelyt ja palauttelut lisäksi). Tänään en käynyt puntarilla, mutta eilen uteliaisuuttani kävin, 2,1 kg oli viidessä päivässä lähtenyt, huomenna sitten näen viikon tuloksen. Toki tuossa ekassa mittauksessa oli jonkin verran nesteitäkin, mutta ei nyt ihan hirmuisesti. Ja kun ei tässä kituutella, ei edetä kalorivajeella, laihtuminen perustuu ihan muihin juttuihin. Tai toki varmaan jonkin verran menee kalorien saanti pienemmäksi kuin kulutus, mutta tarkoitan, ettei tarvitse nälissään olla. Mullakin liki 2000 kcal päivän energiasaanti....
Sori, pitkä vuodatus, mutta kun tää nyt vaan tuntuu niin hyvältä! Tsemppiä vain kaikille rasvanpolttajille!