Nyt se on päätetty. Aion painaa jouluun mennessä luvun, joka alkaa vitosella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
=) Onko täällä muita laihduttajia? Itse en aio sen suurempaa ruokaremonttia tehdä, kunhan jätän makean pois. Liian usein on tullut ostettua jäätelöä, karkkia ja muuta turhaa. Samoin unohdan pikaruokailun, vaikka niissä en ole nyt niin usein käynytkään. Yritän myös pienentää annoskokoa. Nyt kun on päätöksen tehnyt niin on heti jotenkin kevyempi olo. Minulla on uutuussuklaalevy jääkaapissa, ollut siellä jo 3 päivää eikä tee yhtään mieli edes avata sitä. Lahjoitan sen varmaan jollekin tutulle tai heitän suoraan roskiin.

=) Onko täällä muita laihduttajia? Itse en aio sen suurempaa ruokaremonttia tehdä, kunhan jätän makean pois. Liian usein on tullut ostettua jäätelöä, karkkia ja muuta turhaa. Samoin unohdan pikaruokailun, vaikka niissä en ole nyt niin usein käynytkään. Yritän myös pienentää annoskokoa. Nyt kun on päätöksen tehnyt niin on heti jotenkin kevyempi olo. Minulla on uutuussuklaalevy jääkaapissa, ollut siellä jo 3 päivää eikä tee yhtään mieli edes avata sitä. Lahjoitan sen varmaan jollekin tutulle tai heitän suoraan roskiin.
520kg
c042.gif

Itsellä myös tarkoitus päästä 50- luvulle. 57kg olisi tarkka tavoite. Nyt painan 61kg. Imetys varmaan hoitaa suurimman osan työstä, mutta namilakkon aloitin myös viikko sitten(tosin äsken meni kyllä pari karkkia suuhun ihan huomaamatta :ashamed:).

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24740545:
Itsellä myös tarkoitus päästä 50- luvulle. 57kg olisi tarkka tavoite. Nyt painan 61kg. Imetys varmaan hoitaa suurimman osan työstä, mutta namilakkon aloitin myös viikko sitten(tosin äsken meni kyllä pari karkkia suuhun ihan huomaamatta :ashamed:).

Minä olen päättänyt lopettaa karkin syönnin kokonaan. Nyt on ollut ikävänä tapana ostaa tosi usein joku pieni herkku aina kaupassa käydessä, esim. sellainen pieni lakupatukka, Da Capo tai joku muu suklaa jne. Tiedän, että jos ostan niin se himo vaan pysyy ja pysyy koko ajan. Parempi olla kokonaan ilman.

täällä kans yks laiharoija... oon alkanut käydä jumpassa 2x/vko (+vauvajumppa) ja koittanut syödä kevyemmin ja vähemmän. Tää viikko on kyllä ollut yhtä lipsumista kun sisko oli kylässä.
Paino nyt n.61 ja tavoite ois 50... sitten joskus.

Minä olen päättänyt lopettaa karkin syönnin kokonaan. Nyt on ollut ikävänä tapana ostaa tosi usein joku pieni herkku aina kaupassa käydessä, esim. sellainen pieni lakupatukka, Da Capo tai joku muu suklaa jne. Tiedän, että jos ostan niin se himo vaan pysyy ja pysyy koko ajan. Parempi olla kokonaan ilman.

Joo, mulla kanssa aina tarttuu käpälään joku patukka kauppareisulla, fami tai fazeriina. Onneksi käydään vaan 1-2 kertaa viikossa kaupassa. Mihinkään totaalikieltäytymiseen en varmaan kykene, mutta jos esim namipäivä kerran kuussa vaikka. Jostain kuulin, että ekat 2 viikkoa on ne pahimmat ja sitten se sokeririippuvuus hellittää.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24740545:

Mulla ainakin hoiti imetys suurimman osan työstä. Mut jäi vissiin työsopimus liian epäselväksi, kun se prkle veti sen väärään suuntaan!!! :kieh:

Vitosella liikun minäkin, viis kiloa siis ihan väärään suuntaan synnytyksestä lähtien. Mutta mun tavoite on, että jouluun mennessä tuo vitonen on poissa. :D Ja tää on kaverille kans -kutsu, sais ottaa kaverit mukaankin mennessään, jos se tahtoo... :whistle:

Niin ja salikortti on poltellut taskunpohjalla jo 4kk, mutta kertaakaan en ole käynyt. Onneksi on lokakuun loppuun asti ilmainen. Ei vaan tahdo aika riittää. Ja, jos menisin, niin olisin ihan uunona niiden vempaimien kanssa. Lupasivat, että pakettiin kuuluu ilmainen käynti personaltreinerin pakeilla(joka ottaa minuun yhteyttä), mutta eip ole mitään kuulunut. Kiinteytystä kun tässä tarvittaisiin enne kaikkea. Vatsa pömpöttää edellen leppoisasti raskauden jäljiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24740599:
Mulla ainakin hoiti imetys suurimman osan työstä. Mut jäi vissiin työsopimus liian epäselväksi, kun se prkle veti sen väärään suuntaan!!! :kieh:

Vitosella liikun minäkin, viis kiloa siis ihan väärään suuntaan synnytyksestä lähtien. Mutta mun tavoite on, että jouluun mennessä tuo vitonen on poissa. :D Ja tää on kaverille kans -kutsu, sais ottaa kaverit mukaankin mennessään, jos se tahtoo... :whistle:

:D :D

Tsemppiä!

Mä lihoin viime raskauden aikana ihan törkeisiin lukemiin, 75 näytti vaaka. Pikkuhiljaa paino tippu, mut jäi junnaamaan 60kg, kunnes otin niskasta kiinni. Pääsin kun pääsinkin tavoitteeseeni, paino oli 48kg. Ja hittolainen, nyt kun olen taas raskaana niin paino on alkanu pikkuhiljaa hilautumaan ylöspäin, vaikka en ole vielä edes viikolla 10 :D ... Johtuu varmaan tupakanpolton lopettamisesta ja siitä, että syön koko ajan ettei tule niin huono olo. Noh, paino on nyt 54, saas nähdä miten ämmän käy... !! Jotain hyvää, tiedän että kykenen kuitenkin laihtumaan omaan painooni takasin..

tavottelen tuota vitosella alkavaa lukua! Tänä aamuna oli 65kg. Siinä on vähintään se 5 kg liikaa :( En aio luopua herkuistakaan vaan pienentää anoskokoja ja syödä herkkuja harkiten. Lenkillä yritän käydä säännöllisemmin 3 kertaa viikossa.

Tsemppiä!

Mä lihoin viime raskauden aikana ihan törkeisiin lukemiin, 75 näytti vaaka. Pikkuhiljaa paino tippu, mut jäi junnaamaan 60kg, kunnes otin niskasta kiinni. Pääsin kun pääsinkin tavoitteeseeni, paino oli 48kg. Ja hittolainen, nyt kun olen taas raskaana niin paino on alkanu pikkuhiljaa hilautumaan ylöspäin, vaikka en ole vielä edes viikolla 10 :D ... Johtuu varmaan tupakanpolton lopettamisesta ja siitä, että syön koko ajan ettei tule niin huono olo. Noh, paino on nyt 54, saas nähdä miten ämmän käy... !! Jotain hyvää, tiedän että kykenen kuitenkin laihtumaan omaan painooni takasin..

Minä olen molemmissa raskauksissa painanut loppumetreillä 90 kg :whistle: Ja pituutta löytyy 173cm. Synnytyksen jälkeenkin olen vielä painanut n. 80kg. Onneksi on kuitenkin suht nopeasti nuo kilot imettelemällä lähtenyt. En edes uskalla ajatella, millainen sotanorsu olisin, jos muksut olisivat olleet pulloruokinnalla : /

Hyvä päätös :) Mä päätin vuosi sitten laihtua uuteen vuoteen mennessä, ja paino putosikin 64kg-->53 kg.Vielä voisi pari kiloa nipsaista pois, mut olo on ihan hyvä kyllä näinkin :)

[QUOTE="vieras";24740666]Pärjääks ilman niitä uutuushampurilaisten testaamisia ja pitakebabeja? :whistle:

Itse otsikkoon; millä aiot painaa vitosella alkavan luvun? Perunaleimasilla?[/QUOTE]

En sitten yhtään ymmärrä tätä, että minun syömisiin koko ajan puututaan. Sinulle tiedoksi, että se pitakebab josta tein aloituksen tuli ensimmäinen syömäni kebab vuosikausiin. ja minulla on ollut tämä sama paino yli 10 vuotta. En ole lihava siksi, koska söisin pikaruokaa vaan siksi, että syön liian paljon karkkia, jäätelöä ja ylipäänsä annoskoot ovat usein liian isoja.

Enkä käy aina ostamassa uutuustuotteita, vain silloin jos vaikuttavat sellaisia, että voisin niistä pitää. Esimerkiksi sitä uutta Megamättöä tai Kotipizzan pizzoja en ole edes maistanut. Mutta ihmettelen kyllä teitä, jotka tulee jatkuvasti kirjoittamaan minun syömisistäni.

En sitten yhtään ymmärrä tätä, että minun syömisiin koko ajan puututaan. Sinulle tiedoksi, että se pitakebab josta tein aloituksen tuli ensimmäinen syömäni kebab vuosikausiin. ja minulla on ollut tämä sama paino yli 10 vuotta. En ole lihava siksi, koska söisin pikaruokaa vaan siksi, että syön liian paljon karkkia, jäätelöä ja ylipäänsä annoskoot ovat usein liian isoja.

Enkä käy aina ostamassa uutuustuotteita, vain silloin jos vaikuttavat sellaisia, että voisin niistä pitää. Esimerkiksi sitä uutta Megamättöä tai Kotipizzan pizzoja en ole edes maistanut. Mutta ihmettelen kyllä teitä, jotka tulee jatkuvasti kirjoittamaan minun syömisistäni.

olethan varmaan itsekin huomannut,että toisista toiset tietää/muistaa tarkoituksella (?! ) asioita,joista et ehkä haluaisi sinua muistettavan :) siksipä kannattaa miettiä tarkkaan mitä ehkä kenties arkoja asioita nettiin kirjoittaa?olethan itsekin tehnyt esim joku aika sitten erään nikin suhteesta ja siihen liittyvistä jutuista aloituksen..itse en kyllä tiennyt tai ole lukenut sinun syömisongelmista mitään..

onnistuit? Onnea:) [QUOTE="mimmi";24740665]Hyvä päätös :) Mä päätin vuosi sitten laihtua uuteen vuoteen mennessä, ja paino putosikin 64kg-->53 kg.Vielä voisi pari kiloa nipsaista pois, mut olo on ihan hyvä kyllä näinkin :)[/QUOTE]

Yhteistyössä