NYT SE ON OHI SITTEN-"EROTTIIN"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakkaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salarakkaani

Vieras
Niin,me erottiin sitten tänään 10kk mulle tekstailleen salatekstailijani kanssa.Se alotti mulle tekstailun viime syyskuussa ja tänään ilmotti et'haluu jättää kaikki taaksensa ja alottaa"puhtaalta pöydältä",elon ja olon uudessa kotikaupungissaan jonne muutti sunnuntaina.
Oon kertonutkin täälä aiemmin sen jutuista ja IHAN OIKEESTI:se on mua 8v.nuorempi,sinkkumies.Se oli kyllä mun päivieni piristys,iltojeni ilo ja joskus sai raivon partaalle niillä teksteillään,mut nyt ei sit enää.....Toivotaan et'pystyn sen unohtaan ja se löytää tuolta uudesta kotikaupungistaan itelleen naisen tai sit bongaa jonkun toisen naimisissa olevan naisen ja rupee leikitteleen ja pelleileen sen kanssa!!??=)Mut nyt pyyhin(koitan tehdä niin!!)sen mielestäni ja jatkan tätä kotirouvan oloani...Onneks ei tavattu koskaan niin en tunnista sitä jos joskus,jossain vastaan kävelee.....

Siis se yhtä äkkiä rupes tekstailee sun kans kännykän kanssa ja ette koskaan tavannneet?
Melkoinen romanssi! Löysi sut jonkun puhelinnumeron perusteella??????

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis tekstarikaveri? Oikeesti? :D

JEP=)Niinpä,niin....Ihme juttuihin sitä voi koukkuun jäädäkin.....

Olikse Ike?

Ei....!?Kuin ni?

Ike on vissiin kova poika tekstaamaan :xmas:

Niin juu,nyt vasta hoksasin ketä Ikeä tarkoitat..=)Mut tää mun tekstailijani on alle 30v.,joten ei voi olla Ike =)

Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:
Siis se yhtä äkkiä rupes tekstailee sun kans kännykän kanssa ja ette koskaan tavannneet?

En mä tiedä mistä se mun numeron sai,kai sit kysy numeropalvelusta tms.Mut se siis asui täälä samassa kaupungissa,tiesi mut,mun mieheni ja näkikin mua joskus kaupungilla yms.Mut ei PALJASTANU itteensä mulle.Usein kyllä sanoi et'paljastuu viimeistään sit ku OIKEESTI tavataan...Eipä ehditty...Loppu vaiheessa(mitä en tienny kyllä että näin loppuu..)paljastu yhdelle meiän yhteiselle tutulle(mieheni serkulle!)ja tältä tutultamme sain tietää faktoja siitä kundista.En nyt sanois romanssiks ku mä naimisissa ja se sinkkumies...Leikittelyä vaan pikemminkin!

Kieltämättä hassua jos noinki kauan on tekstaillut et sinun oma mies ei ole mitään huomannu. Ja jos vielä on saanu ne viestit raivon valtaan ja iltojen piristystä. Et miehesi ei ole koskaan ihmetelly et mitäs nyt?
Kyllä minun mies huomais aika äkkiä et miks sä sitä puhelinta kannat.

Just se sama joka ekalla viestillä tarjos rahaa...mut sit viestien laatu/sisältö kyllä muuttu-plussalle=)

Erottiin ku ei enää pidä yhteyttä!

Mies ei kai huomaa omilta puuhiltaan ja ei huomioi mua tarpeeks ni oon voinu noinkin kauan tekstailla sen selän takana.....Ja siinäpä yks iso syy miks oon niin tehny:joku sentäs huomioi ja kehuu muakin!=)

Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:

En mä tiedä mistä se mun numeron sai,kai sit kysy numeropalvelusta tms.Mut se siis asui täälä samassa kaupungissa,tiesi mut,mun mieheni ja näkikin mua joskus kaupungilla yms.Mut ei PALJASTANU itteensä mulle.Usein kyllä sanoi et'paljastuu viimeistään sit ku OIKEESTI tavataan...Eipä ehditty...Loppu vaiheessa(mitä en tienny kyllä että näin loppuu..)paljastu yhdelle meiän yhteiselle tutulle(mieheni serkulle!)ja tältä tutultamme sain tietää faktoja siitä kundista.En nyt sanois romanssiks ku mä naimisissa ja se sinkkumies...Leikittelyä vaan pikemminkin!

huuuiiii, mä en ehkä uskaltais tekstailla tollasen kans. Joka tietäis mut mut ei kertois kuka itse on.

Oonhan mäkin ollu aika vainoharhanen ku oon kaupoissa tms.kulkenu kun en yhtään oo tienny-enkä tiiä tarkalleen vieläkään!,millanen se tyyppi oikeen on!Odotan vaan että tuo mieheni serkku sais jostain sen kuvan(irc-galleriasta,facebookista)jos sillä sellanen on,niin sen mulle näytille.Sit voisin elellä suht rauhallisin mielin...??!!

Oon moneen kertaan jo täälä vannonut että tiiän ettei se ole mieheni eikä sen kaveri!!!!100% varma tästä asiasta!!!=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä oot ap hiuksn typerä. ei voi muuta sanoa.

Ai,kuinka niin oon typerä?????
*ehdin vasta taas koneelle,joten kyselen näin myöhään*

ole kirjottanu tota typeräkommenttia, mutta oot vähintään säälittävä et jaksat kerta toisensa jälkeen tehdä aiheesta alotuksen. Salarakas? Just!

Sehän voi olla vaik sun mies, sun pomo, naapurin outo hiippari, nuoruuden heila, juoppo ostarin kulmilta. Ihan kuka vaan. Ja kaikki viestit, joita joskus olet lähettänyt on löydettävissä, eli vois periaatteessa aiheuttaa sulle harmia jo niillä, jos haluais. Ei kukaan oo noin pöhkö, että alkaa lähetellä sekstiviestejä "tuntemattoman" kanssa ja vielä ihastuu siihen, ei tapaa vaikka toinen antaa ymmärtää seuraavansa sua jne. Ei se mihinkään oo muuttanut ( vielä jos on sun miehes niin kohta muuttaa ) mutta kunhan taas kohta kertoo "tarkkailevansa" sua jossa jne. Jos toi olis totta, mä ainakin olisin huolissani, en ihastunut...

Kerroinhan jo että meillä on se yhteinen tuttu-mieheni serkku,miespuolinen!!Se kertoi jo että tuo tyyppi muuttaa,ennen ku se ite mulle siitä tekstaili.Ja ette tiiä kaikkea tekstarien sisällöstä-joten ette voi niistä puhuakaan...!!

Yhteistyössä