nyt se naapurin pappa ylitti itsensä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tulin kotiin just äsken ja laitoin oven oikein superhiljaa kiinni ja kuulin kun pappa avas oman ovensa. katsoin ovisilmästä kun se pui nyrkkiä ja katseli rappusiin ja karjui että täällä ei metelöidä saatanan sika! takaisin saat kaikki! (eli tarkotti kai et kostaa hakkaamalla seiniä?) ja huusi viel et menkää lampaita paneen perkeleet :o
en tiedä olisko pitäny :'( vai :laugh:
sairas se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O

jos nyt soittasin poliisille kun tilanne on jo ohi,niin mitä mä sanoisin ja mitä ne tekis? ei kai mitää.. ku tuntuu tyhmältä et kun soitan,niin tilanteet on menny jo ohi.. kukaan ei ikinä osu todistaan näitä kohtauksia :ashamed:

se pappa on omien puheidensa mukaan veteraani,vanha jokatapauksessa..
oon ehdottanu isännöitsijälle et tulee joskus kuunteleen,mut ei se oo oikeen mahdollista kun saattaa mennä viikkokin ettei kuulu mitään ja taas tällä viikol on kuulunu jokatoisesta kolauksesta. ei se isännöitsijä ehdi tääl koko aikaa kökkiin :(

meillä oli kans kerran tosi pelottava pappa naapurissa. se valitti meidän metelistä vaikka ite hakkas seiniä, tyttö ei uskaltanut olla huoneessaan ettei pappa (tytön huoneen seinänaapuri) suutu äänistä. Ja kerran kun hermostuin ja menin ihan suoraan sanomaan ukolle (joka laitteli siis myös lappuja oveen ja postilaatikkoon) niin hyökkäsi ovestaan niin vauhdilla että meinasin tipahtaa portaiden kaiteen yli ja jouduin pakenemaan kiireesti kotiin.. vähänkö lapset pelkäs. ja sit usein kun tultiin kotiin tuo mies avasi oven äkkiä juuri kun tulimme kohdalle ja tuijotti siinä uhkaavan näköisenä kun minä ja lapset kuljimme ohi omalle ovellemme..

tai sitten kirjaat jokaisen meuhkaamisen ja seinien hakkaamisen vaikka vihkoon ylös.. näin ainakin toimittiin sekopäisen mummelin kohdalla taloyhtiössä, missä teininä asuin.. en nyt tietenkään muista miten tää juttu päätty, mutta ilmeisesti isännöitsijä puuttui asiaan..

Siis kuulostaa että on sekava ja harhainen ehkäpä vanhuuttaan,alzheimeria tms voi olla.Ennemmin ku poliisille sun kannattais ottaa yhteyttä joihinki sosiaalipuolen ihmisiin.Voi olla papparainen siinä kunnossa ettei pärjää kohta kotonaan.En tiedä mitä muuta olet tästä naapuristasi kertonut mutta asuuko yksin?Enkä suinkaan sano että olisi vaaraton,tuollaiset harhat voivat saada vanhankin ihmisen tekemään vaikka mitä.

Meidän taloyhtiössä asuu pappa, joka sahasi omin lupinensa puista oksia, ettei lapset kiipeile niissä. Aina kun kellarin ovesta kulkee, kurkistelee hän omasta ovesta, että kuka siellä ovia paukuttelee. Kellarin käytävän vesiputket hikoili yleisösaunan päällä ollessa ja sanoi, että meiltä on valunut vettä rakenteita pitkin kellariin. Oli kuulemma kuullut että meillä laskettiin vettä kaksi kertaa puoli tuntia kerrallaan ja varmasti on mennyt lavuaarin yli... Meillä oli siis sinä päivänä pyörinyt tiskikone ja pyykkikone. Se on mukava tietää, että naapuri seuraa veden kulutustamme ja ties mitä kaikkea muuta. Vaikka sääliksihän se raasu käy. Kyllä tuommoinen elämäntapa on varmasti stressavaa, kun niin moni asia ottaa hermoon.

siis tätä on jatkunu viime marraskuusta asti ja mä olen tän reilun puoli vuotta pommittanu isännöitsijää,sosiaalihuoltoa,poliiseja,lääKäreitä....
ja tässä ollaan edelleen. oon ollu juttusissa kasvokkain,kirjallisesti ja puhelimitse näihin ihmisiin. papan sukulaisia en tunne. sairashan se on,mut kaikki sanoo ettei voi tehdä mitään.

harmi kun meidän perheessä ei oo videokameraa puhelimissa eikä itse videokameraa edes kellään kaverilla et vois lainata :|

jokaisen rysäyksen oon kirjottanu ylös ja lähettäny listan aina isännöitsijälle (ja edelleen joka kolaus on mulla koneella tallessa)
mut kun ei kukaan tee mitään.

toi epämääränen merkkirivistö on sana lääkäreitä :whistle:

toi poismuuttaminenkaan ei hirveesti helpota... tää on pieni kunta ja kaikki vuokra-asunnot on saman isännöitsijän heiniä.
jos huomena vien asuntopaperit,niin saadaan ehkä säkällä uus asunto joskus ens vuoden alussa :whistle:
ja ollaan siis koko ajan rakentamassa,omaan kotiin pitäis muuttaa kutakuinkin vuoden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
toi poismuuttaminenkaan ei hirveesti helpota... tää on pieni kunta ja kaikki vuokra-asunnot on saman isännöitsijän heiniä.
jos huomena vien asuntopaperit,niin saadaan ehkä säkällä uus asunto joskus ens vuoden alussa :whistle:
ja ollaan siis koko ajan rakentamassa,omaan kotiin pitäis muuttaa kutakuinkin vuoden päästä.

Yksityisiltä vuokranantajilta kyselin ja äkkiä!

arvaa monestiko oon yksityisille soitellu??? joka jumalan kämppä on menny ohi suun jolleki eläkeläisille.
jokaiseen lehti-ilmotukseen olen vastannut ja kaikkeni tehnyt,mut ei näin pienes paikas paljon oo noita yksityisiä markkinoita. :|

:o Siis ihan oikeesti hulluhan se papparainen on. Minä jo täällä harkitsen että tuun kohta omalla kameralla teille kuvaamaan (ei kyllä oo harmainta haisuakaan missä päin etes asuit B) ) sitä että saatte jotain todisteita... :kieh:

Yhteistyössä