Nyt se munkin mies teki sen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Sammui vessaan baarireissun päätteeksi :'( Ensimmäinen kerta koko 10 vuoden aikana kun ollaan yhdessä oltu :D Yöllä vein sille jo peiton sinne ja nyt aamulla yritin houkutella sänkyyn mut ei kuulemma kykene kävelemään. Siellä se on kuorsannut kun mä oon hampaita pessyt ja vauvalle vaippoja hakenut :D Potta sillä on näköjään tyynynä :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jo on epäinhimillisiä akkoja, pari kylmää olutta korjaisi tilannetta kummasti. Pitäkää huolta!

Hih...Ihan kuin oman miehen suusta kuultua =)
Joo pari tasoittavaa korjaa tilanteen! tai sitten muutama naapurin lapsi kylään!

Miun ukko pääsee aina jossain vaiheessa konttaamaan sänkyyn ja makaa siellä sitten itkemässä; "ikinä en ota enää mitään, mul on huono olo, mul on kylmä, ne pakotti, byäääääh!!!!" :D

Itse kun olin ekaa kertaa miehen kanssa ryyppäämässä aikoinaan ja tarjos siihen malliin juomia, et totesin, et jos ne kaikki juon, ni saapi kantaa mut kotiinsa pilkun jälkeen. Ja niinhän se teki. Aamulla heräsin vessan lattialta lattiakaivon vierestä tyynyn ja peiton kera. Sinne mies oli mut kantanut, ottanut oksennuksiset vaatteeni pyykkikoriinsa ja peitellyt nätisti ja tehnyt aamuyöllä vielä pizzaa, jota sitten syötiin sylikkäin parvekkeella peiton sisällä =)

Meillä mies vaan puhu norjaa posliinipuhelimeen yöllä ja makoili siellä vessassa, vein sille vettä. Kiittämätön ei ollu ees juonu sitä, mutta sohvalle oli sentään siirtyny nukkumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee:
Meillä mies vaan puhu norjaa posliinipuhelimeen yöllä ja makoili siellä vessassa, vein sille vettä. Kiittämätön ei ollu ees juonu sitä, mutta sohvalle oli sentään siirtyny nukkumaan :D

Heh heh...Oli varmaan ratki riemukasta =)

Yhteistyössä