Nyt se kävi sitten meilläkin..jäätiin miehen kanssa verekseltään kiinni! Ei tunnu kivalta,ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rysän päältä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rysän päältä

Vieras
Eilen illalla mentiin nukkumaan ja meitin 10vuotias lapsi meni omaan huoneeseensa, niin kuin joka ilta. No siinä hetken aikaa miehen kanssa valvoskeltiin sängyssä ja sitte hässittiin ihan kunnolla. Ja just ennen kun molemmat oli saamassa orgasmin ni laps avas meijän makkarin oven ja sano: "äiti mä en saa unta".. Todennäköisesti ei nähny mitään, mutta kuuli kyllä. Ja varmaan ymmärti täysin mistä oli kyse. No sitte paniikissa sanoin, et no me tullaan kohta. sitte minä menin ja annoin vielä vähän iltapalaa ja sitte laps omaan sänkyyn. Hävetti niin kamalasti etten es osannu sanoa mitään. Eikä lapsi kysellyt.
Olo mulla on nyt ihan hirvee..Miks meidän piti. Mutta pitäähän meillä olla seksielämää. Voi luoja. Kauhee syyllisyys! Pitääkö tää ottaa vielä jotenkin puheeksi?

Joskus 8vuotta sitten ollaan jääty kiinni mieheni äiteelle :D Es sillon ei tuntunu näin kauheelta..

On yks syy miks haluan viettää parisuhde-elämää vielä ilman lapsia. Sitten joskus riittää kun muhinoi (miten harvoin ne parit yleensä) niin lapset voi olla muualla kun me. Simple.

Oveen lukko. Meillä tuo mies on onneksi sen verran suora ja avoin noissa asioissa, että varmaan kertoisi lapselle todenmukaisesti siistityn version tapahtumista. Mutta meillä ihan tavisoven saa ruuvimeisselillä lukkoon.

MIstä tuollainen häpeä normaalista asiasta. Huono juttu, jos lapsi näkisi, mutta ei nähnyt. Maailman luonnollisin asia kuitenkin eikä mitään kiellettyä ole tapahtunut.

Ei voi "hässiä kunnolla" kun on lapsia talossa. Meillä oli yks kausi kun pienin tuli usein viereen nukkumaan patjalle lattialle. Silloin ei voinut edes pussailla, kun heti huikkasi, että "älkää, tuo ääni pelottaa". Saati mitään muuta. Kiva joskus kerran parissa viikossa hiljaa peiton alla äheltää, hyvä kun uskaltaa hengittää syvemmin.

[QUOTE="vieras";28150161]Ei voi "hässiä kunnolla" kun on lapsia talossa. Meillä oli yks kausi kun pienin tuli usein viereen nukkumaan patjalle lattialle. Silloin ei voinut edes pussailla, kun heti huikkasi, että "älkää, tuo ääni pelottaa". Saati mitään muuta. Kiva joskus kerran parissa viikossa hiljaa peiton alla äheltää, hyvä kun uskaltaa hengittää syvemmin.[/QUOTE]

No ei tuokaa nyt ihan normaalilta kuulosta.

Meillä ei ollu lapsia makkarissa.. ja pussaillaan kyllä ihan päivittäin-myös lasten edessä ja myös lapset pitää sitä normaalina.

No jos se lapsi kyselee tai osoittaa käytöksellään että jokin jäi askarruttamaan niin sitten vain asiallista keskustelua mitä teitte mutta älkää ihmeessä valehdelko vaikka teitä nyt nolottaisikin.

[QUOTE="vieras";28150161]Ei voi "hässiä kunnolla" kun on lapsia talossa. Meillä oli yks kausi kun pienin tuli usein viereen nukkumaan patjalle lattialle. Silloin ei voinut edes pussailla, kun heti huikkasi, että "älkää, tuo ääni pelottaa". Saati mitään muuta. Kiva joskus kerran parissa viikossa hiljaa peiton alla äheltää, hyvä kun uskaltaa hengittää syvemmin.[/QUOTE]

Tää kuulostaa jo vähän epänormaalilta. Kannattaisiko lapselle kertoa että pussailu on ihan normaalia parisuhteessa? Se nyt kuitenkin on ihan harmitonta ja ihan suotavaakin toimintaa terveessä parisuhteessa.

Varmasti lapsiperheessä pitää rajoittaa sitä "kunnon seksiä", mutta en ihan käsitä miksi ei sitä hiljaista seksiä vois ihan hyvin harrastaa. Ja jos on peitto päällä, niin ei haittaa vaikka lapsi yllättäisikin.

No aika varmuudella lapsi ei tuosta mitään ikuisia traumoja saa. Luonnollinen asiahan tuo... :) Eri asia jos olisi joutunut pitkäänkin katteleen. Jos kysyy jotain, sitten kerrot. Mutta en alkaisi asiasta enää erikseen virittelemään keskustelua. Voi olla 10-vuotialle jo aika nolo juttu, jos nyt sattui tajuamaan mistä kyse. Elämä on.. :)

siis kyllä se pussailu kuuluu elämään! etkö sä oo ikinä pusuttanut lastasi? kyllä mä vaan suukotin lastani otsalle/poskelle jo vauvana.. ja ihan kuule ollaan suudeltu lasten nähden,ikinä eivät oo asiasta valittanut!

viimeksi ku halattiin miehen kanssa niin 4v sano että pussaa äiti(iskää) :D

jops lapsi valittais tetä pelkää pussaamisen ääniä niin mä sanoisin että se on ihan normaali tapa osoittaa välittämistä eikä sitä tartte pelätä ja pusuttaisin lasta otsalle! ja sen jälkeen miestäni

[QUOTE="helmi";28150212]siis kyllä se pussailu kuuluu elämään! etkö sä oo ikinä pusuttanut lastasi? kyllä mä vaan suukotin lastani otsalle/poskelle jo vauvana.. ja ihan kuule ollaan suudeltu lasten nähden,ikinä eivät oo asiasta valittanut!

viimeksi ku halattiin miehen kanssa niin 4v sano että pussaa äiti(iskää) :D

jops lapsi valittais tetä pelkää pussaamisen ääniä niin mä sanoisin että se on ihan normaali tapa osoittaa välittämistä eikä sitä tartte pelätä ja pusuttaisin lasta otsalle! ja sen jälkeen miestäni[/QUOTE]

Tämä lapsi ei ole minun, vaan mieheni. Eikä kyllä ole kovin pienikään enää, vaan melkein 9 v. Mutta hän tykkää nukkua käsi isin kädessä, ja häntä pelottaa kaikki äänet. Joten seksihommat ei onnistu. Hyvin herkkä uninen myös... Huoh.

No aika varmuudella lapsi ei tuosta mitään ikuisia traumoja saa. Luonnollinen asiahan tuo... :) Eri asia jos olisi joutunut pitkäänkin katteleen. Jos kysyy jotain, sitten kerrot. Mutta en alkaisi asiasta enää erikseen virittelemään keskustelua. Voi olla 10-vuotialle jo aika nolo juttu, jos nyt sattui tajuamaan mistä kyse. Elämä on.. :)

Kiitos, tää jotenkin "lohdutti"..

Koko tuo "jäätiin kiinni" on aika kummallinen sanonta. Olitteko tekemässä jotain rikosta?
Kertokaa vaikka, että äiti ja isi pussailee ja halailee aikuisten tavalla ja se on normaalia. Jos lapsi sanoo ettei halua että semmoista tehdään niin sitten voi selittää että sitten isi ja äiti ei voi elää yhdessä vaan tulee ero. Tuskin lapsi sitäkään haluaa.

[QUOTE="Vieras";28150261] Jos lapsi sanoo ettei halua että semmoista tehdään niin sitten voi selittää että sitten isi ja äiti ei voi elää yhdessä vaan tulee ero. [/QUOTE]

No ei kai nyt noinkaan pidä sanoa?

[QUOTE="Vieras";28150261]Koko tuo "jäätiin kiinni" on aika kummallinen sanonta. Olitteko tekemässä jotain rikosta?
Kertokaa vaikka, että äiti ja isi pussailee ja halailee aikuisten tavalla ja se on normaalia. Jos lapsi sanoo ettei halua että semmoista tehdään niin sitten voi selittää että sitten isi ja äiti ei voi elää yhdessä vaan tulee ero. Tuskin lapsi sitäkään haluaa.[/QUOTE]

En mä erolla lähe uhkailemaan 8)
Ihan tuli sellainen olo et ei helkkari, kiinni jäätiin. ja jotenkin syyllinen olo.

No ei nyt ehkä noin suoraan, mutta kyllä lapselle pitää saada päähän ajatus että aikuisilla on omakin tila ja perheen aikuisilla on aikuisten kanssakäymistä jota lapsen ei ole oikeus rajoittaa.

[QUOTE="vieras";28150274]No ei kai nyt noinkaan pidä sanoa?[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28150285]No ei nyt ehkä noin suoraan, mutta kyllä lapselle pitää saada päähän ajatus että aikuisilla on omakin tila ja perheen aikuisilla on aikuisten kanssakäymistä jota lapsen ei ole oikeus rajoittaa.[/QUOTE]

No eiköhän sitten ole viisaampaa opettaa lapset vaikka koputtamaan.

Koskaan, ei mitenkään, saa lapsille sanoa tai vihjailla että vanhemmat eroaa heidän takiaan, koska he on käyttäytyneet tietyllä tapaa tai jos he käyttäytyy näin niin sit aikuiset eroaa. Eikä se edes ole totta, vanhempien ero ei ole koskaan lapsen vika.

Minä yllätin 5 vuotiaana vanhempani "koira-asennosta" alastomina. Oli aika hämmentävää, mutta enemmän hämmentävää oli se kun kukaan ei puhunut tai selvittänyt asiaa minulle mitenkään. Olisi riittänyt esim, että aamiaisella olisi ihan asiallisesti sanottu, että yöllä äidin kanssa hellittiin toisiamme ja se kuuluu aikuisten väliseen rakkauteen. Että taisit yllättää meidät, mutta kaikki on hyvin.

Jos pystyisitte puhumaan, vaikkei asiaa ihan puhki selittäisikään, voisi helpottaa sekä teitä että teidän lasta. Tosta voi muuten jäädä vuosikausien nolo olo molemmille osapuolille. Niinkuin minulla on vieläkin.

[QUOTE="joo";28150364]paneskeleehan ne vangitkin lapsen ollessa sängyn vieressä perhehuone tapaamisissa :) Hyvähän se on lapsille kertoa että aikuiset nyt vähän leikkii.[/QUOTE]
No hyi helvetti. Ei kai nyt sentään sellasia perhetapaamisia sallita, missä koko perhe on koolla kun äiti ja iskä pistää lätisemään?

Yhteistyössä