Nyt se jätti perheensä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipo:
Mä en sekaantuis tollaseen soppaan. En ylipäätään tommosta kakaralaumaa haluais suhteeseen. Eikä mun mielestä tosimies jätä neljää lastaan. Tiedätkö edes mikä on totta vai valehteleeko mies sulle niinkuin muijalleenkin?

ei sillä ole mitään syytä valehdella, ainakaan mulle.

Onnea ja menestystä vaan. Lapset tulee mukana yleensä.

Varaudu sitten katkeruuteen ja taisteluun lapsista, kaikkeen sellaseen mitä muuta voi tulla mukana, kuten petetty puoliso!

No, jos sulla on sijaa lapsille ja osaat kohdella heitä hyvin, nii mikäs siinä. Toivottavasti kuitenkin vanhemmat saavat asiat toimimaan. Ja kun kyse on pienistä lapsista, niin helppoa se ei tule olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tai sitten ei jättänyt, pelaa sun kans samaa kaksnaamasta peliä kun oman vaimonsa.. hölmöö uskoo tollasta.

Aivan. Vaimo on voinut heittää ulos jo ehkä aikojakin sitten ja mies etsiskelee uutta majapaikkaa. Tuo on niin hyvä juttu syöttää naisille, että jätti muka perheensä. "Salarakas" kuvittelee olevansa näiden juttujen perusteella se oikea. Mun ystävissä on tuota jujua käyttävä mies. Aina on katto päänpäällä ja hyysääjä, tai muutamia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HYI S.TANA:

millä perusteella? mitään ei siis vielä ainakaan ole tapahtunut, tulevaisuudesta ei koskaan tiedä. mutta vasta kun hänen parisuhteensa tilanne on selvä, meidän mahdollisuuksiamme aletaan "punnita".

Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Onnea ja menestystä vaan. Lapset tulee mukana yleensä.

Varaudu sitten katkeruuteen ja taisteluun lapsista, kaikkeen sellaseen mitä muuta voi tulla mukana, kuten petetty puoliso!

No, jos sulla on sijaa lapsille ja osaat kohdella heitä hyvin, nii mikäs siinä. Toivottavasti kuitenkin vanhemmat saavat asiat toimimaan. Ja kun kyse on pienistä lapsista, niin helppoa se ei tule olemaan.

Tällä hetkkellä olen vain ystävä, olkapää ja kuuntelija. en lohduttajaksi ala. tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

millä perusteella? mitään ei siis vielä ainakaan ole tapahtunut, tulevaisuudesta ei koskaan tiedä. mutta vasta kun hänen parisuhteensa tilanne on selvä, meidän mahdollisuuksiamme aletaan "punnita".

Juu juu, sitten kun hän sinua tarvitsee. Tarvitsee nääs sen majapaikan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tai sitten ei jättänyt, pelaa sun kans samaa kaksnaamasta peliä kun oman vaimonsa.. hölmöö uskoo tollasta.

Aivan. Vaimo on voinut heittää ulos jo ehkä aikojakin sitten ja mies etsiskelee uutta majapaikkaa. Tuo on niin hyvä juttu syöttää naisille, että jätti muka perheensä. "Salarakas" kuvittelee olevansa näiden juttujen perusteella se oikea. Mun ystävissä on tuota jujua käyttävä mies. Aina on katto päänpäällä ja hyysääjä, tai muutamia. :D

minä en missään vaiheessa ole haaveillut vakavammasta suhteesta tähän mieheen. pidän hänestä kyllä ja meillä tuntuu olevan sama huumorintaju, mutta siinä kaikki. en ikinä olisi osannut odottaa tällaista vaikka on hän huolistaan ja ongelmistaan puhunut. olen kehoittanut puhumaan vaimolle ja kertomaan tuntemuksistaan. luokseni en miestä ole ottamassa, mutta tiedän kyllä missä hän asustaa kotoa lähdettyään.

tietää etten häntä luokseni ota! tiennyt sen kyllä varmasti kokoajan.

no miksi sun pitäis ottaa syyllisyyttä siitä jos joku ukkomies lemppaa perheensä. enhän mäkään voisi muita syyttää jos moiseen ratkasuun päätyisin. nyt on sitten hänellä ja hajonneella perheellään kovat paikat edessä!

Okei, ajattelin vain varoittaa kaverini kaltaisista super hurmaavista tyypeistä, joilla nyt on joitain pikku ongelmia. On nimittäin suuri onnettomuus ja katastrofi naisystävilleen, kaverina ok.

Okei, ajattelin vain varoittaa kaverini kaltaisista super hurmaavista tyypeistä, joilla nyt on joitain pikku ongelmia. On nimittäin suuri onnettomuus ja katastrofi naisystävilleen, kaverina ok.

on varmaan näitäkin olemassa enemmänkin, mutta tää mies ei ole yhtään sellainen naisten naurattaja tyyppi, siis sellainen itsevarma ääliö. tämä on aika epävarma ja harkitseva. eli eiköhän tämä lähteminenkin ole pitkän harkinnan ja monen asian summa. nyt asia tuntuu niin selkeeltä mun osani, eli ei mitään tekemistä heidän eronsa kanssa.

no kyllä jos lapset on noin pieniä niin todennäköisesti se äiti on ollut todellla kovilla. tiedän kokemuksesta ja tottakai jos se mies ei osaa ymmärtää juuri yhtään niin kyllähän se saa kunniansa kuulla, välillä varmaan liiankin pienistä asioista. mutta omasta kokemuksesta olen sitä mieltä että tod.näk mies on enempi syyllinen jokatapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipo:
Mä en sekaantuis tollaseen soppaan. En ylipäätään tommosta kakaralaumaa haluais suhteeseen. Eikä mun mielestä tosimies jätä neljää lastaan. Tiedätkö edes mikä on totta vai valehteleeko mies sulle niinkuin muijalleenkin?

Peesaan. Jos mies nyt vasta uskaltaa lähteä, kun uudet pullat uunissa, eikä lastenkaan vuoksi edes YRITÄ suhteessaan, niin enpä suosittele kellekkään naiselle mieheksi! Enkä edes lapsille isäksi, miten joku vielä voi sanoa, että on hyvä isä?

Vanhempien tärkein tehtävä on turvata lapsille ehjä ja turvallinen perhe, sillä lapset kärsii aina erosta eniten. Eiköhän tämä mies ajattele nyt ihan omaa "kiimaansa" eikä lasten etua vähääkään. Kaikkien ihmisten ei pitäisi saada lapsia ollenkaan...

Odotas kun miehen ihastus sinuun on parin vuoden päästä hellittänyt, niin alkaa vaatia lasten aikaa itselleen. Siinähän ihmettelet oikeusriitojen ja inhimillisen tuskan seassa, että mihin se teidän "normaalisti alkanut" parisuhde ja onni katosi. Ei kannata lähteä suhteeseen ollenkaan, unohda koko juttu.

Tuon ikäisten lasten isiltä ja äidiltä pitäisi olla laissa kiellettynä eroamismahdollisuus ilman erittäin raskaita syitä.

Kun elämä on vaipanvaihtoa ja maksalaatikon ostoa ja vauva/lapsiarjen jakamista oman vaimon kanssa, niin mukava, huoliteltu, hymyilevä ja hänen elämästään kiinnostunut keskustelukumppani, siis se ystävä, mikä koet olevasi, tuntuu miehestä paratiisin Eevalta ja 12 neitsyeltä...

Sinuna rohkaisisin miestä olemaan isä lapsilleen ja mies vihitylle vaimolleen ja palaamaan kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Odota vaan:
Odotas kun miehen ihastus sinuun on parin vuoden päästä hellittänyt, niin alkaa vaatia lasten aikaa itselleen. Siinähän ihmettelet oikeusriitojen ja inhimillisen tuskan seassa, että mihin se teidän "normaalisti alkanut" parisuhde ja onni katosi. Ei kannata lähteä suhteeseen ollenkaan, unohda koko juttu.

en koe meidän välillä olevan ihastumista tai muutakaan. meillä ei ole suhdetta on ollut vain "säpinää". En kuitenkaan voi sanoa etteikö suhde voisi joskus kehittyä ihastumiseen ja muuhun, mutta siitä ei tässä vaiheessa ole ollut kummallakaan kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
off- Siis mikä on k-18 matskua? Jotenki ymmärsin ettei teidän välillä seksiä olisi ollut? Vai häh.

jutut on olleet tuota k-18 tyyliä, mutta ei tietenkään koko ajan vaan joskus iltamyöhäsellä vain. tavattu ei olla ku julkisilla paikoilla. ja tunnettu ollaan jo vuosia. säpinää on ollut tuon 3 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Tuon ikäisten lasten isiltä ja äidiltä pitäisi olla laissa kiellettynä eroamismahdollisuus ilman erittäin raskaita syitä.

Kun elämä on vaipanvaihtoa ja maksalaatikon ostoa ja vauva/lapsiarjen jakamista oman vaimon kanssa, niin mukava, huoliteltu, hymyilevä ja hänen elämästään kiinnostunut keskustelukumppani, siis se ystävä, mikä koet olevasi, tuntuu miehestä paratiisin Eevalta ja 12 neitsyeltä...

Sinuna rohkaisisin miestä olemaan isä lapsilleen ja mies vihitylle vaimolleen ja palaamaan kotiin.

Voisiko tätä paremmin sanoa. Hienoa, että vielä löytyy ihmisiä, jotka ajattelee näin.

melkein samallainen tilanne, ainoastaan mulla on myös itselläni perhe. Miehellä on kaksi lasta. Mekään ei olla tämän vieraan miehen kanssa vielä oltu sängyssä, mutta jutut on menossa siihen suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen samallainen:
melkein samallainen tilanne, ainoastaan mulla on myös itselläni perhe. Miehellä on kaksi lasta. Mekään ei olla tämän vieraan miehen kanssa vielä oltu sängyssä, mutta jutut on menossa siihen suuntaan.

Mä en tajua tätä sekoilua. Ajattelisin ensin niitä lapsia, kuin sitä saako panot jostain. Aina toi sekoilu on lapsilta pois, jos ei ajallisesti, niin vanhemmat on muuten pihalla tunnekuohuissaan. No, siinähän se esimerkki käyttäytymisestä siirtyy vanhemmilta lapsille.

Kyllä olisin vastaavanlaisessa tilanteessa aikaste varovainen, ne miehen jutut huonosta parisuhteesta ja vaimon viihteellä käymisestä kun ovat yleensä suht liioteltuja. Ja tosiaan jos mies on perheensä omien sanojen mukaan jättänyt on aina olemassa se mahdollisuus että se onkin ollut vaimo joka on pistänyt pihalle.

Jotkut miehet tosiaan osaavat käsitellä naisia ja heiltä löytyy aina se vara ymmärtäjä ja olkapää ja nämä naiset kuvittelevat olevansa niitä valioyksilöjä...

Onnea! Aivan mahtavaa! Oletan, että oot itse lapseton, ajattele, nyt saat sitten hyvässä lykyssä 4 lasta yhdellä kertaa! (+ mies eli viisi!!!) Joka toinen viikko saat olla äiti neljälle, laitat ruokaa, siivoat, vaihdat vaippoja, pyykkäät, pyyhit pyllyt ja räkänokat ja vastalahjaksi saat...no et varmaan rakkautta, mutta kiukuttelua saat kuunnella ja onhan se ihana katsoa, kun lapset leikkii. Tosi ihanaa päästä neljän lapsen kultaiseksi äitipuoleksi!

Siinä ehkä joudutte vähän sen miehen kanssa rajottamaan teidän "dirty talk", mutta hei, kun lapset on nukkumassa parin tunnin nukuttamisen jälkeen, niin sitten te voitte supattaa tuhmia toistenne korvaan! Siis ellei mies ole koneella tsättäämässä salarakkaan kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja apfani!:
Onnea! Aivan mahtavaa! Oletan, että oot itse lapseton, ajattele, nyt saat sitten hyvässä lykyssä 4 lasta yhdellä kertaa! (+ mies eli viisi!!!) Joka toinen viikko saat olla äiti neljälle, laitat ruokaa, siivoat, vaihdat vaippoja, pyykkäät, pyyhit pyllyt ja räkänokat ja vastalahjaksi saat...no et varmaan rakkautta, mutta kiukuttelua saat kuunnella ja onhan se ihana katsoa, kun lapset leikkii. Tosi ihanaa päästä neljän lapsen kultaiseksi äitipuoleksi!

Siinä ehkä joudutte vähän sen miehen kanssa rajottamaan teidän "dirty talk", mutta hei, kun lapset on nukkumassa parin tunnin nukuttamisen jälkeen, niin sitten te voitte supattaa tuhmia toistenne korvaan! Siis ellei mies ole koneella tsättäämässä salarakkaan kanssa...

Ja kaiken lisäksi sillä exällä on vapaata käydä sillon viihteellä, kun sä hoidat sen lasten vaipanvaihdot =)

Yhteistyössä