Nyt se asunto löytyi !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
siinähän oli hoitovastike, vesimaksu, rahoitusvastike, tvstäkin piti maksaa 5? kk ja sit autopaikka

Hoitovastike 133e+ rahoitusvastike 16e on = Yhtiövastike 149e + tv 5e/kk ja autopaikka 50euroa/VUOSI. + Vesi 49e/kk. Että ei siitä nyt millään tule.

80 luvun rivitaloasunnon arvo ei ainakaan nouse vuosien
saatossa. Keittiö näyttää ahtaalta, pintamateriaalilla yritetty näyttää tasokkaammalta ja tuoda houkutusta. Kylpyhuoneesta ei kuvaa, epäilyttäisi mikäli vanhat laatat sieltä löytyisi. Joko pian kosteusvaurio tai laattojen vaihto edessä pikapikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
saatossa. Keittiö näyttää ahtaalta, pintamateriaalilla yritetty näyttää tasokkaammalta ja tuoda houkutusta. Kylpyhuoneesta ei kuvaa, epäilyttäisi mikäli vanhat laatat sieltä löytyisi. Joko pian kosteusvaurio tai laattojen vaihto edessä pikapikaa.

Keittiö ei todellakaan ole ahdas. Kylpyhuone on myös laitettu. Tuolla ei ole mitään vanhaa, paitsi osa väliovista.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:

Keittiö ei todellakaan ole ahdas. Kylpyhuone on myös laitettu. Tuolla ei ole mitään vanhaa, paitsi osa väliovista.

On se kyllä ahdas, olen ihan saman mallista asuntoa muutamaakin käynyt katsomassa ja keittiö on pieni, makuasia. Mutta pieni on minusta. Tasoja hyvin vähän ja kapea.

Nätti asunto. Tuo tilantarve vaan on niin erilaista ihmisillä :) Meitä on myös kolme (no, neljä ensi vuonna) ja tilaa reilut 100 neliöö ja mä haluan isompaan :D Yksi makuuhuone lisää ja säilytystilaa.

Jos sähkölämmitys, niin silloin pidän kyllä vastiketta kalliina. Meillä pikkaisen pienempi rivari, vastike 150 euroa, sis kaukolämmön. Joten kallista on. Näillä sähkön hinnoilla mua ei saisi sähkölämmitystaloon millään.

Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
On se niin ihanaa, kun jotkut osaavat olla onnellisia toisen puolesta.. :D

Onnea Essille kauniin uuden kodin löytymisestä!

Juu eikö? B) No me tykättiin ainakin ihan kamalasti ja toivotaan todella että se saadaan :)

Mä en osais isompaa keittiötä vaatia. Musta se on aivan sopiva ja ihana :)

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Jos sähkölämmitys, niin silloin pidän kyllä vastiketta kalliina. Meillä pikkaisen pienempi rivari, vastike 150 euroa, sis kaukolämmön. Joten kallista on. Näillä sähkön hinnoilla mua ei saisi sähkölämmitystaloon millään.

Sen takia niitä myydäänkin nyt, koska tulevaisuudessa kukaan ei sellaista halua.
Ei ole menekkiä ja harva nykypäivänäkään ostaa sähköllä tai öljyllä lämpenevää. Kumpikin on sama kuin heittäisi rahaa kankkulan kaivoon. Silläkin hinnalla lyhentää lainaa :)

Yhteistyössä