Nyt se anoppi tempun teki - söi kaikki pulloherneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minnie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen taas kuullut tällaisen jutun näistä herneen keräilyistä:

Ensimäisenä avioliitto vuonna jokaisesta seksinharrastamis kerrasta laitetaan herne pulloon. Kun on sitten 1v hääpäivä vietetty, niin jokaisen seksinharrastamis kerran jälkeen otetaan yksi herne pois pullosta -> niitä herneitä pois otettavaksi kuulemma riittää sitten ihan loppu avioliiton ajaksi ;)

Ei kyllä meillä tainnut pitää paikkaansa, jos siis ois kerätty :D

Mä ymmärrän tuon, että yksi kerrallaan, mutta että kaikki kerralla ja hellistä muistoista hernesoppaa...

[QUOTE="minnie";25743119]Mä ymmärrän tuon, että yksi kerrallaan, mutta että kaikki kerralla ja hellistä muistoista hernesoppaa...[/QUOTE]

"hellää hernesoppaa, rakkaudella kerätyistä herneistä" Tässä idea jollekin ravintolan ruokalistaan!!! :D

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
Saahan sinne pistää kerralla enemmän jo menneistä vuosista??

:D

Niinpä!:laugh:

Tuossa pitäis käyttää kai jotain "keskiarvo"- tyylistä laskentasysteemiä. Esim. alkuvuosien monta kertaa/kerran päivässä, työmatkojen yms. aiheuttamat erot viikoissa, niiden jälkeinen tuplapaneskelu, mökötysten ja riitojen aiheuttamat selibaatit, niiden jälkeinen tuplapaneskelu...

Eli näin ollen n. 4 kertaa viikossa about, kertaa ne vuodet (eli meidän tapauksessa 7).....jaahah... ;)

Riippuen pullon koosta, uskaltaisko veikata että pieni pullo täyttyisi? Ei varmaan ihan. Täytyy muuten testata joku päivä.

Ja eka kerta kun mä kuulen tällaisesta. Ihmettelen vain anopin vatsankestävyyttä, vai oliko ne sellaisia kuivatettuja herneitä joissa ei vuodet näy eikä maistu?:p

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25743109:
Kerätäänkö näitä hernehiä nyt sitten niihin kissapulloihin?

Aa, ilmankos niitä ihmiset pitää näkyvillä :D Mun anoppikin esimerkiksi :laugh: En uskalla nyt ajatella tätä ajatusta loppuun.. Seuraavalla kerralla kun on kylässä niin joudun ehkä kurkkaamaan onko siellä herneitä vai ei.

Mutta ajatelkaa miten noloa olisi, jos pitäisi tuollaista hernepulloa esillä olohuoneessa ja siellä olisi vuodesta toiseen pari yksittäistä hernettä? :O

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25743725]Aa, ilmankos niitä ihmiset pitää näkyvillä :D Mun anoppikin esimerkiksi :laugh: En uskalla nyt ajatella tätä ajatusta loppuun.. Seuraavalla kerralla kun on kylässä niin joudun ehkä kurkkaamaan onko siellä herneitä vai ei.

Mutta ajatelkaa miten noloa olisi, jos pitäisi tuollaista hernepulloa esillä olohuoneessa ja siellä olisi vuodesta toiseen pari yksittäistä hernettä? :O[/QUOTE]

Se kertoisi a) kiinnostuksen naimapuuhiin loppuneen tai b) kiinnostuksen naimapuuhien jälkeiseen herneen pulloon pudottamisen loppuneen

Mutta ajatus hernepullon kirjahyllyssä esillä pitämisestä on outo. Enempi ymmärtäisin jos se ois vaikka makkarissa parin omana huvina. Ei pääsis joka vieras arvioimaan, milloin pullo täyttyy, ja montako vuotta sen täyttymiseen on tarvittu...

Se kertoisi a) kiinnostuksen naimapuuhiin loppuneen tai b) kiinnostuksen naimapuuhien jälkeiseen herneen pulloon pudottamisen loppuneen

Mutta ajatus hernepullon kirjahyllyssä esillä pitämisestä on outo. Enempi ymmärtäisin jos se ois vaikka makkarissa parin omana huvina. Ei pääsis joka vieras arvioimaan, milloin pullo täyttyy, ja montako vuotta sen täyttymiseen on tarvittu...

Kyllähän sen varmaankin arvaa, että silloin on aloitettu pullon täyttäminen kun yhteen on muutettu. En kyllä sekoittaisi entisten poikaystävien herneitä aviomiehen herneisiin. Mies olisi kumminkin mustis tai vihainen ja alkaisi kilpailla herneiden määrässä...

:laugh:[QUOTE="minnie";25743930]Kyllähän sen varmaankin arvaa, että silloin on aloitettu pullon täyttäminen kun yhteen on muutettu. En kyllä sekoittaisi entisten poikaystävien herneitä aviomiehen herneisiin. Mies olisi kumminkin mustis tai vihainen ja alkaisi kilpailla herneiden määrässä...[/QUOTE]

:laugh: Ja mies vetäisi ne ex-poikaystävän herneet nenäänsä kuitenkin....

:laugh: Ei jestas, näen sieluni silmin kuinka mustasukkainen mies laskee pullosta herneitä kuinka monta kertaa vaimo on ollut ex-miehensä Peran kanssa :laugh:

Mutta olis hirveen kätevää, kun pettäjätkin ottais sitten vaan uusia pulloja riviin aina pettämisen jälkeen niin puolisokin vähän näkisi mikä on tilanne :xmas:

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25743725]Aa, ilmankos niitä ihmiset pitää näkyvillä :D Mun anoppikin esimerkiksi :LOL: En uskalla nyt ajatella tätä ajatusta loppuun.. Seuraavalla kerralla kun on kylässä niin joudun ehkä kurkkaamaan onko siellä herneitä vai ei.

Mutta ajatelkaa miten noloa olisi, jos pitäisi tuollaista hernepulloa esillä olohuoneessa ja siellä olisi vuodesta toiseen pari yksittäistä hernettä? :O

Mutta ajatus hernepullon kirjahyllyssä esillä pitämisestä on outo. Enempi ymmärtäisin jos se ois vaikka makkarissa parin omana huvina. Ei pääsis joka vieras arvioimaan, milloin pullo täyttyy, ja montako vuotta sen täyttymiseen on tarvittu...[/QUOTE]

Niin tai sitten se kertoisi siitä, että anoppi on tehnyt herneistä soppaa ja kerääminen on pitänyt aloittaa alusta...