Nyt se anoppi tempun teki - söi kaikki pulloherneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minnie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minnie"

Vieras
Oi ei! Tätä mä en pysty enkä halua antaa anteeksi. Olimme keränneet viinipulloon herneitä kahdeksan vuoden ajan ja se oli melkein täynnä. Nyt kun olimme mieheni kanssa kylpylässä anoppi hyväkäs oli mennyt tekemään itselleen herneistä hernesoppaa kun oli täällä lapsia kaitsemassa. Ei kuulemma maistunut hälle kalapuikot. Ei me enää ikinä saada sitä pulloa täyteen. Että surettaa ja suututtaa!

Äiti on säästänyt ne herneet, jotka sai isän kanssa hääpäivänä (tai yhteiseen kotiin tai jotain, joka tapauksessa yhteisen matkan alussa) yli 40 vuotta sitten ja mun mielestä se on suloista, vaikka vähän hämärää. Kuulemma aikoo testamentata ne herneet meille sisaruksille, että saadaan jakaa ne. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="minnie";25742028]Siis kuten monilla on tapana, niin laitamme yhden herneen pulloon aina kun olemme harrastaneet seksiä.[/QUOTE]

hyvä veto anopilta sitten

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25742481:
outoa. Mitä ootte sanoneet lapsille/muille ihmiselle jos/kun kyselleet miksi herneet pullossa???

Tottahan kaikki aikuiset tietävät, että tapana on laittaa seksin jälkeen herne pulloon ainakin ensimmäisen avioliittovuoden aikana. Tuo pullo sitten on kirjahyllyllä ja kertoo vierailijoillekin, että täällä osataan rakastaa.

[QUOTE="minnie";25742982]Tottahan kaikki aikuiset tietävät, että tapana on laittaa seksin jälkeen herne pulloon ainakin ensimmäisen avioliittovuoden aikana. Tuo pullo sitten on kirjahyllyllä ja kertoo vierailijoillekin, että täällä osataan rakastaa.[/QUOTE]

Ou mai, mekin tarvitaan hernepullo ehdottomasti!!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25743012:
Anoppi tais olla vaan realisti.. :whistle: :D

Enpä ole nähnyt kellään hernepurnukoita kirjahyllyssä.

No sitten sun tuttavapiiri on hyvin estoista sakkia. Ajattele, ilman palstaa olisi jäänyt tuokin saamatta selville :D

Minä olen taas kuullut tällaisen jutun näistä herneen keräilyistä:

Ensimäisenä avioliitto vuonna jokaisesta seksinharrastamis kerrasta laitetaan herne pulloon. Kun on sitten 1v hääpäivä vietetty, niin jokaisen seksinharrastamis kerran jälkeen otetaan yksi herne pois pullosta -> niitä herneitä pois otettavaksi kuulemma riittää sitten ihan loppu avioliiton ajaksi ;)

Ei kyllä meillä tainnut pitää paikkaansa, jos siis ois kerätty :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25741997:
Äiti on säästänyt ne herneet, jotka sai isän kanssa hääpäivänä (tai yhteiseen kotiin tai jotain, joka tapauksessa yhteisen matkan alussa) yli 40 vuotta sitten ja mun mielestä se on suloista, vaikka vähän hämärää. Kuulemma aikoo testamentata ne herneet meille sisaruksille, että saadaan jakaa ne. :D

Hämärää toden totta