Nyt se alkoi! SAVUTON ELÄMÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lucy"

Vieras
Suht nuoresta iästä huolimatta tupakointia takana 10 vuotta, ajatus lopettamisesta pyörinyt mielessä jo pidempään. Lauantaina loppui viimeinen aski, yöllä poltin viimeisen tupakan, jonka jälkeen en ostanut enää uutta.

Nyt siis menossa neljäs päivä savuttomuutta.. En ole kymmeneen vuoteen ollut näin pitkään ilman tupakkaa. Tänään lensivät tuhkakupit roskiin tuolta ulkoa houkuttelemasta ja muistuttamasta... ja haisemasta.

Wish me luck, HALUAN ONNISTUA ja olla vapaa tuosta paskakääryleestä!

• Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Itsellä vuodenvaihteesta saakka savutonta elämää takana ja onnellinen olen :) 3-4kk kohdalla tuli himo ja ikävä, mutta nyt on taas ollut helppoa kuin heinänteko tuon vaiheen jälkeen. Kyllä se vapauttaa kun ei tarvitse joka välissä juosta savuttamassa ja hyvin on stressit ja muutkin kestetty vaikkei olekaan sitä tupakkaa "auttamassa" siinä. Loppuelämän "taistelu" tämä tietysti on, mutta helpottaa varmasti edes jonkin verran alun jälkeen :) olen ihan äimän käkenä että olen näinkin kauan pystynyt olemaan polttamatta vaikka siis olen raskaana, mutta niin ratkesin viime kerrallakin siinä 4kk kun tuli täyteen vaikka järki sanoi ettei saisi.. Kesä on kyllä paha, mutta asennetta vaan kovasti niin kyllä sinäkin siihen pystyt!

• Tykkää
Kiitos paljon kaikille tsemppaamisesta :heart: Sitä tarvitaan :)

Tänään oli AIKUISIKÄNI ENSIMMÄINEN kauppareissu, jolloin ei tarttunut tupakka-askia matkaan, HUI ja JES!

On ollut todella outoa, kun aamulla ei ensimmäisenä tarvitse alkaa kiskomaan vaatteita päälle ja kauhealla kiireellä aamusavuille... Voi sen ylimääräiset 5-10 min retkottaa sängyllä heräilemässä :)

• Tykkää
Onnittelut hyvästä päätöksestä! Savuttomuus on parasta huumetta mitä voi olla. Itse lopetin tuossa alkuvuodesta kun oli aivan tajuton lentsu päällä enkä pystynyt enää polttamaan.

Yritin kyllä ja yhdet henkoset otin niin sitten heitin tumpin veke, perään askin. En ole sen jälkeen polttanut ainuttakaan ja toivon mukaan pystyn olemaan jatkossakin savuttomana.

Itsellä myös takana n.10 savullista vuotta. Enää en pysy edes kärryillä olenko ollut 2 vai 3 vuotta polttamatta. Sen muistan että baarissa on tullut kolmella reissulla savut otettua sen jälkeen, mutta totesin että ei maustu enää :)

[QUOTE="Lucy";28444509]Kiitos paljon kaikille tsemppaamisesta :heart: Sitä tarvitaan :)

Tänään oli AIKUISIKÄNI ENSIMMÄINEN kauppareissu, jolloin ei tarttunut tupakka-askia matkaan, HUI ja JES!

On ollut todella outoa, kun aamulla ei ensimmäisenä tarvitse alkaa kiskomaan vaatteita päälle ja kauhealla kiireellä aamusavuille... Voi sen ylimääräiset 5-10 min retkottaa sängyllä heräilemässä :)[/QUOTE]
Odotas kun tulee talvi ja paukkupakkaset. Se se vasta kivaa on :).

Nyt tupakoimattomana huomaa miten hyvältä kaikki tuoksuu. Varsinkin kesän kasvit puut sateen jälkeen tuntuu aivan ihanalta. Ehkä yksi niistä eniten vaikuttavista syistä miksi en taas ala polttamaan. Välillä sitä haikeana muistelee, mutta kun muistaa sen että polttaessa on koko ajan vähän tunkkainen maku suussa ja hajuaistiasa jonka kyllä siinä unohtaa helposti.

Tietysti suuri rahanmeno on myös yksi syy. Oikeasti älyttömästi rahaa siihen meni. Ja tietysti se, etten halua että lapset joutuvat haistelemaan röökintuoksuista äitiä.

3 KUUKAUTTA ILMAN TUPAKKAA!! Enää en koskisi tupakkaan vaikka tuotaisiin aski nenän eteen, lähipiirissä ja kaupungilla tupakoivat saavat aikaan takavasemmalle poistumisen, haisee niin pahalta!

Minä en enää rahoita tupakkayhtiöitä, enkä laita rahaa savuna ilmaan itseni tappamiseen, olen niin onneliinen tästä!! JEEEEEEE!!!! :)

Yhteistyössä