Nyt sain motivaation laihduttaa urakalla!

02.06.2012
630
0
16
naapurin setä onnitteli meitä tulevasta perheenlisäyksestä! Oli ensin et hä? Ja sit se osoitti mahaani ja sanoi et ei tuo enää piilossa pysy ja vinkkas silmää.. Sanoin et meille ei ole kyllä tulossa vauvaa, tämä on ihan pelkkää läskiä, johon ukko hörähti et sovitaan niin ja vinkkas silmää.. Siis APUA!!!! :D En syö enää IKINÄ!!!! Onneks on salipäivä, taidan ottaa kevyen viiden tunnin treenin, pelkkää vatsaa aattelin tehdä! :laugh:

• Tykkää
Reactions: Minskii
Voi ei... :D Karsee ukko :D Mulla turposi kanssa eilen maha jostain syystä ihan hillittömäksi rantapalloksi, mikä otti päähän aika lailla kun olen ihan oikeasti raskaana mutta vasta niin alussa etten halua vielä muiden tietävän. Mietin että hitto jos joku tulee nyt kysymään jotain, kun ei viitsisi valehdellakaan :D Onneksi turvotus laski vähän yön aikana, mutta oon silti sovitellut tänään et millä kaapista löytyvällä vaatteella saisi pallomahan mahdollisimman hyvin piiloon :D

Joo, vähän sama vika...nyt kun taukoa treenissä ja maha kauhee pömppä kaikesta kesä (ja talvikin) herkuttelusta.. Mulla vaan ei läski näy lähtevän vyötäröstä ja nyt tuo diabeteskin kolkuttelee. Olen aika turhautunut toisinaan. Teen paljon kuitenkin asian eteen...

On muuten tosi noloa jos vahingossa sanoo jollekin noin ja onkin vaan lihonnut:snotty:

Kääk :D

Mä oon antanut itselleni armonaikaa heinäkuun loppuun asti. Sitten alkaa armoton Suurin Pudottaja-tyylinen kuuri (tai ei ehkä ihan niin raju, mutta enivei, läskit lähteköön |O).

Mua ketuttaa tämä löllömaha aika ankarasti jo nyt, etenkin kun katsoin juuri valokuvia itsestäni viime elokuun reissulta, mutta yritän muistaa sen että synnytin vasta viime viikolla...

:O

Mie kyllä kerran meinasin kysyä yhdelä asiakkaalta, että onkos teille vauva tulossa. Mutta onneksi, ONNEKSI pidin turpani kiinni sillä kertaa. Se "vauva" ei ole nimittäin vieläkään syntynyt ja oon itekki kerenny pitää äiiysloman tässä välissä.

Oonkin päättänyt että keltään en enää utele mokomaa asiaa.

Minulla on aina kaikki läski kertynyt vatsaan, on todellakin raskausvatsan näköinen tyyliä "viimeisillään". Onneksi alan kohta olla liian vanha siihen. että luulevat olevan raskaana!

Paljonko sitten painat? :O

Juuri näiden nolojen ja ikävien tilanteiden takia olen aikoja sitten vakaasti päättänyt, että vaikka kuka tuttu näyttäisi vatsan seudulta turvonneelta, niin en ikinä, IKINÄ mene vahingossakaan kysymään mitään raskaudesta, jos onkin vain lihomista :D

Ei enää vauvoja meille! Mut toisaalta tämä oli huojentava tieto! Huomenna festareilla kun olen kuskina, ihmiset katsoo et voi miten ihana vauva masu, eikä hyi saakeli mikä läski! Toisaalta, uskaltaako sitä itse naukkailla enää ikinä tällä mahalla!!

Ei enää vauvoja meille! Mut toisaalta tämä oli huojentava tieto! Huomenna festareilla kun olen kuskina, ihmiset katsoo et voi miten ihana vauva masu, eikä hyi saakeli mikä läski! Toisaalta, uskaltaako sitä itse naukkailla enää ikinä tällä mahalla!!

Vetaset vaan jonku kivan mahaa korostavan äitiysvaateen päälle. Ja muistat silitellä sitä mahaa aina välillä.

• Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar

Yhteistyössä