J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:en ymmärrä tätä kohua ja irtisanomista.Ihmiset haluaa nähdä juuri tuota
Alkuperäinen kirjoittaja kohusta hyötyä?:Tää seksikohu taitaa saada aikaan sen, että tämän illan BB:llä on ennätys katsojamääräJa juu, kaikki inhoo BB:tä, eikä KOSKAAN katso sellaista höpönlöpöä
Mut kuitenkin tänä iltana uteliaat silmäparit saapuvat subtv:lle ilta kymmeneltä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:en ymmärrä tätä kohua ja irtisanomista.Ihmiset haluaa nähdä juuri tuota
Sitähän tässä ollaan jo muutama viikko odoteltuMiksi tuotanto järjestää tilaisuuksia ja känni-iltoja jos asukkaiden ei haluta hölmöilevän, eikös se ole koko idea??
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:Alkuperäinen kirjoittaja kohusta hyötyä?:Tää seksikohu taitaa saada aikaan sen, että tämän illan BB:llä on ennätys katsojamääräJa juu, kaikki inhoo BB:tä, eikä KOSKAAN katso sellaista höpönlöpöä
Mut kuitenkin tänä iltana uteliaat silmäparit saapuvat subtv:lle ilta kymmeneltä
![]()
Niimpä. Tätä mainostustahan mä jo aiemmin aamupäivällä mietiskelin täällä![]()