Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Olen virallisesti "ehkäisemätön"![]()
Onhan siinä viel selibaatti vaihtoehtona..![]()
![]()
![]()
Kauhia mitä sie puhut!! :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Olen virallisesti "ehkäisemätön"![]()
Onhan siinä viel selibaatti vaihtoehtona..![]()
![]()
![]()
Kauhia mitä sie puhut!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:No niin, eli kovimmat keinot käyttöön siis "puukkoa ja puntaria" myöten..helkatti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Hei, BJ, miten sulla ilmeni toi kumiallergia?
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Hmm...näinköhän mulle vielä on paukahtanu toi kumiallergiakin??!! Mä vaan olen ajatellut olevani jotenkin herkkä saamaan alati jotain hiivatulehduksia, jotka tulevat ja menevät :ashamed: ...
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones::xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones::xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme!![]()
Täytyy vissii alkaa lukee raamattua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones::xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme!![]()
Kun nyt edes omistaisi semmoisen :ashamed:.... Vielä parempi, perustetaan ihan oma "lahkomme" :whistle"!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones::xmas: Tämähän menee jo naurettavaksi! Täyttäkäämme siis maa omilla lapsosillamme!![]()
Kun nyt edes omistaisi semmoisen :ashamed:.... Vielä parempi, perustetaan ihan oma "lahkomme" :whistle"!
"Epämääräiset ehkäisemättömät"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Jesh! Näihin tunnelmiin! Lähen pakkailemaan kamppeita et saan muutettua tän valtavaksi paisuvan pesueeni uusiin nurkkiin parin viikon päästä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Jesh! Näihin tunnelmiin! Lähen pakkailemaan kamppeita et saan muutettua tän valtavaksi paisuvan pesueeni uusiin nurkkiin parin viikon päästä!![]()
Tsemppiä sulle muuttoon, se on hirveetä hommaa! Onneks on kuitenki muutto niin lähellä ettet enää ennen sitä ehdi lisääntyä..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Jesh! Näihin tunnelmiin! Lähen pakkailemaan kamppeita et saan muutettua tän valtavaksi paisuvan pesueeni uusiin nurkkiin parin viikon päästä!![]()
Tsemppiä sulle muuttoon, se on hirveetä hommaa! Onneks on kuitenki muutto niin lähellä ettet enää ennen sitä ehdi lisääntyä..![]()
![]()
Niinhän sitä luulis........![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Näppishäriökin iski... Onkohan meitä tämmösiä "haasteellisia" tapauksia enemmänkin, vai onko tämä vain sitä harvinaisten ja jalosukuisten ominaisuutta?!
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Näppishäriökin iski... Onkohan meitä tämmösiä "haasteellisia" tapauksia enemmänkin, vai onko tämä vain sitä harvinaisten ja jalosukuisten ominaisuutta?!
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:No siitä jalosukusuudesta en tiedä, mutta haasteellisuus on toinen nimeni! B) Ja pakkaamisen välttely on kolmas nimeni! :kieh: Nyt mää lähen! Kiitos tytöt hyvitä nauruista! "Epämääräset ehkäisemättömät" 4ever!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko teillä ollu kierukan poisoton jälkeen vuotoja? Sattuuko pois ottaminen? Mun kierukka saa lähöt viikon päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Kyllä on kivaa olla nainen.