nyt saa talvi tulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilläkin pitäs vaihtaa... yleensä on ollu kitkat mut tuossa tuli erikseen kesä ja talvi tassut... pitänee alle laittaa ja jos en tykkään nii soon kitkojen osto :D ensilumi sato tänä aamuna...

Mä seurailen säätiedotuksia. Näyttäs parina yönä olevan pakkasta ja sit taas lämpenevän. Mies lähtee metsästysreissulle viikoksi niin kysäisin kyllä että missä on nastikset et jos tarttee vaihtaa. Mun puolesta talvi sais kyllä jo tulla kans.

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mä seurailen säätiedotuksia. Näyttäs parina yönä olevan pakkasta ja sit taas lämpenevän. Mies lähtee metsästysreissulle viikoksi niin kysäisin kyllä että missä on nastikset et jos tarttee vaihtaa. Mun puolesta talvi sais kyllä jo tulla kans.

mutta se musta jää onpahin. näin syksisin sitä on useinkin aamuisin

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:

mutta se musta jää onpahin. näin syksisin sitä on useinkin aamuisin

Kyllä. Varsinkin just jos aamuisin joutuu ajelee autolla paljon tai illemmalla niin musta jää on todella paha.

Yhteistyössä