Nyt riittää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maatiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maatiainen

Aktiivinen jäsen
14.12.2004
2 835
0
36
Voi helevetti,kaikkeni oon koittanut mutta nyt alkaa olla hermo sen verran pinteessä että totaali repeeminen on vaarallisen lähellä..Kädet nyrkissä koitan pidätellä itseäni huutamasta ja lyömästä nyrkkiä pöytään---

Mutta noi tenavat tappelee aivan jatkuvasti.Ja mä en jaksa tätä enää yksin..Jos tai kun murmatan ukolle asiasta,se vaan totee "se kuuluu ikään" tai mikä hivelee etikalla jo entuudestaan mun huonoa itsetuntoa "olisit kasvattanut ne paremmin"

Nostan kytkimen,tapelkoot keskenään,hoitakoon ukko tästä eteenpäin nuo..

Tulipahan purettua,nyt tupakalle... :ashamed: :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
miks annat niiden riidellä?

Olen koittanut olla välissä,toppuutellut,kieltänytkin turhan päiten tappelun ja huudon.Olen myös ottanut asenteen että joka narahdukseen en tartu,ovat jo sen verran isoja että osaavat oletettavasti setviä pikkuasioita..

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miten niin "olisit kasvattanut paremmin"? Lasten isälläkö ei ole asiaan osaa eikä arpaa? Täytyy sanoa, että kytkintä nostaisin minäkin - en ehkä lasten takia, mutta miehen kyllä.

:hug:

Helppohan se on mua syyttää,kun ukkopässi on ite koko ajan menossa töillään..Ja minä päivät töissä ja illat sekä viikonloput yksin kotona näihen kanssa..Joskus on pojat jopa kysyneet miks isä ei oo kotona..koskaan..

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
miks annat niiden riidellä?

Olen koittanut olla välissä,toppuutellut,kieltänytkin turhan päiten tappelun ja huudon.Olen myös ottanut asenteen että joka narahdukseen en tartu,ovat jo sen verran isoja että osaavat oletettavasti setviä pikkuasioita..

meillä ei saa tapella, toki joskus tulee riitaa ja harmittaa mutta periaate on että ei tapella vaan halataan. riitelijä jää ilman jälkiruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
:hug: Välillä on tuollaista.Onneksi välillä on niitä parempiakin päiviä!?

Parempiakin päiviä on toki,mutta nyt on viimeset pari viikkoa (tältä musta ainakin tuntuu ) silkkaa tappelua ja huutoa..Parempia päiviä odotellessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miten niin "olisit kasvattanut paremmin"? Lasten isälläkö ei ole asiaan osaa eikä arpaa? Täytyy sanoa, että kytkintä nostaisin minäkin - en ehkä lasten takia, mutta miehen kyllä.

:hug:

Helppohan se on mua syyttää,kun ukkopässi on ite koko ajan menossa töillään..Ja minä päivät töissä ja illat sekä viikonloput yksin kotona näihen kanssa..Joskus on pojat jopa kysyneet miks isä ei oo kotona..koskaan..

Tuokin voi olla syynä siihen, miksi tappelevat. Isän huomiota ikävä. Tai sitten se, että sä olet uupunut kun aina olet niiden kanssa yksin.

Lienee vakavan periaatekeskustelun paikka miehen kanssa. Kuulostaa siltä, että tilanteeseen ON TULTAVA MUUTOS.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
lähe mun kaveriks tikkamäelle, meidän neiti on niin pihalla ettei se jaksa edes kiukuta :hug:

Mikäs teidän tytöllä?

toivon että ihan vaan tavan flunssa, eikä mitää vakavampaa, voin toki kertoo sit jahka tullaan tikkikseltä et mikä oli tuomio.
kiva lähtee sinne raadon kans odottaa lekuria ties kui pitkäks aikaa yksin kipeenä.
no millompas äidin osa ois helppo B)

lähe mun kaveriks tikkamäelle, meidän neiti on niin pihalla ettei se jaksa edes kiukuta :hug:

Mikäs teidän tytöllä?

toivon että ihan vaan tavan flunssa, eikä mitää vakavampaa, voin toki kertoo sit jahka tullaan tikkikseltä et mikä oli tuomio.
kiva lähtee sinne raadon kans odottaa lekuria ties kui pitkäks aikaa yksin kipeenä.
no millompas äidin osa ois helppo B)

Voi rassukka...Toivottavasti vain lentsua..Ei kiva ollenkaan kun toinen sairastaa.. :hug:

Yhteistyössä