NYT RASKAANA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minävain

Vieras
Hei!

Tein raskaustestin ja se näytti plussaa :) Oon niin onnellinen..on tätä odotettu.
Toinen olis tulossa, ensimmäinen on poika.
Voi kun vaan tietäis että kumpi sieltä tulee???..no kyllähän se sit myöhemmin selviää :) Neuvolaanki soitin jo..4.11 ois aika..mutta laskettua aikaa se ei sit sanonu enkä hoksannut kysyä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Minävain:
Hei!

Tein raskaustestin ja se näytti plussaa :) Oon niin onnellinen..on tätä odotettu.
Toinen olis tulossa, ensimmäinen on poika.
Voi kun vaan tietäis että kumpi sieltä tulee???..no kyllähän se sit myöhemmin selviää :) Neuvolaanki soitin jo..4.11 ois aika..mutta laskettua aikaa se ei sit sanonu enkä hoksannut kysyä :/

koska sulla oli viimeiset menkat, nimittäin raskauskiekko on tos ihan lähellä

Onnea :) Itsekin olen raskaana, nyt on 6+5 menossa. Kovasti odottelen että massu alkaa kasvaan, vaikka tokihan siihen vielä menee tovi :) Toinen lapsi tulossa, eka on tyttö.

tuttu juttu, tuntuu että kaikki on saanu vauvoja urakalla ja pari kaveria myös odottaa parhaillaan. Itse hännillä tullaan :) Minkäs ikäinen sinun esikoinen on nyt? Minulla 2,5 vuotias.

minulla edelliset menkat oli 9.9 mutta en ole uskaltanut testiä vielä tehdä. oireita ei ole ja kierto pillerien jälkeen varmaan vielä sekaisin (lopetettu heinäkuussa)

Esikoiseni on nyt 1v ja 6kk..eli ikäeroksi tulee noin 2v ja 2kk :)
Joo menkat saattaa olla sekaisin pillereiden jälkeen, varsinkin jos on syönyt niitä jo pitkän aikaa..

Yhteistyössä