Nyt prkl itseä niskasta kiinni!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justagirl ei jaksa kirj.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Justagirl ei jaksa kirj.

Vieras
Kävin salilla, rehkin melkein 2 tuntia. No, kotimatkalla iski makean himo ja tässä nyt vedän suklaalevyn toiseksi viimeistä riviä :ashamed:

Pitäisi siivota, imuroida, pestä lattiat, laittaa pyykit koneeseen ja kaappeihin, pyyhkiä pölyt, tyhjentää ja täyttää tiskikone, kuurata vessat. No, istun tässä koneella ja palstailen.

Jumaliste, potkikaa mut nyt hommiin ja tulkaa ottamaan edes noi viimeiset suklaapalat pois!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
mä voin ottaa ne suklaat kiitos :xmas:

Mä jo pääsin alkuun tuossa siivouksessa, mut jämähin koneelle... :o

Tää palsta on kyllä salakavala :snotty: Mä aina suunnittelen et luen vaan pari juttua ja sitten ryhdyn hommiin, mutta eipä tästä koneelta enää mihinkään pääse sen jälkeen kun ekan jutun avaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
mä voin ottaa ne suklaat kiitos :xmas:

Mä jo pääsin alkuun tuossa siivouksessa, mut jämähin koneelle... :o

Tää palsta on kyllä salakavala :snotty: Mä aina suunnittelen et luen vaan pari juttua ja sitten ryhdyn hommiin, mutta eipä tästä koneelta enää mihinkään pääse sen jälkeen kun ekan jutun avaa :ashamed:

tää on tosi salakavala! tähän jämähin vaikka hyvin pääs jo siivous alkuun.. tyttökin siivoili lelujaan nätisti mutta unohtu sekin leikkimään.. jospa tää on geeneissä..

Alkuperäinen kirjoittaja ota...:
Ota palautusjuoma salin jälkeen. Olisko toi 2 tuntia liikaa? Tee tehokas tunnin treeni.

Joo, vähän oli turhan pitkä tänään. Taisi kestää kauemmin senkin takia, että tänään oli ensimmäinen päivä kun ei enää ollut kuumetta niin pakko oli tauon jälkeen päästä salille, vaikka kunto ei ollut kyllä paras mahdollinen :snotty: Tiedä nyt oliko siitä edes hyötyä kun suurin osa ajasta meni siihen et niistin nenään ja kävin vessassa räkimässä limaa pois :kieh: No, tulipahan tehty, ja syötyä sitä suklaata joten todennäköisesti tuli enemmän kaloreita kun kulutin :headwall:

Mullakin ois listalla vessan siivous, mutta kuvittelin että poika kohta herää niin tulin sitä oottelemaan tähän koneelle. Tuossahan tuo on jo puoli tuntia välillä venytelly ja sitte uudestaan nukahtanu. Oisin tässä ajassa jo saanu sen vessan siivottua, jos en ois tähän jämähtäny. :snotty:

Yhteistyössä