Nyt pitäs 2 vuotialle pojalle juna matkan ajaksi ohjelmaa keksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
ota kirjoja mukaan ja jos matkustatte sellasella junalla missä on leikkivaunu suosittelen sitä:) mä oon antanu lapsen myös kävellä siinä osastolla (jos ei siis ole leikkivaunu ) käytävää edestakas

Juu täytyy ottaa mukaan, täytyy kysyä onko siinä leikkivaunua ja jos sais paikankin siitä läheltä niin olis hyvä .. :hug: =)
 
matkustettiin kesällä 2v kans 5tuntia, saatiin leikkivaunusta paikka. Mulle vielki käsittämätön asia, mutta tytär viihtyi tosi hyvin. Leikki enimmäkseen ja välillä kävi syömässä/juomassa jotain
 
Noo hän ei kaun viihdy paikalla, ja kauhee huuto jos ei saa tehdä niikuin haluisi!! Mut toi leikkivaunu ainakin hyvä idea ja sitä kokeillaan jos sellanen on... Ja parit kirjat pakattu, eväät ja juomista käydään ostamas matkan varrella. :flower: =) :saint:
 
pallero
nykyisin intercity-junissa on siellä yläkerrassa sellainen minileikkipaikka, jossa mun mielestä vaarallinen liukumäki. Siis sellainen, että pienen kanssa pitää olla vahtimassa, ettei kolise pää edellä rappusia. Mutta siis siinäpä se, meillä on aina jäänyt kaikki muu tekeminen, kolme-neljä tuntia on menny hyvin liukumäessä ja välillä ravintolassa syömässä pitsan pala tai lämmitettyä purkkia. Huomaat, että junamatka menee hujauksessa! ilman eri viihdyttämisiä... ;)
 

Yhteistyössä