Nyt pika-apua tänne!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No keskenmenon jälkeen raskaustesti voi näyttää positiivista useidenkin viikkojen ajan johtuen istukkahormonista joten eiköhän se sama päde synnytykseenkin.

Montaakohan viikkoa tämä tarkoittaa? Tai voi tarkoittaa?? Itselläni on ollut useampia keskenmenoja ja plussa on hävinnyt aina testistä parin viikon sisällä.

Olen kärsinyt hurjasta palelusta, huimauksesta, heikotuksesta ja pientä lämpöä on pitänyt...kävin lääkärissä ja otettiin kasa erilaisia kokeita, kaikki oli ok. Nyt olen herännyt muutamana aamuna pahoinvointiin, joka on helpottanut aina kun olen noussut syömään jotain. Noh, raskautta en osannut ihan heti ajatellakaan, mutta nyt sitten tuli sekin mahdollisuus mieleen ja päätin testata kaiken varalta ja haamuplussan tikkuun sain! En vaan usko siihen...

...synnytyksestä aikaa 2kk. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ei faktaa:
No ei se nyt ainakaan kahta kuukautta näytä... että onnea vaan ;)

Siis...öhh, onkohan se näin?! Olo on erittäin sekava...emme ole ehkäisseet, seuraava saa tulla heti, kun on tullakseen, mutta että näin pian-koh??!? Eikö se ole aika epätodennäköistä kuitenkin? Täysimetän. Eihän se toki ole mikään ehkäisykeino, mut kuitenkin...:snotty:

4-5 viikkoa meillä sanottiin koulussa mutta yksilöllistä se varmaankin on. Kannattaisi varata aika lääkäriin ja ultraan. Raskauden jälkeen ensimmäistä ovulaatiota on vaikea tietää koska se tapahtuu ja yksilölisesti se hedelmällisyyskin palaa synnytyksen jälkeen. Joten kaikki on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
4-5 viikkoa meillä sanottiin koulussa mutta yksilöllistä se varmaankin on. Kannattaisi varata aika lääkäriin ja ultraan. Raskauden jälkeen ensimmäistä ovulaatiota on vaikea tietää koska se tapahtuu ja yksilölisesti se hedelmällisyyskin palaa synnytyksen jälkeen. Joten kaikki on mahdollista.

No itseasiassa minulla oli tässä jonkuaikaa sitten toispuoleista alamahakipua, pistelyä ja vihlontaa, josta lääkärillekin mainitsin...oiskohan se sitten ollut se ovis...?

Kyllä se on saattanut olla. Ja niinkuin jo tiesitkin imetys ei ole mikään ehkäisy vaikka se vaikuttaakin aivolisäketasolla hormonien eritykseen ja sitä kautta ovulaatioon. Ota vain yhteyttä lääkäriin, että pääsisit ultraan.

Uusimmat

Yhteistyössä