Nyt pelottaa - puhukaa mulle järkeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moips:
Ok. Huulipunat ei tartu halailemalla, mutta kokemuksesta tiedän, että jos toinen ahdistaa ja vetää pettämisen joka riidassa esille niin homma menee v.ituix. Mitä sitten jos mies on vuonna 2005 pussanut firman pikkujouluissa jotakuta? Unohda tai lähde. Jatkuva vatvominen pahentaa vain asiaa. Hän on kuitenkin sinun kanssasi. Se kertoo jotain.

Sanoisin, että jos haluat elää miehesi kanssa niin opi luottamaan. Ja päätä mitä teet jos hän pettää luottamuksen. Älä vedä vanhoja juttuja riidoissa esille. Mikään ei ole ärsyttävämpää ja kannusta pettämään enemmän. TÄMÄ EI TARKOITA; ETTÄ HYVÄKSYN PETTÄMISEN. Jos haluat rauhoitella omaa oloasi ennen kuin mies lähtee baanalle hoida miehelle superkiva edellinen ilta mukaanlukien kuumaa seksiä. Kun mies lähtee anna suukko ja toivota hymyssä suin mukavaa iltaa.

Kyllä muuten tarttuu :D itse käytän aika punaista huulipunaa ja jos toinen halaa niin että rutistaa kunnolla niin ei päätä välttämättä kerkiä kääntämään niin ettei se osuisi paitaan ;) joten huulipuna paidalla ei tarkoita mitään =)

Alkuperäinen kirjoittaja moips:
Kun vain mietit, että mitä on pelissä niin pystyt. Takapakkeja tulee, mutta tie vie eteenpäin.
Kaikkea hyvää!
Tsemppiä!

Täältä kun on lukenut, millaista elämää joissakin perheissä on, niin pieneltä tuntuu nämä mun murheet. Varsinkin kun ongelma taitaa suureksi osaksi olla mun päässä, ei miehessä - vaikka vikansa hänessäkin on, en sitä sano. Mutta esim. tämä juttu että vatvon menneitä asioita aina vaan uudestaan ja uudestaan on ihan puhtaasti mun ongelma, josta pitäis päästä eroon.

Yhteistyössä