Nyt palo hihat - turhaanko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakanen emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakanen emäntä

Vieras
Mies ilmoitti eilen,että pitääkin tänään mennä iltavuoroon töihin. Alkuun sanoi,että klo 23 loppuu työt, nyt laittoi tekstaria,että meneekin klo 1 asti! No, meillä on sovittu meno huomenaamuna (tämä ollut tiedossa jo viikkoja) ja herätys sen vuoksi jo kuudelta aamulla. Pikkusen ottaa päähän ku ukko aina joustaa töittensä vuoksi, huominen reissu menee ihan pilalle ku toinen on taatusti sit ku "nukkuneen rukous" koko reissun ajan :((( En laittanut viestiä kyllä takas tyyliin:" Yritä kulta jaksaa!" Kerroin suoraan,että olen pettynyt kun aina vetää työnantajan pillin mukaan. Työvuoroihin tulee tosiaan muutoksia ihan viimehetkellä, tosin ne etes saa mitään työvuorolistoja. Arhg! Kiitos :)

Kyllä terve mies yhden päivän jaksaa lyhyemmilläkin yöunilla. Tuskin tuo mieskään oli innoissaan, että töissä menee pidempään ja sun viesti ei varmaan tilannetta helpottanut.

ootko varma että on työvuoroja? minun ex teki "ylitöitä", kunnes löytyi baarista vosu kainalosssa. siinä ne ylityöt.

sitten taas jos on kyse oikeista ylitöistä niin kai niiitäkin jotkut lait säätelee,ettei työnantaja voi ihan miten vaan hyppyyttää.

ja miksii se mies ei kieltäydy? ihme nahjus! kyllä mä olisin myös suuttunu varsinki kun tuo on toistuvaa. mutta mäpäs elänkin nykyään miehen kanssa jolle työ on työtä,tekee sitä vaan rahasta,eikä rahakaan oo niin tärkeetä kunhan toimeen tullaan. en todellakaan jaksais elää minkään työnarkomaanin kanssa.

ja edellisestä suhteesta oppineena en myöskään vois luottaa että ylityöt on ylitöitä

[QUOTE="himpula";28200641]ootko varma että on työvuoroja? minun ex teki "ylitöitä", kunnes löytyi baarista vosu kainalosssa. siinä ne ylityöt.

sitten taas jos on kyse oikeista ylitöistä niin kai niiitäkin jotkut lait säätelee,ettei työnantaja voi ihan miten vaan hyppyyttää.

ja miksii se mies ei kieltäydy? ihme nahjus! kyllä mä olisin myös suuttunu varsinki kun tuo on toistuvaa. mutta mäpäs elänkin nykyään miehen kanssa jolle työ on työtä,tekee sitä vaan rahasta,eikä rahakaan oo niin tärkeetä kunhan toimeen tullaan. en todellakaan jaksais elää minkään työnarkomaanin kanssa.

ja edellisestä suhteesta oppineena en myöskään vois luottaa että ylityöt on ylitöitä[/QUOTE]

no tuokin kävi kyllä mielessä, että missähän tosiaan on? Hän kun on kova valehtelemaan, meidän suhdekin alkoi valheella: kertoi asuvansa yksin ja eipä asuntkaan. Tätä valhetta katoi yli puoli vuotta!

Olkoonkin,että olen ikävä kumppani (vaimo en ole enkä tälle miehelle tule olemaankaan) mutta pettynyt olen kun aina menee ihan kaikki läpi mitä työnantaja keksii, usein tosiaan joutuukin perjantaisin iltavuoroon. :(

Siis onko tämä joka perjantaista ? :0 Onko niitä ylitöitä vain perjantaisin ? Jos on niin kyllä epäilisin pettäjäksi. Perjantaiset ylityöt klo 1 asti ei oo kovin hyvältä kuulostavia. :/

Tähän vielä hiukan tarkennusta: meidän pitää huomenna ajaa autolla n. 700km Eihän sitä miestä uskalla rattiin päästää kun ei kerkee juuri nukkumaankaan. Ja liekkö itselläkään tältä vi*u*ukselta unta kovin saan ja herään sit jos oon nukahtanut ku äijä töistä tulee. Ei se aattele ku itteään!

Kyllä mä tossa vaiheessa varmaan tarkastaisin, että tosiaan on siellä, missä sanoo. (Itsekin tiedän miehiä, jotka on olleet "ylitöissä") No toivotaan, että on. Mutta ei meidän perheessä ainakaan tuollainen mitenkään sitä reissua estäisi. Sitten ymmärtäisin tuohtumuksesi, jos mies olisi menossa töihin aamulla, kun teidän pitäisi päästä matkaan.

[QUOTE="Hhh";28200898]No vittu se missään ylitöissä ole, oletko nyt vähän tyhmä?[/QUOTE]

No en viitti alkaa yöllä lähtee tuonne ajamaankaan ja asiaa tarkistamaan. Olkoot missä lystää.

Yhteistyössä