W
woooot??
Vieras
[QUOTE="...";29432825]Anna kävyn palaa vaan. On sullakin ongelmat. Kuinka monta hattua on mennyt pilalle? Paljonko se on vaikuttanut sinuun ja palkkaasi (et kuitenkaan omista liiketta vaan olet vain töissä siellä)? Vinkkinä et kannattaa varmaan olla erikseen esittelykappaleet ja sit myyntikappaleet. Ja kyllä minä ihan aikuisenakin on sovitellut hattuja päähän ja naureskellut, vaikken ole ollut aikeissa ostaa, vaikka kerran pari olenkin sitten löytänyt jonkun helmen ja ostanut -> eikös ne siinä sitä varten ole? Ja kuule 10-vuotias enää tuskin väkisin kiskoo kovakouraisesti hattua päähänsä (nehän on lapsille varmaan isojakin, et miks se niitä runnoisi?) ja harvoimpa lapsilla kovin likaiset kädet kauppakeskuksessa on tai ainakaan likaisemmat kuin aikuisilla.
No onneksi elämä kasvattaa myös sinua kun vähän aikuistut
[/QUOTE]
Mitä hittoa, ai jos työntekijään tai hänen palkkaansa tuollainen ei vaikuta niin antaa mennä vaan, suomessahan yrittäjät on muutenkin niin hyvätuloisia niin vitut pomon omaisuudesta, niinkö? Ja jos sä tosiaan luulet että kaikissa hattukaupoissa on hatut esillä nimenomaan siks että niillä sais kaikenikäiset pelleillä ja niille hatuille naureskella, niin oot kyllä todella kujalla.Kannattaisi varmaan vähän itse aikuistua, ja ennen kaikkea oppia arvostamaan toisten omaisuutta sekä heidän tekemäänsä työtä.
No onneksi elämä kasvattaa myös sinua kun vähän aikuistut
Mitä hittoa, ai jos työntekijään tai hänen palkkaansa tuollainen ei vaikuta niin antaa mennä vaan, suomessahan yrittäjät on muutenkin niin hyvätuloisia niin vitut pomon omaisuudesta, niinkö? Ja jos sä tosiaan luulet että kaikissa hattukaupoissa on hatut esillä nimenomaan siks että niillä sais kaikenikäiset pelleillä ja niille hatuille naureskella, niin oot kyllä todella kujalla.Kannattaisi varmaan vähän itse aikuistua, ja ennen kaikkea oppia arvostamaan toisten omaisuutta sekä heidän tekemäänsä työtä.