Nyt pääsi Veikkauksen-sivuille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
ONNEA! Mihinkä kaikkeen hulppeaan meinaat voittosi käyttää?

Kiitos kiitos.... kyllä tässä vielä on ihan pää pyörällä hulppeasta voitosta joten ei ole vielä käyttökohdetta ehtinyt suunnitella. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
siis näkyisikö raha tilillä jo nyt, jos on sattunut voittamaan (sanotaan nyt vaikka se 3 miljoonaa... ) ! pitääkin mennä tarkastamaan tilanne.

No ei näy. Loton pääpoteissa on 3 viikon karenssi/joku ihmeen valitusaika.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Suosittelen jotain sijoitustiliä? Älä nyt kuitenkaan anna sit pissin nousta liikaa päähän. :D

Juu, pankkivertailua tässä pitää alkaa tekemään. Ja eiiii.... ei mulla pissi nouse päähän mutta kyllä mä taidan kaverini täst edespäin hieman tarkemmin katsoa. Siis ihan vaan siksi ettei köyhemmille tulisi jotenkin alemmuudentunnetta tai jtn.... :saint:

:p

Meillä oli 4 riviä pelattu eikä yhtään numeroa oikein, mun mielestä sekin on jo aika saavutus... Aina siellä aikaisemmin on joku numero osunut mutta nyt ei ainuttakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
siis näkyisikö raha tilillä jo nyt, jos on sattunut voittamaan (sanotaan nyt vaikka se 3 miljoonaa... ) ! pitääkin mennä tarkastamaan tilanne.

No ei näy. Loton pääpoteissa on 3 viikon karenssi/joku ihmeen valitusaika.

no höh! ;) sainkin jo toisesta ketjusta vihiä, että menivät pääpotit muualle.

mutta entä noi pienet voitot, maksetaanko ne heti?

Jumprahuiti! Lottoplussasta kajahti kokonainen euro pelitilille 3+1 tuloksella :xmas:
Eikä siinä vielä kaikki, jokerissa mulla oli kolme oikein ja sillä pitäisi tienata jo yli 46? mutta mokoma ei näy vielä pelitilillä.

Yhteistyössä