S
SISKOEIJAKSA
Vieras
EII, miks mulle käy näin, oma mutsi nukkuu krapulaansa pois kaverillaan ja lyö luuria kiinni kun yritän soittaa. Eli sitä ei näköjään kiinnosta, pitäis kiinnostaa. Eilen mutsi sopi yhden sukulaisen kanssa että tämä kyseinen sukulainen ottaa pikkusiskon yökyläilemään. No, kello tulee kohta lähemmäs neljää ja sukulainen tulee hakemaan pikkusiskoa. Missäs pikkusisko? No LENTOKENTÄLLÄ meni puoliks TUNTEMATTOMAA vastaan sen kaverinsa ja kaverin äidin kanssa.. MULLE soitettiin (pikkusisko) soitti että saakos lähteä lentokentälle (...............), ja kun sanoin että et pääse, sut tullaan hakemaan kohta yökylään, niin ja pikkusisko on jättänyt puhelimensa toiselle kaverilleen. Eli ei saa kumpaakaan kiinni, äitiä eikä pikkusiskoa. Pitäis kyllä vanhempien (tässä tapauksessa äidin) huolehtia, eikä minun..
Mitäs tässä tälle asialle tekis. Toinen lentokentällä tuntemattomaa vastassa, ja toinen nukkuu krapulaansa. HOHHOI
kumpaakaan ei saa kiinni, ja mulla sopivasti loppukin noi prepaidpuheajat, hienoa.
!
Mitäs tässä tälle asialle tekis. Toinen lentokentällä tuntemattomaa vastassa, ja toinen nukkuu krapulaansa. HOHHOI
kumpaakaan ei saa kiinni, ja mulla sopivasti loppukin noi prepaidpuheajat, hienoa.
!