Nyt ottaa kupolista ja kovaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug:
Kela osaa ketuttaa oli asia mikä hyvänsä...
Minulta eväsivät äitiyspäivärahan tulojen mukaan, vaikka oli kaikki todisteet tulojen muutoksesta. Tein valituksen, mutta itse päätöstä ei siitä valituksesta ole vielä tänäkään päivänä kuulunut.
Sitten koetin maksaa opintorahoja pois 4kk:lta, en saanu opintotoimistolta porukkaa ikinä kiinni ja sitten kun lopussa joku vastasi puhelimeen, olisi ne pitänyt maksaa viimeistään paria päivää aikaisemmin... Tulee lasku vuoden päästä ja siihen vielä korot päälle, eikä passannut että olisin maksanu ne heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Siis voi *kiroilee niin että maa tärisee* tuota Kelaa!!
Se on ite tehny virheelliset päätökset ja nyt kun on VUODEN maksanu väärän päätöksensä mukaan, rupeaa selvittämään päätöstään ja TIETYSTI perii multa takaisin liikaa maksamansa asumistuen VAIKKA oon itse hakemukseen merkinny KAIKEN oikein, jonka perusteella heidän ois pitäny tajuta!! Mutta ne ***** idiootit siellä ei osaa LUKEA!!!!!!!!

Nyt ei taas tiedä itkeäkkö vaiko nauraa... Hetken aikaa luulin jo, että nyt saadaan meidän raha-asioihin selvyys kun kaikki päätökset tulee niin....

Mä halkean tähän raivooni!!!!

Tiedän tunteesi *hali*
Minulle kävi muutama vuosi sitten samallalailla. Tein kirjallisen valituksen jossa vaadin että minun ei tarvitsisi summaa kokonaisuutena maksaa, koska vika heidän ja minulla alhaiset tulot. Summa oli päälle 600e. Valituksesta tuli päätös: Olivat luopuneet päälle 400e ja minulle jäi maksettavaa 200e jonka maksoin 15e/kk....

Kyllä asiat aina järjestyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Siis voi *kiroilee niin että maa tärisee* tuota Kelaa!!
Se on ite tehny virheelliset päätökset ja nyt kun on VUODEN maksanu väärän päätöksensä mukaan, rupeaa selvittämään päätöstään ja TIETYSTI perii multa takaisin liikaa maksamansa asumistuen VAIKKA oon itse hakemukseen merkinny KAIKEN oikein, jonka perusteella heidän ois pitäny tajuta!! Mutta ne ***** idiootit siellä ei osaa LUKEA!!!!!!!!

Nyt ei taas tiedä itkeäkkö vaiko nauraa... Hetken aikaa luulin jo, että nyt saadaan meidän raha-asioihin selvyys kun kaikki päätökset tulee niin....

Mä halkean tähän raivooni!!!!

Tiedän tunteesi *hali*
Minulle kävi muutama vuosi sitten samallalailla. Tein kirjallisen valituksen jossa vaadin että minun ei tarvitsisi summaa kokonaisuutena maksaa, koska vika heidän ja minulla alhaiset tulot. Summa oli päälle 600e. Valituksesta tuli päätös: Olivat luopuneet päälle 400e ja minulle jäi maksettavaa 200e jonka maksoin 15e/kk....

Kyllä asiat aina järjestyy :)

Kiitos tsempistä! Mulle tuli nyt kirje jossa mun pitää joko hyväksyä se, että he ovat tehneet virheen tai kieltää. Jos hyväksyn niin päätöksen jälkeen he lautakunnassa päättävät, pitääkö mun maksaa takas kokonaan, osa tai ei. Jos kiellän virheen, niin voivat keskeyttää maksun kokonaan ja tarkistavat päätöksen kuitenkin. Eli hyväksyn tai en, niin he kuitenkin tarkistavat sen! :D Joten sama hyväksyä, että tarkistavat, mutta aikanaan kun kysyvät vastinetta takaisinmaksuun, niin kyllä laitan vastineeksi, että heidän pitäisi ottaa virhe niskoilleen ja vapauttaa mut kokonaan (tähtään korkealle :D )maksusta, koska ilmoitin asiasta heille hakemuksessani. Saas nähdä miten käy, mutta purematta en niele :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
:hug:
Kela osaa ketuttaa oli asia mikä hyvänsä...
Minulta eväsivät äitiyspäivärahan tulojen mukaan, vaikka oli kaikki todisteet tulojen muutoksesta. Tein valituksen, mutta itse päätöstä ei siitä valituksesta ole vielä tänäkään päivänä kuulunut.
Sitten koetin maksaa opintorahoja pois 4kk:lta, en saanu opintotoimistolta porukkaa ikinä kiinni ja sitten kun lopussa joku vastasi puhelimeen, olisi ne pitänyt maksaa viimeistään paria päivää aikaisemmin... Tulee lasku vuoden päästä ja siihen vielä korot päälle, eikä passannut että olisin maksanu ne heti.

Uskomatonta, tsemppiä sinnekin!! Laitetaan adressit.comiin adressi, jossa vaaditaan Kelan työntekijöille lisäkoulutusta, koska tietomäärä, mikä heidän pitää hallita, on järkyttävän suuri. :whistle:

Yhteistyössä