Nyt oon pettynyt apteekin omaan r-testiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtalotovereita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohtalotovereita?

Vieras
Menkat oli päälle viikon myöhässä ja vuoto olematon. Sterilisaatiosta huolimatta tein varuiksi kys. testin ja olin näkevinäni siinä viivan testiviivan lisäksi, vaikka hailun.
Mulle tuli kiire vessasta pois kun sinne oli ruuhkaa oven takana ja jouduin testin jättämään peilikaapin päälle.
Päästessäni katsomaan sitä testiajan juuri mentyä umpeen, oli siinä haalea vaaleanpunainen viiva ja se vahvistui tosi selväksi kuivuessaan. Ihan kunnon pinkki siitä tuli ja leveä.

Tuo jäi hämään ja tein toisen. Nyt tarkkaan ja rauhassa.
Jo alle 3min. testin teosta siinä oli toinenkin hailu viiva.
Jätin testin yöpöydän laatikkoon illalla ihan tarkoituksella katsoakseni vahvistuuko sekin kuivuessaan. Ei kamalasti, mutta sen näkee ja on aavistuksen punertava.

En usko raskauden olevan mahdollista ja luulis tuon toisen olevan jo vahvempi tulos. Testien teossa meinaan useampi päivä väliä.
Ekaa tehdessä tosin en juonut juurikaan ja pissa oli rakossa 6 tuntia kun olin shoppailemassa.
Nyt join vettä aikalailla ja pidättelin 4 tuntia.

Mut loppukaneettina ihan paska testi. Eikä ole merkkejä ulkopuolisestakaan.
Pahoinvointia on ollut ja iltaisin kamala palelu, mutta onhan noita flunssiakin liikenteessä melko tavalla.

Eikö tuon pitäisi olla vielä tosi herkkä testi ja näyttää vahva tulos jo varhaisessakin vaiheessa?

Eiköhän sterilisaationi ole edelleen ihan pitävä. :) Mut testi sucks.

Eikö tuon pitäisi olla vielä tosi herkkä testi ja näyttää vahva tulos jo varhaisessakin vaiheessa?

Mut testi sucks.

Ei, ja ei. Paska testi, siitä ollaan yhtä mieltä. Mutta ei näytä vahvaa tulosta välttämättä silloinkaan, kun oikeasti on raskaana, muut testit sen näyttävät jo ja menkat on myöhässä.

T. Nimim. kokemusta on

Viimeisestä kohdasta sentään ollaan yhtä mieltä. Testi sucks.

Ja kun katsot pakettia niin näet tekstin että viivan vahvuudella ei ole merkitystä. Mulla se apteekin hailu todellakin oli plussa. Menkat myöhässä 6pv ja silti hailu. Kuullu sitäkin että sterilisaatio ei olekaan 100% pitänyt.

että onko joku saanut noita haaleita viivoja olematta raskaana?
Mites jos väriä on vaan hippu, melkein mielikuvituksen varassa, vaikka viiva muuten selvästi näkösällä haaleana?

Ei vaan meinaa uskoa ja en tiedä mihin sitten vois luottaa. Tai sitten odotan alkaako oksentelu kuten kaikissa raskauksissa viim. 9.viikolla. :)

Mun mielestä apteekin oma oli ennen tosi luotettava! Aiemmin siinä ei tullut ikinä mitään haamuja ja testauskertoja oli monta, monta kiertoa! Sitten kun haamu tuli niin kyllä se raskautta tarkoitti.

Tänä syksynä olen testaillut taas ja joka kertaa siihen tulee haamu, vaikka EN ole raskaana :O Testiajan sisällä tulee hailun hailu viiva joka sitten tietysti vahvistuu kuivuessaan. Tosi pettynyt olen tuohon testiin!

että onko joku saanut noita haaleita viivoja olematta raskaana?
Mites jos väriä on vaan hippu, melkein mielikuvituksen varassa, vaikka viiva muuten selvästi näkösällä haaleana?

Ei vaan meinaa uskoa ja en tiedä mihin sitten vois luottaa. Tai sitten odotan alkaako oksentelu kuten kaikissa raskauksissa viim. 9.viikolla. :)

Mä OLIN raskaana, mutta viiva tollanen hippu, melkein mielikuvituksen varassa, vaikka viiva muuten selvästi näkösällä haaleana.

Siis haamujen, haamujen, haamujen haamu. Viivan toisessa reunassa inasen aavistus väriä (ei koko viivan leveydeltä). Eikä edes parissa päivässä vahvistunut mihinkään, minkä vuoksi luulin sitä kemialliseksi ja odotin vuodon alkavan. Ei alkanut. Olin kuin olinkin raskaana (ja ihan ajallaan eli ei ollut alkanut myöhemmin kuin oletin tms. Toinen testi mulle näytti hyvän positiivisen, tuo ei, vaan sai epäilemään tuota kemiallista. Siksi sanon, että paska testi.)

Ja apteekin omalla en ennen raskautta oo saanu siihen niin yhtään mitään väriä tai epäselvää. Niin puhtaita negoja kun voi vaan olla. Ainoa hailu sitte oli se tulos. Mutta testi kun testi ni yksi haukkuu ja toinen on tyytyväinen. Semmosta varmaa ookaan joka kaikille aina näyttäs samallai oikein/väärin.

No sterilisaatio ei ole 100% ja neuvo on, että jos menkkoja ei kuulu tai ne on erityisen niukat niin hyvä varmistaa/poissulkea raskaus. Siksi teni kun kierto vaan veny ja vuoto oli olematon eli halusin poissulkea raskauden neuvojen mukaan.
Sterilisaation ehkäisyvarmuus on sama kuin kierukan, suunnilleen.
Ikää mulla on vasta 32v eli vaihdevuodet ei kai tuu kysymykseen. Kierto ollut vuosia yks ja sama ja vuoto pitkään kohtuu runsasta, jopa niin runsasta, että menin gynelle tuossa alle vuosi sitten ja totesi kaiken olevan ok ja mun ovuloivan.
Kystia tmv. ei ollut, papa kunnossa ja kaikki muutkin testit tehty.

No sterilisaatio ei ole 100% ja neuvo on, että jos menkkoja ei kuulu tai ne on erityisen niukat niin hyvä varmistaa/poissulkea raskaus. Siksi teni kun kierto vaan veny ja vuoto oli olematon eli halusin poissulkea raskauden neuvojen mukaan.
Sterilisaation ehkäisyvarmuus on sama kuin kierukan, suunnilleen.
Ikää mulla on vasta 32v eli vaihdevuodet ei kai tuu kysymykseen. Kierto ollut vuosia yks ja sama ja vuoto pitkään kohtuu runsasta, jopa niin runsasta, että menin gynelle tuossa alle vuosi sitten ja totesi kaiken olevan ok ja mun ovuloivan.
Kystia tmv. ei ollut, papa kunnossa ja kaikki muutkin testit tehty.

Niin.. Eli voit olla ihan hyvin raskaana?

Yhteistyössä