Nyt oon niin vihanen että pää räjähtää!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei jumalauta,onko teidän muiden tyttäret yhtä sikaisia kun nuo mun omat? Ei saa sitä siivoa pysymään sielä kämpässä,kaikki tavarat revitty pitkin lattiaa,vaatteet puhtaat ja likaset sikin sokin,roskat lattialla,limsapulloja,kuppeja ja kaikkee muuta ympäriinsä!!Mä en vaan jaksa enää jauhaa niille tätä samaa =( Mitä ihmettä niitten kanssa tekee? Mä en vaan jaksa =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jumalauta,onko teidän muiden tyttäret yhtä sikaisia kun nuo mun omat? Ei saa sitä siivoa pysymään sielä kämpässä,kaikki tavarat revitty pitkin lattiaa,vaatteet puhtaat ja likaset sikin sokin,roskat lattialla,limsapulloja,kuppeja ja kaikkee muuta ympäriinsä!!Mä en vaan jaksa enää jauhaa niille tätä samaa =( Mitä ihmettä niitten kanssa tekee? Mä en vaan jaksa =(
Mun tyttöni ainakin oli kaikkien aikojen porsas. Nykyään oma kotinsa on kyllä aika siisti, ottaen huomioon kaikki elukat, koirat sun muut.

No varmana on...!Oon niin saatanan huono äiti etten osaa lapsia kasvattaa!!! En tiä,ei meillä muu niin tihkase kun SIIVOUS!!! Mä en vaan saa niitä siivoomaan!tai oppimaan siisteiksi =(

Asuu siis omassa asunnossa? Anna olla. En mä mitään siivouspalvelua alkais leikkiin aikuiselle ihmiselle :) Ja turha siitä noin kovaa stressiä on vetää kun ei kuitenkaan tuon vaarallisemmasta asiasta ole kysymys. Toiset on vaan siistimpiä ku toiset :D

Meillä myös sottapytty-tyttö, äitiinsä tullut :ashamed: :laugh: Ja siivoamisesta tapellaan yhtä kauniin sanakääntein kun minäkin aikanaan oman äitini kanssa tappelin ;)

tällä hetkellä kolmetoista vuotias poika on meillä täysi porsas, likaiset ja puhtaat vaatteet sikin sokin, kun jotain vaatetta ei löydy, vedetään koko vaatekaapin sisältö lattialle jne.
Mut mun sisko, joka oli possu jo kotona, on sitä edelleen (ikää 19). Ehkä ne hieman enemmän ikää saadessaan oppivat pitämää kämppänsä paremmin siistinä.
Toivossa on hyvä elää

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Asuu siis omassa asunnossa? Anna olla. En mä mitään siivouspalvelua alkais leikkiin aikuiselle ihmiselle :) Ja turha siitä noin kovaa stressiä on vetää kun ei kuitenkaan tuon vaarallisemmasta asiasta ole kysymys. Toiset on vaan siistimpiä ku toiset :D

Aapeen lapset on pieniä, minun ei. Kerroin vain minkälainen tyttö oli pienenä.

Olis ehkä helpompaa jos itsekiin olis sottapytty,mutta kun en jaksa sotkua. Epäsiistiä meillä on,ei siitä pääse mihinkään. ei yksin vain jaksa pitää siivoa yllä,mutta ottaa niin koville :( :( Itselläni oli aina huone siistinä ja aika sinkkuna oli myös kämppä siistinä...hitto ku lapset on tullu isäänsä :(

Alkuperäinen kirjoittaja aavistus:
tällä hetkellä kolmetoista vuotias poika on meillä täysi porsas, likaiset ja puhtaat vaatteet sikin sokin, kun jotain vaatetta ei löydy, vedetään koko vaatekaapin sisältö lattialle jne.
Mut mun sisko, joka oli possu jo kotona, on sitä edelleen (ikää 19). Ehkä ne hieman enemmän ikää saadessaan oppivat pitämää kämppänsä paremmin siistinä.
Toivossa on hyvä elää

Toivotaan.. Ette vaan usko kuinka hävettää kun tulee yllättäen joku käymään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja aavistus:
Toivossa on hyvä elää

Toivotaan.. Ette vaan usko kuinka hävettää kun tulee yllättäen joku käymään!!!

Tiedän tunteen ja vaikka kuinka vakaasti olen päättänyt, etten koske huoneeseen, aina siellä käydessäni kuitenkin siivoilen roskia roskikseen jne.
Poika oli leirikoulussa viikon ja sillä aikaa siivosin vaatekaapin ja huoneen, eilen ei löytynyt farkkuja, joten koko kaapin sisältö oli lattialla ja taas mä viikkasin kaiken nätisti paikalleen...

Tiedän tunteen ja vaikka kuinka vakaasti olen päättänyt, etten koske huoneeseen, aina siellä käydessäni kuitenkin siivoilen roskia roskikseen jne.
Poika oli leirikoulussa viikon ja sillä aikaa siivosin vaatekaapin ja huoneen, eilen ei löytynyt farkkuja, joten koko kaapin sisältö oli lattialla ja taas mä viikkasin kaiken nätisti paikalleen...[/quote]

Just näin se meilläkin on,vaikka kuinka vannon niin aina se oon minä joka sielä siivoilee :( mutta NYT SE ON LOPPU! Kuten myös rahan saanti. Ei tartte kinua jätskirahaa uimarannalle ennenku kämpät pysyy järjestykses. Nyt oikeesti ahdistaa niin lujaa. Ja kun vielä viedään mun tavaroita sinne(lainataan!) ja kun haen kun itse tarvitsen niin ei vaan löydy :(

Olis ehkä helpompaa jos itsekiin olis sottapytty,mutta kun en jaksa sotkua. Epäsiistiä meillä on,ei siitä pääse mihinkään. ei yksin vain jaksa pitää siivoa yllä,mutta ottaa niin koville :( :( Itselläni oli aina huone siistinä ja aika sinkkuna oli myös kämppä siistinä...hitto ku lapset on tullu isäänsä :(

Minä jouduin vain opettelemaan tähän sotkun kestämiseen. En jaksanut enää taistella tuulimyllyjä vastaan... Kivempaahan se olisi, jos olisi siistiä, mutta kun mies on mahdoton sotkemaan, ei ole toivoakaan,että paikat pysyisivät siisteinä.

mäkin olin koko lapsuuteni tollanen "possu", ainoa asia mistä riita saatiin aikaiseksi äidin kanssa, oli mun huoneen siivoaminen. :D Muuten ei ollut ongelmia. Älä ressaa, jotkut meistä on siistimpiä kuin toiset...

Uusimmat

Yhteistyössä