Nyt on tämän mamma pää pantu pyörälle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana todellakin

Vieras
voi huhhuh, mites tästä pääsee yli..

miehen kanssa menny hetken jo huonosti, ja yhden ison riidan jälkeen tuli käytyä vieraissa. huonosta omasta tunnosta ei hajuakaan.

tätä vierasta miestä olen tapaillut nyt jo todella monta kertaa, ja tunnustin jopa olevani ihastunut.
Senkin tiedän että vieraan miehen kanssa ei homma etene, koska on naimisissa.

Monta kertaa koittanut päästä miehestä "eroon" mutta aina vaan tulee halu nähdä uudelleen ja uudelleen. Ja mitä enemmän nään ja juttelen sen enemmän haluan nähdä.

Ja nyt kun olen usein miestä tavannut, on ruvennut oman miehen kanssa menemään paremmin, MITEN MAHDOLLISTA..

Ihmistä ei ole luotu olemaan vain yhden kanssa.
Raamattu tuomitsee sinut :D ja varmaan koraani yms.
Synti on ihmisen itsensä keksimä käsite. Itse asiassa et ole tehnyt mitään väärää. Olet vain toiminut tavallisena ihmisenä. Tuosta ei ole kellekään haittaa. Jonkun tutkimuksen mukaan 80% ihmisistä pettäisi jos olisi kunnon tilaisuus. Maailmassa ei siis mitään uutta...

Enkä sano että mä pettäisin. Mietin vain usein ihmisen luonnetta ja rajoja.

ei se mene vieraisiin..Eikä se edes tiedä mun vierailuista.
Ittekin ihmettelen että miten voi oman miehen kanssa suhde parantuu jos käyn vieraissa.. En keksi mitään järkevää syytä.
Ja mietin sitä että jos lopetan tämän vierailun niin rupeeko taas menemään huonosti?
Ja miksi en vaan voi jättää miestä?
Parempi sekin kun että jää kiinni ja loukkaa toista..

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Ihmistä ei ole luotu olemaan vain yhden kanssa.
Raamattu tuomitsee sinut :D ja varmaan koraani yms.
Synti on ihmisen itsensä keksimä käsite. Itse asiassa et ole tehnyt mitään väärää. Olet vain toiminut tavallisena ihmisenä. Tuosta ei ole kellekään haittaa. Jonkun tutkimuksen mukaan 80% ihmisistä pettäisi jos olisi kunnon tilaisuus. Maailmassa ei siis mitään uutta...

Enkä sano että mä pettäisin. Mietin vain usein ihmisen luonnetta ja rajoja.

Mitään väärää tai haittaa ei ole tapahtunut näitä petettyjä puolisoita kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana todellakin:
ei se mene vieraisiin..Eikä se edes tiedä mun vierailuista.
Ittekin ihmettelen että miten voi oman miehen kanssa suhde parantuu jos käyn vieraissa.. En keksi mitään järkevää syytä.
Ja mietin sitä että jos lopetan tämän vierailun niin rupeeko taas menemään huonosti?
Ja miksi en vaan voi jättää miestä?
Parempi sekin kun että jää kiinni ja loukkaa toista..

Sinä olet lakannut vaatimasta mieheltäsi utopistisia ominaisuuksia ja yli-ihmisenä olemista. Etkä enää narise ja kyttää joka helvetin asiaa ja asiasta. Olet antanut viime aikoina miehesi olla oma itsensä.

Siinä syy.

Yhteistyössä