Nyt on sitten vauvan kanssa käyty parturissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Poika täytti juuri 7kk ja oli pakko tilata parturi. Esikoiselta tuossa iässä napsimme pitkät hiukset miehen kanssa itse pois, mutta tällä kuopuksella tuo tukka on niin paksu ja tuuhea, että pelkästään latvasta lyhennys olisi tuonot vain hölmön näköisen tuloksen...

Muutama kuukausi sitten kampaaja ystäväni meillä ollessaan lyhensi ja kevensi vauvan tukkaa, mutta nyt sitten taas hiukset olivat yli olkapäiden joten parturi olit tilattava. Mutta hienosti siellä meni, poika vaan nauroi ja kiljahteli ilosta koko leikkaamisen ajan, ja näyttää niin nyt isolta pojalta, kun hiukset on siistit ja niissä on kunnon "malli" ;) =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Hassua, meidän tyttöhän oli suunnilleen kalju vielä yksivuotiaanakin :D

meilläkin.. nyt jo hiuksia 1v7kk, mut parturiin ei vieläkään tarvii viedä :ashamed: huomenna esikolla parturi edessä

No, meidän tyttö täyttää lokakuussa 4v eikä ole koskaan käynyt kampaajalla. Toki olen itse otsarin leikannut ja hiuiksia muuten tasoittanut..

Mä leikkasin itse ekan kerran pojan ollessa 1v. ja toisella kerralla vetelin koneella pojan ollessa n.1v5v.
Nyt tarttis kyllä mennä parturiin. Poika pyörii sen verran etten uskalla enää ite leikata. 2v. kuvaan ois kiva olla siisti tukka. :D

Yhteistyössä