Nyt on sitten Bon Jovi nähty kolmannen kerran

"vieras"
[QUOTE="xXx";24009872]Jos johonkin olen pettynyt, niin settilistalla oli yllättävän paljon uudempia biisejä, ainakin muihin Euroopan keikkoihin verrattuna. Ja se Lay your hands on me jäi väliin, murrrrr... Ihana veto oli Wild is the wind, suurelle yleisölle varmaan tuntemattomampi mutta fanien mieleen varmasti. Lisäksi kaikilta muilta levyiltä taidettiin soittaa biisejä, paitsi mun ehdottomalta suosikilta These Daysilta.[/QUOTE]

Oli kyllä pettymys kun ei tullut yhtään biisiä 7800 Fahrenheitilta :(

[QUOTE="vieras";24010024]Kumma kun sitä ei voi kertoa :whistle:...[/QUOTE]

Siis oikiasti mitä sä teet sillä tiedolla? Luuleks pölvästi ihan tosissaan, että jätän lapsen yksin tai vedän lapsen mukana tuollaaselle keikalle?

Jos aivan PAKKO on tietää, niin lapsi oli mun äitillä. Ja jos ei olisi ollut äitillä, niin sitten olis ollut isällään kuten normaalisti perjantaisin on. Kelpaako nyt? Mitä sä vielä haluat tietää?

Teppo Tebbis
[QUOTE="vieras";24010075]Soitti encorena :)[/QUOTE]

En ole fani enkä niin liekeissä bändistä, mutta tosta biisistä mä tykkään :) Oli ilmeisesti hyvä keikka ja kaikki tykkäs, se on pääasia.

skarlettiii!
Kerropa tuosta noloudesta, eli avaa aihetta vähän laajemmin: Miksi (mikä sen tekee) U2 ja B J ovat noloja? Kiinnostaisi kuulla oikein perusteellista kerrontaa aiheesta.
No kuule minäpä kerron. Molemmat on noloja sen takia, että kummatkin on tehnyt sen yhden ja saman biisin noin sata kertaa. Jokaisen U2 tai bon jovin levyn voi kuunnella huomaamattaan yhteen putkeen ilman että edes tajuaa biisin vaihtuneen. :D Sen lisäks musta on melko noloa että aikuiset miehet (bon jovin poppoo) jaksaa edelleen pukeutua ikään kuin aika olis pysähtynyt sinne 80-luvulle (ja lisäks nahkahousut on tosi kamalat kenen tahansa päällä). U2 nolouden lisääjiksi voi myös laskea sen, että Bono luulee olevansa vähintään jeesuksesta seuraava, niin täydellinen, tiedostava ja oikeamielinen tyyppi omasta mielestään että oikein pahaa tekee. Lisäksi stetsoni yhdistettynä värillisiin aurinkolaseihin ei ihan oikeasti ole millään tavalla coolia. :D

JBJ
Juu tosi nololta bändiltä vaikuttaa ;)

Julkaistu: 17.06.2011 22:12

Menestyksekkäämpien yhtyeiden ja artistien vuositulot kohoavat sadan miljoonan tuntumaan.

U2, Bon Jovi ja Elton John ovat kolme maailman parhaiten tienaavaa yhtyettä tai artistia kuluneen vuoden ajalta.

Forbesin listauksesta käy ilmi, että menestyksekkään 360-kiertueen viime vuonna tehnyt U2 tienasi kuluneen 12 kuukauden aikana huikeat 138 miljoonaa euroa.

Tänään perjantaina Helsingissä keikkaileva Bon Jovi ylsi toiseksi 89 miljoonan euron vuosituloillaan.

Kolmannella sijalla listalla on Elton John ja neljäntenä pop-sensaatio Lady Gaga.

Maailman eniten tienaavat bändit ja artistit TOP-10:

1. U2: 138 milj. euroa
2. Bon Jovi: 89 milj. euroa
3. Elton John: 71 milj. euroa
4. Lady Gaga: 64 milj. euroa
5. Michael Buble: 50 milj. euroa
6. Paul McCartney: 47 milj. euroa
7. The Black Eyed Peas: 43 milj. euroa
8. The Eagles: 42 milj. euroa
9. Justin Bieber: 38 milj. euroa
10. Dave Matthews Band: 36 milj. euroa

No kuule minäpä kerron. Molemmat on noloja sen takia, että kummatkin on tehnyt sen yhden ja saman biisin noin sata kertaa. Jokaisen U2 tai bon jovin levyn voi kuunnella huomaamattaan yhteen putkeen ilman että edes tajuaa biisin vaihtuneen. :D Sen lisäks musta on melko noloa että aikuiset miehet (bon jovin poppoo) jaksaa edelleen pukeutua ikään kuin aika olis pysähtynyt sinne 80-luvulle (ja lisäks nahkahousut on tosi kamalat kenen tahansa päällä). U2 nolouden lisääjiksi voi myös laskea sen, että Bono luulee olevansa vähintään jeesuksesta seuraava, niin täydellinen, tiedostava ja oikeamielinen tyyppi omasta mielestään että oikein pahaa tekee. Lisäksi stetsoni yhdistettynä värillisiin aurinkolaseihin ei ihan oikeasti ole millään tavalla coolia. :D
No aika nolo on jos ei eroota kappaleita toisistaan eikä hyväksy toisten omaa tyyliä.

Ja mitä hemmettiä se kenellekään kuuluu mitä kukakin fanittaa?!? Ei mäkään räävi päätäni jostakin artistista tai bändistä josta mä en tykkää, mutta joku muu tykkää.

Mun lempiyhtye on Queen, mitäs siitä on sanottavaa arvon "viisaalla"?

skarlettiii!
Juu tosi nololta bändiltä vaikuttaa ;)

Julkaistu: 17.06.2011 22:12

Menestyksekkäämpien yhtyeiden ja artistien vuositulot kohoavat sadan miljoonan tuntumaan.

U2, Bon Jovi ja Elton John ovat kolme maailman parhaiten tienaavaa yhtyettä tai artistia kuluneen vuoden ajalta.

Forbesin listauksesta käy ilmi, että menestyksekkään 360-kiertueen viime vuonna tehnyt U2 tienasi kuluneen 12 kuukauden aikana huikeat 138 miljoonaa euroa.

Tänään perjantaina Helsingissä keikkaileva Bon Jovi ylsi toiseksi 89 miljoonan euron vuosituloillaan.

Kolmannella sijalla listalla on Elton John ja neljäntenä pop-sensaatio Lady Gaga.

Maailman eniten tienaavat bändit ja artistit TOP-10:

1. U2: 138 milj. euroa
2. Bon Jovi: 89 milj. euroa
3. Elton John: 71 milj. euroa
4. Lady Gaga: 64 milj. euroa
5. Michael Buble: 50 milj. euroa
6. Paul McCartney: 47 milj. euroa
7. The Black Eyed Peas: 43 milj. euroa
8. The Eagles: 42 milj. euroa
9. Justin Bieber: 38 milj. euroa
10. Dave Matthews Band: 36 milj. euroa
Niin, nolous ja eniten myyminen kumoaa toisensa miten? Jos tienaa pirusti, ei voi olla nolo? :D Juurikin yleensä niin päin se menee, että mitä tunnetumpi ja pidempään jatkanut bändi, sen nolommaksi meno menee aikojen saatossa. Harvempi mainstream-musa on kovin katu-uskottavaa. :D

Niin, nolous ja eniten myyminen kumoaa toisensa miten? Jos tienaa pirusti, ei voi olla nolo? :D Juurikin yleensä niin päin se menee, että mitä tunnetumpi ja pidempään jatkanut bändi, sen nolommaksi meno menee aikojen saatossa. Harvempi mainstream-musa on kovin katu-uskottavaa. :D
Mitä väliä? Ne tykkää jotka tykkää ja ne ei tykkää jotka ei tykkää. Mä en tajua tuollaasta vikinää toisten fanittamisesta. Ei kukaan pakota sua kuuntelemaan noita "noloja" bändejä.

Tämän alootuksen tarkootus oli hehkuttaa loistavaa keikkaa, mutta vitut jälleen kerran.

äh
Haloo Helsinki ja koko Suomi. Hävetkää kaikki lapsellisuuksien laukojat.
Mistä ihmeestä täällä oikein on kyse?
Luin ketjun enkä millään tajua, miksi yksi jos toinen sättii tuota Scarlettia.
Kai sitä nyt herttin+en aika sentään saa nauttia Bon Jobin keikasta jos haluaa.
Mikä teitä vaivaa?!

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Pinkuli ei jaksanut kirjautua
Scarlett,olen samaa mieltä,mahtava keikka!! P*******ä vaan tää miten tämäkin ketju kääntyi sua vastaan. Ihan kun et olis voinu esim säästää lippuun tai saanu sen vaikka joululahjaks? Ja tosiaan,mitä tekemistä sillä on jonkun pesukoneen kanssa.. huoh. Säälittäviä ihmisiä täällä.

Eikä ainakaan mua haitannu sade keikan aikana yhtään.. Olin kentällä,ilman sadevarustusta. Ympärillä olevilla oli kertis-sadetakit päällä ja oli sen verran tiivis tunnelma etten kastunu kun hartioihin asti.. Kylmäkin tuli vasta Stadikalta pois päin kävellessä kun se lämmin ihmismassa hajaantui :)

Pinkuli ei jaksanut kirjautua
Jatkuko se keikka Jonin loukkaantumisen jälkeen?
Siis monihan ei edes huomannut Jonin loukkaantumista keikan aikana. Eli kyllä jatkui,ihan täyspitkä keikka. Mieletöntä ammattilaisuutta Jonilta vetää keikka täysillä loppuun,toi polven "hajoaminen" on kuulemma todella kivulias ja sen kyllä näki ilmeestä ja eleistäkin,että sattu ja paljon.

Yhteistyössä